Ik ook, ik heb nu een kutteam.quote:
Ik juich toch wel voor hem. Dit neem ik niet meer serieusquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan niet wachten om voor Sagan te juichen.
er zijn ook wedstrijden waar Sagan en Nibali stof gaan happen tegen mijn superduo Chaves en Ulissiquote:Op woensdag 1 februari 2017 07:52 schreef heywoodu het volgende:
Sagan en Nibali, hallo handvol op zeker gewonnen speelrondes![]()
Nibali had ook gewoon voor 0,1 gekund
Je hebt Bakelants, Gavazzi en Lollerphilippe.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet welke renners ik heb.
Ah top bedankt, deze heb ik even gemist.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je hebt Bakelants, Gavazzi en Lollerphilippe.
https://www.dropbox.com/s(...)0Ronde%201.xlsx?dl=0
Ik heb er al 45 van mijn resterende 47,7 miljoen op geboden.quote:
Gaan we dit nog twee dagen doen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er al 45 van mijn resterende 47,7 miljoen op geboden.
Ja.quote:
Je hebt die van me afgesnoept, klootzak! Met den Loller kon de overwinning me al niet meer ontgaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel heel erg blij dat ik Lollerfiliep heb.
Als 3 honden vechten om een bod, loopt de 3de er mee heen. Ik ben dan de 3de in dit verhaal bedoel ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt die van me afgesnoept, klootzak! Met den Loller kon de overwinning me al niet meer ontgaan.
(Eigenlijk had ik het derde bod)
Nu kan je mooi Wout van Aert pakken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als 3 honden vechten om een bod, loopt de 3de er mee heen. Ik ben dan de 3de in dit verhaal bedoel ik.
Heus niet, ik heb schermloze avond vanavond.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb een goed gevoel voor de komende ronde, kunnen we het niet inkorten tot één dag?
Die is ook geüpdatet, zie de Dropboxlink in de PM van vanmorgen vroegquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
Kan de lijst met beschikbare renners niet geüpdatet worden na de eerste biedronde? Nu is het lastig te zien welke renners nog gekozen kunnen worden.
Ja, daar had ik ook al gekeken, maar ik zie nog steeds dezelfde lijst renners zonder aanpassingen. Of moet ik me eerst aanmelden om dat te kunnen zien?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is ook geüpdatet, zie de Dropboxlink in de PM van vanmorgen vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |