Geen enkele wedstrijd hoort 6-6 te worden.quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd hoort 6-6 te worden.
Niet met dartsenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een overwinning is gewoon drie punten verdibbeles.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:40 schreef Szura het volgende:
Wade wint neem elke dag twee puntenillen
Dan zit je na afloop met zo'nquote:
Je lijkt wel een Amerikaanquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zit je na afloop met zo'n-gevoel, zit je de hele tijd te kijken en dan wint er nog niemand.
Nein Mann.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een overwinning is gewoon drie punten verdibbeles.
NBA werkt met aantal winst - aantal verliesquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe zit dat met andere sporten eigenlijk? Hoeveel punten is een honkbal-, basketbal-, american football-overwinning bv?
Dat + geen zin in gelijkspelquote:
In ieder geval geen vaginaleschimmelkutlotionreclamequote:Op donderdag 2 februari 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Stamppot. Stamppot. Stamppot. Godverdomme kutkind.
Dat iPad-kind met Opa Henk is nog irritanter met dat takto.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Stamppot. Stamppot. Stamppot. Godverdomme kutkind.
DE WIELEN VAN DE BUS GAAN ROND EN RONDquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat iPad-kind met Opa Henk is nog irritanter met dat takto.
Ik denk dat we allemaal weten waarom opa Henk ergens anders is gaan wonen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Nooooooh!quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DE WIELEN VAN DE BUS GAAN ROND EN ROND
Opa Henkquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh niet weerquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat TONZON ook op de achterkant van het shirt van Twente staat/stond
Heeft ie al jaren toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Wat heeft Lewis nou weer voor aidsmuziek
Zie je, ze hadden gewoon al die tijd gewoon een verkeerde mediacampagne. Gewoon Raya van Attaveld strikkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat TONZON ook op de achterkant van het shirt van Twente staat/stond
Dezelfde aidsmuziek als altijd?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Wat heeft Lewis nou weer voor aidsmuziek
Tonzon staat bizar vaak op de boarding bij Eredivisiepotjesquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je, ze hadden gewoon al die tijd gewoon een verkeerde mediacampagne. Gewoon Raya van Attaveld strikken
TONZON VOOR UW TREFZEKERE HR-RADIATORFOLIE
Daar let ik nou echt nooit opquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tonzon staat bizar vaak op de boarding bij Eredivisiepotjes
Ja maar het begon raarquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dezelfde aidsmuziek als altijd?
Alsof mensen daar naar kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tonzon staat bizar vaak op de boarding bij Eredivisiepotjes
Ik denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mensen vanaf nu gaan we massaal onze Nederlandstalige zuiderbuurtjes aanmoedigen. De dansjongen, Ronny de palletmeneer en Kimmie de topper met de meisjesnaam gaan wij vanaf nu massaal supporten. -Einde mededeling
Telfortquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Van 115 gemiddeld naar 81.
-Insert die Tele2 gast.-
Welneejoh, speelautomaatworpgenotquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lewis gooit ook echt irritant hč
Tjaquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:54 schreef Szura het volgende:
Hopelijk mist Snackpot weer 9 dubbels op rij
Met zijn bek telkens open bij elke worpquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welneejoh, speelautomaatworpgenot
10 stuks in totaalquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zitten pas op 8, niet te voorbarig
Kosten snijden hčquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom doen ze automatische camerazooi? Omdat het goedkoper is?
Doen ze op de Euro Tour al jaren en daar gaat het prima. Heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom doen ze die automatische camerazooi? Omdat het goedkoper is?
Van het geld van de verloren finale?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om de kosten te drukken natuurlijk, prijzengeld gaat dit jaar met 150.000 pond omhoog. MvG kan alvast nog een villa gaan kopen
Zo'n cameraman kost 100 euro per uur ofzo, daar zit het geld niet in.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om de kosten te drukken natuurlijk, prijzengeld gaat dit jaar met 150.000 pond omhoog. MvG kan alvast nog een villa gaan kopen
Ja, watquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Nee nu 180 gooien, lekkere timing Raybar
Nee uiteraard niet, ze zullen het wel makkelijker vinden oid.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n cameraman kost 100 euro per uur ofzo, daar zit het geld niet in.
Ja, als enige.quote:
huh? Hij komt van 1-4 achter terug naar 4-4quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:11 schreef icloud het volgende:
Wat staat barney weer heerlijk inspiratieloos te gooien.
En dat zonder inspiratie, kun je nagaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? Hij komt van 1-4 achter terug naar 4-4
Met je Unibetstreamquote:
Is hij nou nog meer aangekomen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:16 schreef Szura het volgende:
Lewis loopt er weer bij alsof hij om 7.30 op z'n kantoorplek is aangekomen
Dat niet denk ik, maar hij geeft echt al jaren geen ene kut om de PLquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij nou nog meer aangekomen?
Kan je toch best wat prijzengeld mee verdienen lijkt me?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat niet denk ik, maar hij geeft echt al jaren geen ene kut om de PL
Boeit hem niks. Al genoeg money natuurlijk. Lekker lewisquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch best wat prijzengeld mee verdienen lijkt me?
Raarquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Boeit hem niks. Al genoeg money natuurlijk. Lekker lewis
Anderson boeit het vaak ook niet echt hoor en Phil gebruikt het om lekker te kloten met zijn pijlenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
SkySports heeft een kekke promo voor Taylor - Chizzy
TWO SUPERPOWERS COLLIDE AGAIN!!
Snap ik opzich wel hoor met al die toernooien die je moet spelenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson boeit het vaak ook niet echt hoor en Phil gebruikt het om lekker te kloten met zijn pijlen
Ze worden echt uitgemolken. Snap wel dat je dan de helft weinig boeitquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik opzich wel hoor met al die toernooien die je moet spelen
Altijd dezelfde potjes ook, ik heb nu ook niet echt het gevoel wat ik wel bij het WK had.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze worden echt uitgemolken. Snap wel dat je dan de helft weinig boeit
Nou ja anderhalve danquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
SkySports heeft een kekke promo voor Taylor - Chizzy
TWO SUPERPOWERS COLLIDE AGAIN!!
Genot man, die verdedigerquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Africa Cup kijken en gelijk een blunder
Dus ook niet op EK en PC Finals.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook niet op Euro Tour, rustig jaartje voor hem
Inderdaad, alleenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus ook niet op EK en PC Finals.
Il kijk Jelle nog wel, maar Taylor-chizzy boeit mij ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde potjes ook, ik heb nu ook niet echt het gevoel wat ik wel bij het WK had.
Kan wel vroeg vuurwerk worden op het WK op deze manier.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen
Premier League
World Cup of Darts
World Matchplay
World Grand Prix
GSOD
WK18
Dan bergt hij zijn pijlen op
Ik kijk er ook niet echt naar, de hele avond al niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Il kijk Jelle nog wel, maar Taylor-chizzy boeit mij ook niet
Ik vind er erigenlijk geen reet aan iddquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Il kijk Jelle nog wel, maar Taylor-chizzy boeit mij ook niet
Until they tell us to stop.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:02 schreef Smoofie het volgende:
EM VEE PEE. Wanneer stoppen ze eens met dat CRINGE filmpje?
Het zal je niet verbazen, maar Koert stelt zinnigere vragen dan die flapdrol met dat kunstgebit. Ik mis de kukident reclames wat dat betreft.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zeggen ze nog iets boeiends? Heb het wel opstaan maar Taylor-Chizzy heeft mij wel een beetje genekt
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen, maar Koert stelt zinnigere vragen dan die flapdrol met dat kunstgebit. Ik mis de kukident reclames wat dat betreft.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:23 schreef spierbal het volgende:
Wat was dat filmpje van van Gerwen.
Kansloos geneuzel.
Het zit diep.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Net of hij dat zelf bedacht heeftquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:23 schreef spierbal het volgende:
Wat was dat filmpje van van Gerwen.
I am MVP.
I am the man of the beat
Kansloos geneuzel.
Kijk m nog wel FF uit omdat ik WL benieuwd ben naar klaasen en Wright.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |