Ik heb net heel veel druivensap op, telt dat ookquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:39 schreef Rafeiro het volgende:
Just me heb je het fruit en de liga wel netjes opgegeten vandaag?
Gefermenteerde druiven zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb net heel veel druivensap op, telt dat ook
Nu nog 2 keer de artiest er uit slopen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ik vind net ook die optie...
Volgende nummer zou er normaal uit moeten zien
Dat pakt ie niet als het nummer als speelt blijkbaarquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog 2 keer de artiest er uit slopen...
Het is ook wel wennen, maar daar rol je zo in. De oudste is bijna 15, ik moest heel erg wennen aan de puber.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
9 en 6 hier als ik me niet vergisBijdehand als de pest, maar leuk voor een paar uur
Hele dagen zou ik niet aan moeten denkenMaar ben er ook niet aan gewend verder.
heel autistisch, als ik met die oud collega wat ga drinken is het standaard n flesje Merlotquote:
Nee, dan niet meer...quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat pakt ie niet als het nummer als speelt blijkbaar
Lekker toch? Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
heel autistisch, als ik met die oud collega wat ga drinken is het standaard n flesje Merlot
Selfie?quote:
Uit de Medoc regio hoop ik?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
heel autistisch, als ik met die oud collega wat ga drinken is het standaard n flesje Merlot
Selfie stickquote:
en als de fles op in dan het laatste glaasje en dan is het echt klaarquote:
quote:
Jij droomt over just me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |