Ik heb er al 45 van mijn resterende 47,7 miljoen op geboden.quote:
Gaan we dit nog twee dagen doen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er al 45 van mijn resterende 47,7 miljoen op geboden.
Ja.quote:
Je hebt die van me afgesnoept, klootzak! Met den Loller kon de overwinning me al niet meer ontgaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel heel erg blij dat ik Lollerfiliep heb.
Als 3 honden vechten om een bod, loopt de 3de er mee heen. Ik ben dan de 3de in dit verhaal bedoel ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt die van me afgesnoept, klootzak! Met den Loller kon de overwinning me al niet meer ontgaan.
(Eigenlijk had ik het derde bod)
Nu kan je mooi Wout van Aert pakken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als 3 honden vechten om een bod, loopt de 3de er mee heen. Ik ben dan de 3de in dit verhaal bedoel ik.
Heus niet, ik heb schermloze avond vanavond.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb een goed gevoel voor de komende ronde, kunnen we het niet inkorten tot één dag?
Die is ook geüpdatet, zie de Dropboxlink in de PM van vanmorgen vroegquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
Kan de lijst met beschikbare renners niet geüpdatet worden na de eerste biedronde? Nu is het lastig te zien welke renners nog gekozen kunnen worden.
Ja, daar had ik ook al gekeken, maar ik zie nog steeds dezelfde lijst renners zonder aanpassingen. Of moet ik me eerst aanmelden om dat te kunnen zien?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is ook geüpdatet, zie de Dropboxlink in de PM van vanmorgen vroeg
Die staat hier toch?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou een overzichtje van wie welke renners heeft op zich ook wel fijn vinden, gewoon als bevestiging en zodat je kan zien hoe ver mensen zijn in het vol maken van hun team.
Dit is nog niet verwerkt, van hieruit worden renners toegewezen aan de teams en het nieuwe budget bepaald. Dat laatste kunnen we zien, maar ik weet niet wie welke renner heeft, ik neem aan dat dat gewoon ergens is genoteerd door wimquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die staat hier toch?
https://www.dropbox.com/s/xg00oktmi12b9mi/Ronde%201.xlsx?dl=0
Sorry verkeerde, bedoelde deze link van Wimquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is nog niet verwerkt, van hieruit worden renners toegewezen aan de teams en het nieuwe budget bepaald. Dat laatste kunnen we zien, maar ik weet niet wie welke renner heeft, ik neem aan dat dat gewoon ergens is genoteerd door wim
Klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 05:49 schreef Max23 het volgende:
D.Martin op 0,02 missen is wel zuur
Maar ik mag eigenlijk niet klagen met 9 schroeiende renners onder contract
Edit: Even een voorbeeldje voor de grapjassen. Ik heb nu 9 renners, Ik mag nog 5 renners dus, maar mag er op 10 bieden zolang dat binnen het budget past? Waarbij dan de kans dus aanwezig is dat ik niet mijn hele budget opmaak, mochten er 5 van de 10 goed zijn.
Nee, die gaat als het goed is weer van start bij de Omloop.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:36 schreef jaykop het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest, dus excuses voor deze vraag; is dit de vervanger van de Wielerprono?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |