40 had ik ook geloofdquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ben je nu al een MILF op je 30ste?
Iemand aanvliegen omdat diegene filmt danquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:19 schreef Windhapper het volgende:
Mensen een camera in hun gezicht duwen en verwachten dat ze maar leuk aan vriendelijk meehelpen je troep over het internet te verspreiden. Hij had die vlogstok in haar hol moeten douwen.
koop nooit die inbouwzooi, haal gewoon een goeie kachelquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Je bent toch ook een enorme mongool als he een keuken koopt terwijl je om apparatuur gaat
Misschien had die verkoper Marokkaans bloed?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Iemand aanvliegen omdat diegene filmt dan
Daar misbruik van maken is nog erger.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Je bent toch ook een enorme mongool als he een keuken koopt terwijl je om apparatuur gaat
quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar misbruik van maken is nog erger.
Oppleuren met je camera, kom niet aan mijn privé, vriend.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:21 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Iemand aanvliegen omdat diegene filmt dan
is ook al duur tegenwoordig, kan veel goedkoper in de Duitse groothandelsquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon je keuken bij Ikea kopen dus
Denken dat het in Duitsland goedkoper is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:21 schreef Windhapper het volgende:
Sowieso je keuken nog in Nederland kopen.
Ik wou net zeggen, sommige mensen zijn inderdaad erg labiel, naïef, onzeker of slecht in nee zeggen, maar daar gewetenloos van profiteren vind ik erger.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar misbruik van maken is nog erger.
Ik heb weleens deur aan deur verkopen gedaan. Aan zo'n dement vrouwtje verkoop ik niks. Mag ook volgens de wet niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, sommige mensen zijn inderdaad erg labiel, naïef, onzeker of slecht in nee zeggen, maar daar gewetenloos van profiteren vind ik erger.
Maar om geld te verdienen is het normaal om over lijken te gaan bij wijze van spreken.
Nee, dan zit er moreel echt iets mis bij je.quote:
Ik hoop toch dat Baudet nooit iets te zeggen krijgt in dit land. Hiddema mag wel wat te zeggen krijgen van me, goeie ventquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Premier Baudet en Minister van Justitie Hiddema. Ik zie het voor me.
Ik zap en zie AlbertoGodquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
RTL LATE NIGHT is een deurtje verder
Non-onderwerpen allen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
RTL LATE NIGHT is een deurtje verder
quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Wat een intens onboeiend onderwerp weer
Heeft geen reet met links of rechts te maken dit.quote:
Jinek is gewoon saai.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft geen reet met links of rechts te maken dit.
Maar ik merk dat zodra het hier gevoelig, menselijk of geëngageerd wordt iedereen hier afhaakt als een stel pubers.
Maar ja, dit is FOK! natuurlijk.
Vraag dat maar aan Bram en Freek.quote:
Niet te hopen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Pittig wijfie die May. Nieuwe Thatcher.
nee was echt gelul, niemand neemt hem nog serieusquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jammer dat de aandacht naar zo'n idioot met een bordje gaat en niet naar wat Farage te zeggen had. Want dat was deze keer wél eens heel zinnig ...
Kwam voort uit pijn en wanhoop, dat zijn de beste tranenquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Mooie traan maar de traan van Virginia toen Peter Jan haar ten huwelijk vroeg was beter.
ik merk dat zodra het hier gevoelig, menselijk of geëngageerd wordt iedereen hier afhaakt als een stel pubers.quote:
Over wie?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar wie moet er over Chabot praten als hij dood is na Heman Brood en Martin Bril?
Ronald Giphart natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar wie moet er over Chabot praten als hij dood is na Heman Brood en Martin Bril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |