Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie kankeren er hier net zo goed op los.
Meeste lol die ik in tijden heb gehad in dit topic.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef Scrummie het volgende:
Jongens jongens, doe allemaal eens even normaal tegen elkaar. Deze SC was al niet leuk met al die mongolen users als Befbekje, scrupuleus, etc, maar dit bevordert het teamgevoel ook niet.
Ik vraag me af waarom hij jou zo noemt. Heb je soms iets te verbergen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
en mij pedofiel noemen mag zeker wel.
Het is aan Stijn om bewijs te leveren, niet aan Rene.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij jou zo noemt. Heb je soms iets te verbergen?
Hear hear.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Scrupuleus probeer ik zoveel zijn aids van te verwijdere, maar die komt toch weer terug als je iets verwijdert.
Hoop het niet. Dat zal jullie vriendschap flink onder druk zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij jou zo noemt. Heb je soms iets te verbergen?
Ja haal die OP maar weg (lol)quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Mijn bier kwam net binnen. 1 flesje kapotquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Meeste lol die ik in tijden heb gehad in dit topic.
Echt he.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie? Alleen die Yiha3 is een KLB-user. Die Hardromacore loopt overal te stoken, dat is geen KLB-user.
lolquote:
Hebben ze stevig lopen smijten wel, zat goed ingepaktquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn bier kwam net binnen. 1 flesje kapotHele doos vol bier en kapot glas.Gelukkig was het "maar" de Brewski Pango IPA
DPD
Lastig he? De waarheid.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:39 schreef GGMM het volgende:
Er worden hier geen bans besproken, halvezool
Tof, have funquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga Door België reizen tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |