Gouden horloges zijn lelijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Denk je helemaal de blits te gaan maken met je gouden Rolex wordt je na 25 jaar met een legoblokje afgescheept..
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:40 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Overigens ook verkrijgbaar als..
[ afbeelding ]
Ik heb net al mijn goud aan PostalGold gegevenquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:43 schreef MichaelScott het volgende:
Makkelijk verdienen:
Voor 600 euro aan goud kopen, omsmelten tot een lego blokje en verkopen voor flink wat geld.
Tenzij dit blokje slechts 30 gram weegt, denk ik niet dat je daar genoeg aan hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:43 schreef MichaelScott het volgende:
Makkelijk verdienen:
Voor 600 euro aan goud kopen, omsmelten tot een lego blokje en verkopen voor flink wat geld.
Nog minder zelfsquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij dit blokje slechts 30 gram weegt, denk ik niet dat je daar genoeg aan hebt.
https://veiling.catawiki.(...)-lego-employee-brickquote:This brick is 25.65g of 14K gold (0.8246 troy oz). The brick is the same size and shape as the original 2x4 LEGO brick.
This brick was given to my uncle, one of the first business in Italy of Lego that has helped to develop the market in our country in 1980.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog minder zelfs
[..]
https://veiling.catawiki.(...)-lego-employee-brick
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn goud aan PostalGold gegeven
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Denk je helemaal de blits te gaan maken met je gouden Rolex wordt je na 25 jaar met een legoblokje afgescheept..
Ja? Een kilo goud is zwaarder dan een kilo plastic?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij dit blokje slechts 30 gram weegt, denk ik niet dat je daar genoeg aan hebt.
Goud is iets zwaarder dan plastic.
Een kilo goud heeft een kleiner volume dan een kilo plasticquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja? Een kilo goud is zwaarder dan een kilo plastic?
Weer wat geleerd op FOK
Duh, maar een kilo blijft een kiloquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een kilo goud heeft een kleiner volume dan een kilo plastic
Een kilo goud valt sneller dan een kilo plastic !quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een kilo goud heeft een kleiner volume dan een kilo plastic
Klopt. Iedereen die dat ontkent snapt luchtweerstand niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:11 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Een kilo goud valt sneller dan een kilo plastic !
Hahah! gefopt! goud valt langzamer want ik had het over zeer dun bladgoud en een compacte bal van plasticquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen die dat ontkent snapt luchtweerstand niet.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Hahah! gefopt! goud valt langzamer want ik had het over zeer dun bladgoud en een compacte bal van plastic![]()
![]()
![]()
[..]
Hahah! gefopt! goud valt langzamer want ik had het over zeer dun bladgoud en een compacte bal van plastic![]()
![]()
![]()
quote:
[..]
![]()
![]()
Niemand had het dan ook over kilo's, maar over cm3quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Duh, maar een kilo blijft een kilo
quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:04 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Niemand had het dan ook over kilo's, maar over cm3
O nee?quote:Goud is iets zwaarder dan plastic.
Iets is een understatement. 19.2 gr/cm^3 tov 1.2 gr/cm^3quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goud is iets zwaarder dan plastic.
zozo jij bent slim. Jammer dat je niet zoveel goud hebt om je hypothese te bevestigen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Iets is een understatement. 19.2 gr/cm^3 tov 1.2 gr/cm^3![]()
1 zo'n blokje weegt 2.6 gram in plastic (net even 10 van die blokjes op een weegschaal gelegd) Dus dat wordt dan 41.6 gram goud.
Ik heb de matrijs niet om de blokjes te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
zozo jij bent slim. Jammer dat je niet zoveel goud hebt om je hypothese te bevestigen.
Nee en heb je dus fout. Mag je rustig toegeven hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:51 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
per cm3. Dat was hier overbodig te melden aangezien de afmetingen erbij staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |