zolang je die vragen niet stelt is het geen probleemquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:04 schreef Rafeiro het volgende:
Silence is golden indeed, maar mijn gedachten blijven maar rare dingen verzinnen
Niet goed?quote:
silence toch... dus ik hou keurig mijn mondquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet goed?
Soms kan je dan maar beter je mond houden
Haha, kut.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je die vragen niet stelt is het geen probleem
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
goffer, komt dansles óók nog voorbij!
goed tellen hèquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
1-2-3-4quote:
Het is rood en vliegt door de tweede kamer?quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je die vragen niet stelt is het geen probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Benieuwd of het volgende liedje ook een les op school wasquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Quick Step, later nog best leuk als wielerploeg...quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga me aanmelden bij Salsalesquote:Op donderdag 2 februari 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
* just me heeft ook dansles gehadquote:
Hahaha die wilde ik net vragen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Heb je The Happening van The Supremes of iets anders van hun?
Vast wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |