Ik mis de tijden dat Stijn hier altijd screenshots van zijn FM-carrière posttequote:Op woensdag 1 februari 2017 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Heb toch liever een FIFA discussie
Terwijl 'ie nu zonder bijbaantje zeeën van tijd heeft dat alsnog te doen..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat Stijn hier altijd screenshots van zijn FM-carrière postte
Ik moet FM17 nog steeds halen, geen tijd voor alleenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat Stijn hier altijd screenshots van zijn FM-carrière postte
Een van mn guilds heette Oprah Windfury.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Mijn guild heette "Exalted with your mother"
Die werd renamed door een gamemaster
Hij zou eigenlijk een goed boek moeten lezen om hem op het goede spoor te krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Terwijl 'ie nu zonder bijbaantje zeeën van tijd heeft dat alsnog te doen..
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Het moge duidelijk zijn aan welke kant die persoon stond tijdens WW2quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb die ook niet hoor, ook niet echt zin in nog.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet FM17 nog steeds halen, geen tijd voor alleen
Oeroeg van Hella Haasse zou een goed boek voor 'm zijn..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk een goed boek moeten lezen om hem op het goede spoor te krijgen.
Nerez nog gescout vanmiddag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet FM17 nog steeds halen, geen tijd voor alleen
En zou nu posten in de KLB SC.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn aan welke kant die persoon stond tijdens WW2
Misschien moet je dan Neres scoutenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nerez nog gescout vanmiddag.
Geen nieuwe neymar.
Nee, heb een Macbook Pro, thats it. WoW draait nog wel redelijk, de keer dat ik het opstartte en even rondkeek. Snapte er niet veel meer van, alles is anders.quote:
Kutschurftquote:
..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan Neres scouten
Met of zonder ssd?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, heb een Macbook Pro, thats it. WoW draait nog wel redelijk, de keer dat ik het opstartte en even rondkeek. Snapte er niet veel meer van, alles is anders.
Met. Retina ding uit 2013. 13". Maar achteraf te weinig geheugen in gedaan, en kan niet uitbreidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |