quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik word aangevallen omdat ik in de bres spring voor een medemod. Nee, wat ben ik een Judas. Ik word opgefokt en opgenaaid en dan lopen jullie me aan te wijzen als de misdadiger.
Vieze gezwellen, vieze trieste figuren.
Jezus wat madquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik word aangevallen omdat ik in de bres spring voor een medemod. Nee, wat ben ik een Judas. Ik word opgefokt en opgenaaid en dan lopen jullie me aan te wijzen als de misdadiger.
Soms is het beter om niets meer te zeggen Stijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met die provincie club man.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Met een PSV mod was dit nooit uit de hand gelopen, zie Gitaar bijv, nooit ruzie met een user gehad..
Wat een baas was dat als mod
wiequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Met een PSV mod was dit nooit uit de hand gelopen, zie Gitaar bijv, nooit ruzie met een user gehad..
Wat een baas was dat als mod
Jij woont in de provincie.. Ouwe akkertjesploeger..quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op met die provincie club man.
En ik woonde gister je moeder uit, wat is je punt?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij woont in de provincie.. Ouwe akkertjesploeger..
Dat Feyenoord nooit meer kampioen zal wordenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik woonde gister je moeder uit, wat is je punt?
Dubbele punt..quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik woonde gister je moeder uit, wat is je punt?
koekoekquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijn alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Feyenoord nooit meer kampioen zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |