Walgelijk dat je daar een ban voor krijgtquote:
Dat is niet de reden van de ban.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat je daar een ban voor krijgt
Stijn ga je schamen
SHAME ON YOU
Wat dan wel? Ik heb JC geen misstap zien begaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van de ban.
Stijn is een beetje een wegkijker wanneer het er echt toe doet. Hij zou de politiek in moeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef GGMM het volgende:
Stijn.laat de sc vollopen met klb-debielen en bant de vaste users.
JUDAS!!!!
Feiten verdraaien vonden ze 70 jaar geleden misschien leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef GGMM het volgende:
JUDAS!!!!
Kijk nu uit Caland.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:11 schreef Caland het volgende:
Stijn, het scholletje van het fokforum.
WAAROM STAAT DAT DAN IN ZIJN BANMELDING?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van de ban.
Het is wel een forse belediging inderdaad, vergeleken worden met Danny Blind. Huilend in een berm van een N200-weg.quote:
Lees jij het nieuws niet jochiequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feiten verdraaien vonden ze 70 jaar geleden misschien leuk.
Dat wordt niet besproken. Je hebt nog meer kans dat je de loterij wint dan dat je de banreden van mij te horen krijgt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DAT DAN IN ZIJN BANMELDING?
Waarom is ie dan naar de eeuwige jachtvelden geschoten?
Dit Is wel irritant jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:10 schreef GGMM het volgende:
JUDAS!!!!
Misschien is Don, Roland of Tagliano iets sportiever.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt niet besproken. Je hebt nog meer kans dat je de loterij wint dan dat je de banreden van mij te horen krijgt.
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt niet besproken. Je hebt nog meer kans dat je de loterij wint dan dat je de banreden van mij te horen krijgt.
dit jaquote:
Stijn gaat admin worden heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.
Binnenkort kan ik een nieuwe TV kopen en de kosten daarvan declarerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, jouw beoordelingsgesprek met Danny zit wel snor na deze post.
De ironie van deze post is onovertroffen. Een 8 op een schaal van 10.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:
Stijn: lacht in je gezicht, naait je achter je rug.
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houdenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef GGMM het volgende:
Stijn: lacht in je gezicht, naait je achter je rug.
Als jij achter je rug wordt genaaid door de moeder van GGMM hou je er rare fantasieën op na.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houden
Bek dicht, Judas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie van deze post is onovertroffen. Een 8 op een schaal van 10.
Probeer dit niet één op één te kopiëren hoe jij erin staat. Dan krijg je inderdaad rare fantasieën.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij achter je rug wordt genaaid door de moeder van GGMM hou je er rare fantasieën op na.
Matige comebackquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer dit niet één op één te kopiëren hoe jij erin staat. Dan krijg je inderdaad rare fantasieën.
ZO HALLO DAN.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:16 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn is in het Hebreeuws: יהודה איש־קריות
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.quote:
Op de Veluwequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.
Judasquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, deze post doet me verschrikkelijk veel pijn. Ik ga straks op een vouwstoel zitten in de Veluwe en kom daar voorlopig niet meer uit. Zoveel pijn krijg ik van deze post.
We weten allemaal dat je gewoon weer naar Pontius Pilatus gaatquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dikzak.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
soowhquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:18 schreef Saind het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je gewoon weer naar Pontius Pilatus gaat
Judas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Om met Tongs woorden te spreken:
De onwetendheid.
Ha ha ha
Een gekkie aanhalen, nou goed bezig. J422quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Om met Tongs woorden te spreken:
De onwetendheid.
Ha ha ha
Ze neukt je met een voorbinddildo??quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verander Stijn met de naam van je moeder en je weet meteen waar je moeder en ik ons mee bezig houden
Boeiend, jullie weten niet hoe de feiten zitten dus dat is nog leuker.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een gekkie aanhalen, nou goed bezig. J422
Wie ben jijquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Yiha3 het volgende:
JJJUUUUUDDDAAASSS gvd
heb onderlijnd zelf
Geef die feiten dan johquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, jullie weten niet hoe de feiten zitten dus dat is nog leuker.
En als ik mij als gemachtigde stel? Krijg ik dan wel het verhaal te horen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, jullie weten niet hoe de feiten zitten dus dat is nog leuker.
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En als ik mij als gemachtigde stel? Krijg ik dan wel het verhaal te horen?
Kan je even opkankeren alsjeblieft?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:17 schreef Yiha3 het volgende:
JJJUUUUUDDDAAASSS gvd
heb onderlijnd zelf
Misschien kunnen we hem sluiten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn verpest de hele sc met zijn slappe inconsequente gemod.
Ik heb geen principesquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Ken je dat principe?
We noteren het even met deze holle post. Hier heb ik veel aan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef GGMM het volgende:
Stijn verpest de hele sc met zijn slappe inconsequente gemod.
tr gezetquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je even opkankeren alsjeblieft?
was eerste waarschuwingquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt niet de daad bij het woord gevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |