Dus luistert ie niet. Lijkt me een goeie reden voor een ban (daar heb ik ook al een ban voor gehad namelijk, 'niet opvolgen moderatie').quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Scrupuleus probeer ik zoveel zijn aids van te verwijdere, maar die komt toch weer terug als je iets verwijdert.
Ik heb gisteren je moeder nog geschonkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:
Zo. Ik schenk net even een spinazie-banaan-aardbei-avocado-yoghurt smoothietje in.
Lekker hoor.
één? Ik tel er drie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
één. Wat een overlopen zeg. Ga lekker ergens anders de dramaqueen uithangen, kom dan terug en probeer normaal te discussiëren zonder dat overgedramatiseer van je. Binnenkort kan je de gayqueen uithangen bij RTL Boulevard.
René Verlinde, René Verlinde.
Als je je gewoon aan de regels houdt en bans uitdeelt voor het gebruik van kanker zijn we zo van die kankermongolen af hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Scrupuleus probeer ik zoveel zijn aids van te verwijdere, maar die komt toch weer terug als je iets verwijdert.
Stijn heeft geen enkele controle.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:34 schreef onlogisch het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de hand.
Dan kan ik jullie net zo goed ook bannen en ben ik achter de schermen hypocriet. Joe.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je je gewoon aan de regels houdt en bans uitdeelt voor het gebruik van kanker zijn we zo van die kankermongolen af hoor.
lolquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je komt op het juiste moment binnen. (Je moeder maakte deze opmerking ook gisteren tegen mij)
Ik zie niet in waarom dat zou moeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan ik jullie net zo goed ook bannen en ben ik achter de schermen hypocriet. Joe.
Drie? Alleen die Yiha3 is een KLB-user. Die Hardromacore loopt overal te stoken, dat is geen KLB-user.quote:
Jullie kankeren er hier net zo goed op los.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat zou moeten.
Ik zeg nooit kanker.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie kankeren er hier net zo goed op los.
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie kankeren er hier net zo goed op los.
Meeste lol die ik in tijden heb gehad in dit topic.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef Scrummie het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Ik vraag me af waarom hij jou zo noemt. Heb je soms iets te verbergen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
en mij pedofiel noemen mag zeker wel.
Het is aan Stijn om bewijs te leveren, niet aan Rene.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij jou zo noemt. Heb je soms iets te verbergen?
Hear hear.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop het niet. Dat zal jullie vriendschap flink onder druk zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij jou zo noemt. Heb je soms iets te verbergen?
Ja haal die OP maar weg (lol)quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Mijn bier kwam net binnen. 1 flesje kapotquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Meeste lol die ik in tijden heb gehad in dit topic.
Echt he.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie? Alleen die Yiha3 is een KLB-user. Die Hardromacore loopt overal te stoken, dat is geen KLB-user.
lolquote:
Hebben ze stevig lopen smijten wel, zat goed ingepaktquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn bier kwam net binnen. 1 flesje kapotHele doos vol bier en kapot glas.Gelukkig was het "maar" de Brewski Pango IPA
DPD
Lastig he? De waarheid.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:39 schreef GGMM het volgende:
Er worden hier geen bans besproken, halvezool
Tof, have funquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga Door België reizen tot straks
BESTUURTEGENDEMUURquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is koud het is guur...
gezelligheid is hier nooit van lange duur?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is koud het is guur...
Wie moet ik dan genadeloos inmaken met een potje FIFA?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga als jullie zo doorgaan op deze knop drukken:
[ afbeelding ]
Nogmaals goedemorgen allemaal.. Ik heb overigens na gisterenavond meer vertrouwen gekregen in de moderators..quote:Op donderdag 2 februari 2017 06:36 schreef Befbekje het volgende:
Hallo, goedemorgen allemaal.. Lekker geslapen?
N1ek-quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nogmaals goedemorgen allemaal.. Ik heb overigens na gisterenavond meer vertrouwen gekregen in de moderators..
Mij. Maar ik heb geoefend. Ik wil morgen of dit weekend een rematch.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie moet ik dan genadeloos inmaken met een potje FIFA?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
gezelligheid is hier nooit van lange duur?
Mijn internet dondert er steeds uit, maar we kunnen het proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mij. Maar ik heb geoefend. Ik wil morgen of dit weekend een rematch.
Voor pedofiel ook echt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:43 schreef onlogisch het volgende:
Het is jammer te moeten constateren dat wanneer Stijn het topic niet meer kan handhaven hij volledig los gaat en users de huid vol scheldt.
Ik ga je genadeloos hard inmaken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn internet dondert er steeds uit, maar we kunnen het proberen.
Hoe komt het dat je internet na kerst fucked is?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn internet dondert er steeds uit, maar we kunnen het proberen.
Ron moet gewoon even de Dick+Guus rol op zich nemen. Daarna wint Stinho gewoon de beker.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat Stijn het moderatorschap aan de wilgen hangt.
Ik denk dat het beter is dat jij gewoon eens stopt met posten hier als je alleen maar factfree mensen zwart probeert te maken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat Stijn het moderatorschap aan de wilgen hangt.
Zeg jij na die uitspraak van net.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat jij gewoon eens stopt met posten hier als je alleen maar factfree mensen zwart probeert te maken.
Boeiend. Ik word aangevallen omdat ik in de bres spring voor een medemod. Nee, wat ben ik een Judas. Ik word opgefokt en opgenaaid en dan lopen jullie me aan te wijzen als de misdadiger.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg jij na die uitspraak van net.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik word aangevallen omdat ik in de bres spring voor een medemod. Nee, wat ben ik een Judas. Ik word opgefokt en opgenaaid en dan lopen jullie me aan te wijzen als de misdadiger.
Vieze gezwellen, vieze trieste figuren.
Jezus wat madquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik word aangevallen omdat ik in de bres spring voor een medemod. Nee, wat ben ik een Judas. Ik word opgefokt en opgenaaid en dan lopen jullie me aan te wijzen als de misdadiger.
Soms is het beter om niets meer te zeggen Stijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met die provincie club man.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Met een PSV mod was dit nooit uit de hand gelopen, zie Gitaar bijv, nooit ruzie met een user gehad..
Wat een baas was dat als mod
wiequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Met een PSV mod was dit nooit uit de hand gelopen, zie Gitaar bijv, nooit ruzie met een user gehad..
Wat een baas was dat als mod
Jij woont in de provincie.. Ouwe akkertjesploeger..quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op met die provincie club man.
En ik woonde gister je moeder uit, wat is je punt?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij woont in de provincie.. Ouwe akkertjesploeger..
Dat Feyenoord nooit meer kampioen zal wordenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik woonde gister je moeder uit, wat is je punt?
Dubbele punt..quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik woonde gister je moeder uit, wat is je punt?
koekoekquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijn alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Feyenoord nooit meer kampioen zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |