quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is anders. Zeker de Boston/New England mensen supporter hun clubs redelijk 'Europees'.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is anders. Zeker de Boston/New England mensen supporter hun clubs redelijk 'Europees'.
hebben zij ook alles in 4k 60fps?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik volg die sporten, vooral MLB en NFL en een beetje NBA. En ben de Red sox gaan supporten toen ik jong was. Ik heb jarenlang gehonkbald hequote:Op donderdag 2 februari 2017 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
snap niet waar die affiniteit vandaan komt
Goed zo, doe alsof je thuis bent.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankjewel GGMM, ik voel me erg welkom door deze post.
Het lijkt wel Nürnberg 1939..quote:
quote:
Pedofielen zijn meestal wel vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je positief vandaag GGMM. Goed om te zien.
quote:
Een mangosalade?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:17 schreef Typisch het volgende:
denk dat ik maar voor een mangosalade ga
Ik vind jou ook érg leuk posten vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je positief vandaag GGMM. Goed om te zien.
quote:
Ik heb nog een ergere.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En die gasten voelen zich waarschijnlijk helemaal hardcore
Guitarist is m'n homiequote:
Moet wel, anders komen ze je busje niet in.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Pedofielen zijn meestal wel vriendelijke mensen.
Dit is dus wat er gebeurt als je Stijn capo maakt.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is dus wat er gebeurt als je Stijn capo maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |