Nee. Heb het er de komende dagen nog wel overquote:Op woensdag 8 februari 2017 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
so no surprise of adviezen en levenswijsheden?
Tofquote:Op woensdag 8 februari 2017 18:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Heb het er de komende dagen nog wel over
Blij dat het er eindelijk uit is.
nice. Ongetwijfeld worden nog zaken benoemd. Gebeurt in etappes.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Heb het er de komende dagen nog wel over
Blij dat het er eindelijk uit is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Great-Expectations op 10-02-2017 13:12:40 ]
Ik moest ook meteen aan dirk denken jaquote:
Chille benen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Het is hier wat stilletjes, daarom een leuke Rusnak-update. Daar zitten jullie vast op te wachten.
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien is hij vol concentratie bezig aan z'n nieuwe avontuur in de USA.
Hier zaten wij inderdaad op te wachtenquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:43 schreef Paxcon het volgende:
Het is hier wat stilletjes, daarom een leuke Rusnak-update. Daar zitten jullie vast op te wachten.
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien is hij vol concentratie bezig aan z'n nieuwe avontuur in de USA.
Niet zo cynisch!!quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hier zaten wij inderdaad op te wachten
Goed gedaan!quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:01 schreef TwisterNederland het volgende:
Nou, ik heb het eindelijk eens verteld!
overdracht 1 november. Kans is er dat we een paar weken er tussen hebben. Even omder moeder dr vleugelsquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je dan tijdelijk in een huurhuis om de tussenperiode te overbruggen?
Ik heb ook altijd pech...quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus toch gay. Kom je daar achter als 'ie net weg is.
Gescchoren benen is (gelukkig) geen gay ding. Is een sport ding.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus toch gay. Kom je daar achter als 'ie net weg is.
Allebei denk ik. Het is iets wat bij (sommige) sporten gebruikelijk is en bij (sommige) homo's.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gescchoren benen is (gelukkig) geen gay ding. Is een sport ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |