quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan Marco Silva
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Paul Clement
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat valt ook wel weer mee, alleen missen ze een zeer goede passer op het middenveld.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:12 schreef PSVCL het volgende:
Henderson,Can en Wijnaldum in deze rol , is dat niet te veel van hetzelfde?
Dat sowieso ja,Henderson is niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, alleen missen ze een zeer goede passer op het middenveld.
Las vorige week toch wel erg veel kritiek op Wijnaldum, leuk dat hij nu scoort.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:12 schreef PSVCL het volgende:
Henderson,Can en Wijnaldum in deze rol , is dat niet te veel van hetzelfde?
Zeker..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Las vorige week toch wel erg veel kritiek op Wijnaldum, leuk dat hij nu scoort.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk nu op en over dat anti-voetbalteam.
Er zit nog een hele hoop tussen tiki taka en antivoebalquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk nu op en over dat anti-voetbalteam.
Er zijn zelfs mensen die tiki taka antivoetbal vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit nog een hele hoop tussen tiki taka en antivoebal
Ook dat nog. Nouja, je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die tiki taka antivoetbal vinden.
Je hebt dit hele seizoen nog geen wedstrijd gezien dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, over het algemeen kijk ik bepaald niet met plezier naar hoe Chelsea voetbalt.
Erg goed en knap is het wel, daar niet van. Maar het is niet mijn type voetbal.
Die mensen hebben nog steeds het idee dat tiki-taka ook dat eeuwige achterinrondtikken bevat, terwijl tiki-taka wezenlijk compleet anders is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die tiki taka antivoetbal vinden.
Dat komt omdat Barcelona op een gegeven moment zo ging spelen, terwijl die term ook aan de club bleef hangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mensen hebben nog steeds het idee dat tiki-taka ook dat eeuwige achterinrondtikken bevat, terwijl tiki-taka wezenlijk compleet anders is.
Tiki-taka is de meest nutteloze vorm van passing. Daar zou ik Barcelona niet onder willen scharen in de tijdspanne.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Barcelona op een gegeven moment zo ging spelen, terwijl die term ook aan de club bleef hangen.
Vooral Spanje deed dat, echt walgelijk was dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Barcelona op een gegeven moment zo ging spelen, terwijl die term ook aan de club bleef hangen.
Uiteindelijk is het ook maar een naam verzonnen voor journalisten, er is niet echt iets "wezenlijks tiki-taka"
LOOK AT THE PACE AND POWER OF NARSINGHquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/InsideSCFC/status/826539164002811916
Hier was Narsingh op de brommer.
Eigenlijk de hele wedstrijd, goals waren ook puur momenten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Erg matig spel van beide kanten in deze fase.
Omdat hij er niks van Canquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom steekt Can daar zijn rechterbeen uit ipv zijn linker...
En verliest Leicester met 1-0 bij Burnley (wel pech want de goal was hands)quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen gaan de Spurs met 0-0 gelijkspelen bij Sunderland.
En winnen Swonsie en Crystal Pelles.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En verliest Leicester met 1-0 bij Burnley
Schijnt een prachtig filmpje van in de omloop te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:40 schreef Brammess het volgende:
Narsingh geeft trouwens een assist bij zijn debuut voor Swansea
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:40 schreef Brammess het volgende:
Niet scorenquote:Middlesbrough 0-0 Leicester City
Leicester City 0-3 Chelsea
Southampton 3-0 Leicester City
Burnley 1-0 Leicester City
Had PSV nooit weg moeten doen. Hij is veel beter dan die neresquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:40 schreef Brammess het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dik niet over het algemeen.
Hij is gewoon MAD.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Mantingh heeft iets tegen Firmino, lijkt het wel
MOTM wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed spelertje ja, genoten wel van hem vandaag.
Je kan niet die laatste paar frames eruit knippen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje matig gifje maar beter dan niks
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje matig gifje maar beter dan niks
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan niet die laatste paar frames eruit knippen?
Als reactie op:twitter:ChelseaFC twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 22:50:54Chalobah comes on for Diego Costa. Our last substitution. #LIVCHE reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan niet die laatste paar frames eruit knippen?
WHU vs MCFC blijkbaar ook, gelukkig.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziggo zendt alleen Liverpool v Chelsea uit. Woensdag is er namelijk Atlético v Barcelona.
Ik dacht eerst dat John Lennon weer tot leven gewekt was.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zit Conte met een gare bril in het publiek joh.
Zo heet 'ie ook, Gabriel Fernando de Jesus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:30 schreef Toto69 het volgende:
Die commentator die Jesus steeds DE jesus noemt
Ze zijn niet echt origineel met hun namen daar hèquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo heet 'ie ook, Gabriel Fernando de Jesus.
Oh. Jezus. Excusesquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo heet 'ie ook, Gabriel Fernando de Jesus.
Want?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer ontslaan ze die clown eens
quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:49 schreef Koffieplanter het volgende:
39 crosses is echt abysmal. Dat is Championship voetbal.
Die krijgt echt wel genoeg tijd hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer ontslaan ze die clown eens
twitter:SquawkaNews twitterde op donderdag 02-02-2017 om 19:08:01Pep Guardiola: "Agüero and Jesus can play together, Jesus on the left side. We cannot achieve our goals without Sergio's contribution reageer retweet
Dele.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:49 schreef Bolasie het volgende:
POTM January:
[ afbeelding ]
Ik zeg Dele.
Ik ook. Alleen Gabigol nog en mijn team is voor de komende tien jaar af. Tenzij ze de Braziliaanse competitie weer invoegen, dan gooi ik Vinicius, Pedrinho en Maia er nog bij.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Courtois; Azpilicueta, David Luiz, Cahill (c); Moses, Kante, Matic, Alonso; Pedro, Diego Costa, Hazard.
Cech; Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal; Oxlade-Chamberlain, Coquelin; Walcott, Özil, Iwobi; Alexis
Deze opstelling van Arsenal vraagt om een vernedering. Nou ja, ze kunnen niet veel anders.
Ze hebben niks anders meerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oxlade-Chamberlain centraal op het middenveld? Huh
Structureel elk jaar tijdens/na december madnessquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Arsenal heeft wel vaak last van blessuregolfjes hè
Waar en hoequote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon voor Engels commentaar.
Effe in je geluidsinstellingen kijken. Kan pas sinds augustus, overigensquote:
Bij Tools op een Samsung TV kan je het audiospoor veranderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:31 schreef Smoofie het volgende:
En zeg niet een SD stream of fake HD stream
Lulkoek. Ik kan het al jaren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan pas sinds augustus, overigens
Oh , nice. Dit hadden ze toch juist verboden vanuit de PL?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Effe in je geluidsinstellingen kijken. Kan pas sinds augustus, overigens
Mja, voor Engels voetbal danquote:
Geen idee. Het kan gewoon, dus ik denk dat het magquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh , nice. Dit hadden ze toch juist verboden vanuit de PL?
Deed het vroegah bij sport1 altijd, maar toen mocht het niet meer ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, voor Engels voetbal dan
[..]
Geen idee. Het kan gewoon, dus ik denk dat het mag
Wat dat niet de lat?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een redding van Cech op die eerste.
Defense.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met jouw DEFENCE-fetish kan je beter voor Chelsea worden.
Alonso timede gewoon goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:45 schreef TheGeneral het volgende:
Aad en Wytske zien de elleboog op het hoofd van Bellerin niet
Alonso torende gewoon boven hem uit. Eerder ongelukkig dan bewust.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:45 schreef TheGeneral het volgende:
Aad en Wytske zien de elleboog op het hoofd van Bellerin niet
Hancequote:
En dan gewoon jezelf laten wisselen tochquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bellerin twee keer pijnlijk ten onder in de kopduels.
Daar gaat het mij niet om. Ik zeg niet dat de goal afgekeurd moest worden, maar ze zeggen dat hij bij de landing verkeerd neerkomtquote:
Lol.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Ik zeg niet dat de goal afgekeurd moest worden, maar ze zeggen dat hij bij de landing verkeerd neerkomt.
Mja, Alonso kan ook een perfecte aanloop nemen voordat ie springt, terwijl Bellerin haast uit stilstand moet springen, dan verlies je al gauw.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bellerin twee keer pijnlijk ten onder in de kopduels.
Bespeur ik hier kritiek op Aad300?quote:
Dat is precies wat er mis is bij Arsenalquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Juist één van de betere bij Arsenal.
Ben eigenlijk juist wel positief over hem. Degelijke verdediger.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is precies wat er mis is bij Arsenal
Chelsea top van europa? Dit chelsea wint vooral omdat andere teams nog steeds zo dom zijn om zo aanvallend te spelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt verreweg het beste team van de Premier League, dat Chelsea. Jammer dat we ze niet in de CL zien, want het hoort ook bij de top van Europa - en zou de Engelse competitie wat spannender maken als Chelsea daardoor wat punten verliest en blessures oploopt.
Ben benieuwd of ze een paar jaar kunnen domineren in Engeland.
Mwah, er komt ook geluk bij kijken. Tegen Tottenham moesten ze in eigen huis ook een storm van de Spurs overleven en was MCI-CHE een coinflipje.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chelsea top van europa? Dit chelsea wint vooral omdat andere teams nog steeds zo dom zijn om zo aanvallend te spelen.
Hij is een prima verdediger, dat ben ik met je eens. Maar hij is toch een van de betere van Arsenal ondanks het ook geen excellente verdediger is. Het geeft eerder aan dat Arsenal zoveel kwaliteit mist op andere posities waardoor Mustafi een van de sterkhouders is nuquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ben eigenlijk huist wel positief over hem. Degelijke verdediger
is gewoon goed neergezet door Conte maar top is het denk ik ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chelsea top van europa? Dit chelsea wint vooral omdat andere teams nog steeds zo dom zijn om zo aanvallend te spelen.
Kijk dit dan. 5 man om hem heen en vrije schiet kans. Wtfquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, er komt ook geluk bij kijken. Tegen Tottenham moesten ze in eigen huis ook een storm van de Spurs overleven en was MCI-CHE een coinflipje.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja, misschien hebben jullie gelijk, maar ik zou het wel eens willen zien. Veel van de Europese topclubs zijn ook niet meer op hun echte topniveau (Barcelona en Bayern met name)quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon goed neergezet door Conte maar top is het denk ik ook niet
Dat heeft niets met een aanvallende speelstijl te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk dit dan. 5 man om hem heen en vrije schiet kans. Wtf. Snappen die spelers niet dat ze alles moeten geven en er dicht op moeten zitten? Lijkt Ajax wel
Dat weet ik, maar dit geeft wel aan hoe Arsenal verdedigt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een aanvallende speelstijl te maken.
Arsenal heeft dan ook alleen de topper van Chelsea gewonnen in eigen huis.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dit geeft wel aan hoe Arsenal verdedigt.
Wat moet Bellerin doen dan? Het gaat al helemaal fout bij de organisatie op het moment dat hij een kopduel moet aangaan met Costa, de centrumspits. Waar is Koscielny? Die staat bij de cornervlag. Waar is Mustafi? Moet naar Hazard omdat Coquelin er maar een beetje achteraan sloft.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:44 schreef Smoofie het volgende:
Verliest 2x een kopduel. Waarom heeft arsenal altijd van die prut verdedigers
Was ook de man van Walcott, maar hij verliest het duel wel heel treurig. Gooi wat meer je body erin.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet Bellerin doen dan? Het gaat al helemaal fout bij de organisatie op het moment dat hij een kopduel moet aangaan met Costa, de centrumspits. Waar is Koscielny? Die staat bij de cornervlag. Waar is Mustafi? Moet naar Hazard omdat Coquelin er maar een beetje achteraan sloft.
Vervolgens moet hij in de rebound andermaal het kopduel aangaan met een speler die niet alleen tien centimeter groter is, maar ook een veel betere run-up heeft.
Waar is je UI?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet Bellerin doen dan? Het gaat al helemaal fout bij de organisatie op het moment dat hij een kopduel moet aangaan met Costa, de centrumspits. Waar is Koscielny? Die staat bij de cornervlag. Waar is Mustafi? Moet naar Hazard omdat Coquelin er maar een beetje achteraan sloft.
Vervolgens moet hij in de rebound andermaal het kopduel aangaan met een speler die niet alleen tien centimeter groter is, maar ook een veel betere run-up heeft.
Vind hem met Koscielny een van de betere duo's in de premier league.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is een prima verdediger, dat ben ik met je eens. Maar hij is toch een van de betere van Arsenal ondanks het ook geen excellente verdediger is. Het geeft eerder aan dat Arsenal zoveel kwaliteit mist op andere posities waardoor Mustafi een van de sterkhouders is nu
Net wijven die Belgenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:09 schreef Toto69 het volgende:
De Belg vond overigens dat de 1-0 afgekeurd had moeten worden
Z'n enige hoop was om vol tegen 'em aan te springen of een blok te zetten. Moet het nog even terugzien of dat mogelijk was. In ieder geval niet proberen het kopduel te winnen want dat was kansloos.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goed idee dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je Aad zo hoort zouden ze hem trainer van Arsenal moeten maken, zou het veel beter gaan.
Aad weet alles beter, maar als trainer altijd 'Bad luck'quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je Aad zo hoort zouden ze hem trainer van Arsenal moeten maken, zou het veel beter gaan.
Haha , ja, slechte verdedigende back en dan walcott die niet op zn eigen helft komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De rechterkant van Arsenal is echt vreselijk kwetsbaar. Alle aanvallen van Chelsea gaan over Hazard' zijn kant. Ook Bournemouth vernederde Arsenal op die manier.
Met Oxlade-Chamberlain ook niet echt een beschermer. Xhaka kan die gaten van Bellerin ook niet belopen doorgaans.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha , ja, slechte verdedigende back en dan walcott die niet op zn eigen helft komt.
Aad heeft het over de kleinere clubs waar ze zo makkelijk tegen winnen.. In de praktijk valt het vies tegen en heeft Arsenal net als alle andere grote clubs het vaak moeilijk tegen de "kleintjes"quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bellerin is erg belangrijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De rechterkant van Arsenal is echt vreselijk kwetsbaar. Alle aanvallen van Chelsea gaan over Hazard' zijn kant. Ook Bournemouth vernederde Arsenal op die manier.
Maar ook prima verdedigend. Zou goed passen bij Arsenal.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die kan vooral goed VOETBALLEN.
Ook Hummels zou gek worden van dit Arsenal. Elke vakkundige idioot op een grasveld weet inmiddels dat ze zo lang Wenger er zit daar niet heen hoeven te gaan voor enkele ambitie.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ook prima verdedigend. Zou goed passen bij Arsenal.
Frank de Boer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook Hummels zou gek worden van dit Arsenal. Elke vakkundige idioot op een grasveld weet inmiddels dat ze zo lang Wenger er zit daar niet heen hoeven te gaan voor enkele ambitie.
Bayern draait ook niet zo fantastisch, dus het kan nog wel bij een aggregate 4-0 voor Bayern blijven.quote:
Nu hoeft Bayern niet aan te vallen. Dat doet Arsenal wel voor ze.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bayern draait ook niet zo fantastisch, dus het kan nog wel bij een aggregate 4-0 voor Bayern blijven.
Tis ook wel typisch hoor, weer Arsenal - Bayernquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu hoeft Bayern niet aan te vallen. Dat doet Arsenal wel voor ze.
UEFAMAFFIAquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tis ook wel typisch hoor, weer Arsenal - Bayern
Ik las vanmiddag nog dat Barcelona hem mogelijk wil ophalen als hij niet bij Arsenal verlengt.quote:
Daily Mirrorquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag nog dat Barcelona hem mogelijk wil ophalen als hij niet bij Arsenal verlengt.
Ah zo. Volgens de Daily Mirror vocht Mason ook voor zijn leven. Tsja.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar de bron is Daily Mirror.
Kan je beter voor Coutinho gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag nog dat Barcelona hem mogelijk wil ophalen als hij niet bij Arsenal verlengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |