quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is tixati?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit boeit echt niemand
Praat eens Nederlands.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Elk (NTFS) systeem heeft een partitie van 100 MB, daar is niks raars aan.
Heb je nou filmpje van die dikke keeper opgeslagen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je plezier hebt.
[ afbeelding ]
Ik heb die achtergrond al heel lang ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel ietwat nostalgisch. Vroeger was vlammen verwerken in logo's wel heel stoer uiteraard
die van jou is wel heel leegquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je plezier hebt.
[ afbeelding ]
Past bij zijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van jou is wel heel leeg
ja ik ben er al uitquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Elk (NTFS) systeem heeft een partitie van 100 MB, daar is niks raars aan.
Kun je ook bijna alleen in Den Haag vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope. Niemand van m'n vrienden ook. Maar goed 1,5k ratings die gaan nog wel dalen
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je nou filmpje van die dikke keeper opgeslagen?
oh.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het direct, maar ik vond het niet grappig genoeg om op te reageren.
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 02-02-2017 om 16:06:24Geen invasie van nieuwe spelers bij PSV, zoals in Kerkrade (een plaats in Limburg). @LuukdeJong9 is tevreden. https://t.co/GGUqEsyH4B reageer retweet
okquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het direct, maar ik vond het niet grappig genoeg om op te reageren.
Naaktfoto's?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag hem de eerste keer al.
Ik had alleen oog voor iets anders
Dat was een leuk idee he.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we elkaar weer cijfers geven?
Dat is supergayquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we elkaar weer cijfers geven?
10 euro?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jou een naar persoon, waarom zou ik je dan tietenpics sturen?
*jouw en *minderjarigenquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jou desktop vol minderjarige staat
Jouquote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jou desktop vol minderjarige staat
Ik heb hiervoor maar op 1 forum gezeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was altijd traditie op een forum waar ik in het verleden altijd kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |