SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Bijstand kwijt.
Die gaat echt niet werken of naar school
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze krijgt gewoon stufi voor school hoor
Ja maar ze zal of gaan werken want geld, of thuis blijven zitten op kosten van Ersin, want zo een sukkel is het ook wel, en dan nog lekker wat kindjes krijgen door de pil heenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze krijgt gewoon stufi voor school hoor
Denk dat zij misschien wel zijn eerste vriendinnetje is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ze zal of gaan werken want geld, of thuis blijven zitten op kosten van Ersin, want zo een sukkel is het ook wel, en dan nog lekker wat kindjes krijgen door de pil heen
Dat.quote:
Wat tweette je?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Monique heeft mijn tweet gelike't. Nu is mijn leven compleet.
Haha ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:44 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wat tweette je?
Dat ze het zo leuk deed, zeker?
Ik heb het gemist wat zeiden ze?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:58 schreef superniger het volgende:
Nu een item hierover bij RTL Boulevard.
Het is nog niet afgelopen. Maar Bridget zit vooral te vertellen hoe geweldig zij het had gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het gemist wat zeiden ze?
euh ja, dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als ze een man was zou ze stoer zijn.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:37 schreef StephanL het volgende:
Onder toezicht, moeilijke jeugd - check
Rot op man hippie, ze weet niet eens wie de vader van haar ongeboren kind isquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niks mis met een vrouw en zin in seks. Die hoef je geen slet te noemen.
Dus?!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Rot op man hippie, ze weet niet eens wie de vader van haar ongeboren kind is
idd maakt niks uit, tokkie way of lifequote:
Gebeurt vaker. Zie Mattie van de radio.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
idd maakt niks uit, tokkie way of life
Fret*quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Een fred de beste aankoop in je leven
Die piercing tussen de titten, lekker ordi
Ja daarom is ook Matties ex een sletquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gebeurt vaker. Zie Mattie van de radio.
Tuurlijk liever dat dan een gesloten afdeling.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Ook gewoon met twee mannen onbeschermde seks. Ze wilde graag zwanger worden, zou ik zeggen.
Die dumpt haar meteen als dat echt zo is.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat het kindje niet van hem is.
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat het kindje niet van hem is.
Wel goede inspiratie voor nieuwe liedjesquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die dumpt haar meteen als dat echt zo is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot de DNA test
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel goede inspiratie voor nieuwe liedjes
Zelfs geen zichtbare tattoo en blikjes energiedrank.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Quintana zou een mooi meisje zijn met iets minder make-up.
Vader onbekend.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zelfs geen zichtbare tattoo en blikjes energiedrank.
Wat is deze
Of ik nou direct op nieuwe liedjes van hem zit te wachten...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel goede inspiratie voor nieuwe liedjes
Ze heeft wel een gereconstrueerd hazelipjequote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:46 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat is het bij bijna al die meiden. De meesten hebben geen werk of studie, sowieso weinig ambitie. Dus die vinden het heerlijk om te moederen en een soort van doel in het leven te hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Ook gewoon met twee mannen onbeschermde seks. Ze wilde graag zwanger worden, zou ik zeggen.
Waar niets mis mee isquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze heeft wel een gereconstrueerd hazelipje
Dat was waarschijnlijk ook geen probleem.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
17 jaar.
Meid, had het gewoon doorgeslikt.
Doet ze waarschijnlijk ook wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
17 jaar.
Meid, had het gewoon doorgeslikt.
quote:
man man manquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:53 schreef potjecreme het volgende:
Voor meer informatie over die onzin. http://papaklas.nl/
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik vermoed dat het een donker kindje gaat worden.
Beter had de papa stront aan zijn piemel gehad...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Als er een negertje uitkomt dan is het stront aan de knikker.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin ja. Bij mij kwam er niet veel uit..
Niet alleen Dalo.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Zeg gewoon man, Dalo gaat stuk
Ze moeten toch wat want verder is er weinig dwama.quote:
Hij weet het wel alleen zegt het nog niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:04 schreef Cheiron het volgende:
Je hoorde het aan haar stem al dat hij het nog niet wist.
Wel dus... sensatie tv?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Lijkt me niet dat ze Giovanca de brief laten brengen als hij niet de vader is
Mooie songs gaan er komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik vind dit echt vreselijk voor Dalo.
Absoluut maar hij verdient ook beterquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik vind dit echt vreselijk voor Dalo.
Ja man Dalo moet gewoon vertrekken bij dat wijf. Die gast vindt zo een ander normaal wijf.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Absoluut maar hij verdient ook beter
wat met welk nieuws pronken?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:08 schreef summer2bird het volgende:
Fijn dat BNN met dit soort nieuws mag pronken.
Poeh ja..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Wat een dramatisch seizoen is dit zeg.
wel entertainmentquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Zie hier de nieuwe instagram generatiequote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:08 schreef Amarantha het volgende:
ja dat hele hoofdje hing losquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:10 schreef summer2bird het volgende:
Ik kreeg trouwens de rillingen van hoe die oma de baby oppakte tijdens die ruzie.
viel wel mee tochquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:10 schreef summer2bird het volgende:
Ik kreeg trouwens de rillingen van hoe die oma de baby oppakte tijdens die ruzie.
"Hallon! Hier ben ik met het nieuws wie de vader is, daar is de camera, even uitstellen alles hoor!"quote:
Zangeres Giovanca.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakelde halverwege in. Wie is de hulpmoeder nu, is zij actrice?
Ze filmen alles dat belangrijk is. Verbaast me dus niet dat dit er bij hoort. hoe pijnlijk ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
"Hallon! Hier ben ik met het nieuws wie de vader is, daar is de camera, even uitstellen alles hoor!"
Ik vond het niet echt tacties van ze.
Idols popster oid.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakelde halverwege in. Wie is de hulpmoeder nu, is zij actrice?
Ja, maar hoe ze het probeerde uit te melken, en waarom ze het voor moest lezen en niet gewoon die twee het direct liet lezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze filmen alles dat belangrijk is. Verbaast me dus niet dat dit er bij hoort. hoe pijnlijk ook.
Mick jaggerquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Wat heeft hij ineens een ingevallen hoofd.
drugs?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Wat heeft hij ineens een ingevallen hoofd.
Hoort wel bij dit programma he. Al die dramatische shit is hierin te zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
"Hallon! Hier ben ik met het nieuws wie de vader is, daar is de camera, even uitstellen alles hoor!"
Ik vond het niet echt tacties van ze.
Oh ja zeker. Ze bleef maar vragen. Maar ze doet dat bijna altijd, dat zuigende vragen, hoe lief bedoelt ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar hoe ze het probeerde uit te melken, en waarom ze het voor moest lezen en niet gewoon die twee het direct liet lezen.
Dat kon gewoon beter.
Wie is Monique?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:14 schreef potjecreme het volgende:
Giovanca heeft nooit aan Idols mee gedaan en heeft gewoon gestudeerd. Maar ja zo'n Monique krijgt weer meer eer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze dat in privé hadden willen horen, was dat wel gebeurd. Maar dit is de social media generatie, die delen alles.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar hoe ze het probeerde uit te melken, en waarom ze het voor moest lezen en niet gewoon die twee het direct liet lezen.
Dat kon gewoon beter.
Ik moest zo lachen toen de camera dat joch volgde die de kamer uitstormde...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als ze dat in privé hadden willen horen, was dat wel gebeurd. Maar dit is de social media generatie, die delen alles.
Wel leuk ding Monique!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat was ook een zacht eitje hoor.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het haar van Giovanca mooi.
Mja, met alle respect, dat doet bijna geen één BN'er. Coachen vind ik echt teveel eer, ze lopen gewoon mee en stellen af en toe wat kritische vragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onze BNner heeft echt nul gecoached deze keer.
Alle hulp en verstandige mensen stonden al voor het setje klaar. Denk dat BNN dit keer wat veel geilde op de vaderschapstest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |