Iniesta naar ManU voor 47 miljoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Zlatan naar Dortmund voor 9 miljoen in mijn geval.
Ja, ik verveel me en dit kwam voorbij op FB.
En toch doe je eraan mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Iniesta naar ManU voor 47 miljoen.
Dit is echt dom don
David de Gea voor 33 miljoen naar Borussia Dortmund.. Had gekunne..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliciteerd nog 9 november godquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dopingprogramma voor een halfjaar kost al het dubbelequote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:43 schreef Elan het volgende:
Robben naar Feyenoord voor 2 miljoen, ik zeg doen!
Tom Beugelsdijk naar mijn amateurclub voor 10 miljoenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dus we mogen jou binnenkort feliciteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:43 schreef Elan het volgende:
Robben naar Feyenoord voor 2 miljoen, ik zeg doen!
dolletjesquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah dus we mogen jou binnenkort feliciteren.
Mijn nichtje (diehard ajacied) had Dolberg naar Feyenoord voor 96 miljoen.
oktobergodquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
diego costa naar mn amateurclub voor 57 miljoen
Jij bent toch goed met computers? Zul je wel zelf gemaakt hebben..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan dit plaatje kom...
Dan had ik er wel voor gezorgd dat op mijn verjaardag een fatsoenlijke speler naar Fey komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent toch goed met computers? Zul je wel zelf gemaakt hebben..
Tenzij je een flatliner tijdens het maakproces had..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan had ik er wel voor gezorgd dat op mijn verjaardag een fatsoenlijke speler naar Fey komt.
Ik doe niet aan flatliners, dat doet alleen onlogisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tenzij je een flatliner tijdens het maakproces had..
Hij geeft les op de International School in Voorschoten..quote:
De trein rijdt nu Leiden in.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb die pas om 20:55.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |