Me too, een fatsoenlijk hotel heeft gewoon parkeerplek voor gasten.. ken wel een paar plekken in stadscentra waar je dan in een nabijgelegen parkeergarage moet parkeren, maar dan kun je wel gewoon de tickets inleveren aan de balie.. paar tientjes bovenop je overnachtingquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:29 schreef derLudolf het volgende:
¤24 per dag voor een klant.
Ik had wel een ander hotel gezocht
naar een duurder hotel gaan om wel gratis te kunnen parkerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Me too, een fatsoenlijk hotel heeft gewoon parkeerplek voor gasten.. ken wel een paar plekken in stadscentra waar je dan in een nabijgelegen parkeergarage moet parkeren, maar dan kun je wel gewoon de tickets inleveren aan de balie.. paar tientjes bovenop je overnachting
Dan kan je beter aan de andere kant van het station parkeren. Is dichterbij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:03 schreef DeTolk het volgende:
Op de Peperstraat (waar ook de finish van de Dam tot Damloop is, heb je ook een parkeerterrein waarvan een gedeelte gratis parkeren is.
Is vanaf daar max. 10 minuutjes lopen (door het centrum)
Daar zijn ook niet heel veel plekken meer. Parkeerterrein naast oude belastingkantoor is ook weg vanwege nieuwbouwquote:Op maandag 6 februari 2017 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan kan je beter aan de andere kant van het station parkeren. Is dichterbij.
Hebben we ook gedaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou ook die 24.- aftikken. Lekker belangrijk.
Nee je kunt beter ¤50 pppn lappen en dan nog es ¤24 voor de wagen ipv een hotel à ¤70 pppn met parkeerplaats en misschien nog meer faciliteitenquote:Op maandag 6 februari 2017 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
naar een duurder hotel gaan om wel gratis te kunnen parkeren
psies, maar zo ver kunnen mensen niet altijd nadenken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee je kunt beter ¤50 pppn lappen en dan nog es ¤24 voor de wagen ipv een hotel à ¤70 pppn met parkeerplaats en misschien nog meer faciliteiten
Dit hotel had ook een zwembad kamer met sauna en whirlpool. Ga niet weekendje weg voor 50 euro pppn. Dan kan je even goed naar de nachtopvangquote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee je kunt beter ¤50 pppn lappen en dan nog es ¤24 voor de wagen ipv een hotel à ¤70 pppn met parkeerplaats en misschien nog meer faciliteiten
Volgens mij bedoelt 'ie dat 'ie juist wel meer dan 50 pppn heeft betaaldquote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
Das wel kunstig voor 5 joeten.. aktie ofzo?
Volgens mij ook, noemde de prijzen ook puur als voorbeeld, geen idee wat een hotel in NL kostquote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:05 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt 'ie dat 'ie juist wel meer dan 50 pppn heeft betaald
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou ook die 24.- aftikken. Lekker belangrijk.
Ah ok, maar dan nog vind ik die parking fee idioot hoog.. ik zou gewoon kijken naar een hotel met eigen parking.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:05 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt 'ie dat 'ie juist wel meer dan 50 pppn heeft betaald
Niet als je met bonnetjes van de Kruidvat in Fletcher hotels slaapt, dan ben je met z'n twee met alles erbij wel klaar voor max 50.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
Volgens mij is een gemiddeld NL hotel al gauw 100.- pppn en heb je voor 50.- een B&B.
Sommige hotels hebben dat nou eenmaal. Net zoals dat het ontbijt soms 15-20 euro kost. Boeiend als je het allemaal zakelijk kunt declareren.quote:Op donderdag 9 februari 2017 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, maar dan nog vind ik die parking fee idioot hoog.. ik zou gewoon kijken naar een hotel met eigen parking.
Mjah, zakelijk wordt er voor me/ons geboekt. In NL is dat vaak bij de Toekan of een Basti, die hebben in de regel een eigen parking. Zaten een tijdje geleden ergens in Bels in een ander hotel in een stadscentrum, toen moesten we ook in een nabijgelegen garage, en dan gaat het bonnetje idd de weekstaat in.quote:Op donderdag 9 februari 2017 12:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Sommige hotels hebben dat nou eenmaal. Net zoals dat het ontbijt soms 15-20 euro kost. Boeiend als je het allemaal zakelijk kunt declareren.
Ja ik ook. Zoek er ook altijd naar. M'n BMW'tje moet wel veilig staanquote:Op donderdag 9 februari 2017 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, maar dan nog vind ik die parking fee idioot hoog.. ik zou gewoon kijken naar een hotel met eigen parking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |