Ik klaag ook nietquote:
Nee, dat is mijn jobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
WAAAAAT?! schan-DA-lig!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:58 schreef peaceman het volgende:
wat ik ga draaien zal vast ook niet naar ieders smaak zijn...
Lijkt wel op mijn showsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:58 schreef peaceman het volgende:
wat ik ga draaien zal vast ook niet naar ieders smaak zijn... gewoon wat bij elkaar gegooid spul
tis maar de test he?!quote:
Prodigy - World's On Fire?quote:
die hoor ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:01 schreef peaceman het volgende:
nee ik heb black sabbath.. als het goed is
Ah, ja nu zie ik hem ookquote:
Dan ben ik de testkijkerquote:
hmm effe afwachten.. misschien ligt het aan de mp3quote:
Staat er toevallig een microfoon aan?quote:
geen microfoon aanwezigquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Staat er toevallig een microfoon aan?
Want dat gebeurt mij namelijk noooooooit
Ja dus. Geen ruis bij Duran2quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm effe afwachten.. misschien ligt het aan de mp3
Alhierquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu klikt het, maar dat hoort natuurlijk zo
Klopt. Dit lijkt me meer aan de verbinding te liggen dan aan de mp3.quote:
Hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toch wel he? Ik hoor ook steeds minihikjes, maar dat zou ook mijn verbinding kunnen zijn
geen goden verzoekenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Solid.
Nu zou het toch wel heerlijk ironisch zijn als de verbinding eruit klapt
Je kunt je AUX deck bevolken, dan op mute en AIR en loop (of iets dergelijks) zetten. Dan heb je een continue datastream, waardoor andere muziek (looking at you, Gupquote:
sowwyquote:
schrijf dit ff op je whiteboard voor als je zelf weer gaat draaienquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt je AUX deck bevolken, dan op mute en AIR en loop (of iets dergelijks) zetten. Dan heb je een continue datastream, waardoor andere muziek (looking at you, Gup) er niet doorkomt.
is dat dom als ik geen idee heb wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt je AUX deck bevolken, dan op mute en AIR en loop (of iets dergelijks) zetten. Dan heb je een continue datastream, waardoor andere muziek (looking at you, Gup) er niet doorkomt.
quote:
geen paniek, komt vanzelfquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat dom als ik geen idee heb wat je bedoelt?
aangezien ik het niet weet, doe ik dus niets nu...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |