Jullie weten dat de kleur van je hoofdhaar niet per se overeen hoeft te komen met de rest hè. Ik ben blond bovenop, rest is zwart.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En z'n wenkbrauwen ook.
Het is zo overduidelijk nep
Net als de rest van de mensen in die serie.
gebaseerd op de Archie comics, met een moord mysterie er in gepropt.
Ben nog niet overtuigd. Al is Veronica wel leuk.
En nog wat kleurloze dons.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie weten dat de kleur van je hoofdhaar niet per se overeen hoeft te komen met de rest hè. Ik ben blond bovenop, rest is zwart.
donkerblond met rode accentenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:26 schreef Kaas- het volgende:
De kleur van je wenkbrauwen en je schaamhaar komt altijd overeen. Althans, dat zei mijn mentrix en lerares godsdienst in de brugklas en ik heb sindsdien nog geen tegenbewijs gezien.
Ik kan je vertellen dat dat niet kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:26 schreef Kaas- het volgende:
De kleur van je wenkbrauwen en je schaamhaar komt altijd overeen. Althans, dat zei mijn mentrix en lerares godsdienst in de brugklas en ik heb sindsdien nog geen tegenbewijs gezien.
Dus de enige waarheid die die vrouw ooit verteld heeft blijkt ook al geen waarheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet klopts
stoplichttttquote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb donkerblond, lichtblond, rossig-blond en straight-up ginger haar op mijn lichaam. Vooral de overgang van buikhaar naar schaamhaar is te raar
Je postte deze week toch een pic met grijs haar of vergis ik me nou?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:35 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik ben gewoon (nog) overal donkerbruin.
Dat was digitale fake.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je postte deze week toch een pic met grijs haar of vergis ik me nou?
Ik ook. Maar dat is bij redheads vaak niet zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie weten dat de kleur van je hoofdhaar niet per se overeen hoeft te komen met de rest hè. Ik ben blond bovenop, rest is zwart.
herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is bij redheads vaak niet zo.
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nice man. Hoe reageerden je ouders?quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:01 schreef TwisterNederland het volgende:
Nou, ik heb het eindelijk eens verteld!
Dat ik het al veel eerder had moeten vertellenquote:Op woensdag 8 februari 2017 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice man. Hoe reageerden je ouders?
so no surprise of adviezen en levenswijsheden?quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat ik het al veel eerder had moeten vertellen
Wel terecht trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |