Als je darknet doet neem ik wel van je afquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Over week of 2 weer eens. Ben bijna door m'n zegels heen, twijfel of ik het bij m'n normale adres ga halen of darknet
is wel goedkoop, maar moet je er meteen 100 kopen
klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Over week of 2 weer eens. Ben bijna door m'n zegels heen, twijfel of ik het bij m'n normale adres ga halen of darknet
is wel goedkoop, maar moet je er meteen 100 kopen
ja speciale softwarequote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
klinkt goed.
heb je speciale software en shit nodig?
Dit is smaadquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
ook geen pasta
tenzij macaroni met smac
TORquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
klinkt goed.
Neh dacht wel zoiets. Maar dan moet ik ze naar bangkok ofzo sturen? Beetje sketchyquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stuk of 50 tenzij je er zelf meer wilt houden
Voor 50 kan ik je moeder ook regelenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja speciale software
50 euro kan ik die software voor je regelen
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
klinkt goed.
Ik ook niet, dus weet niet zeker of ik het ga doen. Nogal wat gekut geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
TOR ken ik wel alleen nog nooit dope gefikst op die manier
gewoon met bitcoin doenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus weet niet zeker of ik het ga doen. Nogal wat gekut geloof ik
ja geen idee verderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat vind ik al gekutStuk meer werk dan m'n normale mannetje
Nee naar adres in roffa. Die legt meeste in de vriezer en stuurt zelf wat Door.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh dacht wel zoiets. Maar dan moet ik ze naar bangkok ofzo sturen? Beetje sketchy
Stel je gewoon even niet zo aan mafklapperquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:58 schreef Elan het volgende:
Mensen sluiten openlijk drugsdeals in SC, wtf
jaja postegels in je vriezer gvdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je gewoon even niet zo aan mafklapper
We hebben het over postzegels dat snapt iedereen
Het woord "ultra" natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen puur en ultra-puur?
Google..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:28 schreef Smoofie het volgende:
Maar even zonder grappen. Die slogan.. normaal.doen. Welke gek is er campagneleider van de VVD.
Normaal. Doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:28 schreef Smoofie het volgende:
Maar even zonder grappen. Die slogan.. normaal.doen. Welke gek is er campagneleider van de VVD.
Ajax is ook een VVD-club..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal. Doen.
Ziyech. Komt. Niet.
Ik zie een verband.
Wow echt alles gaat ook mis bij dat ADOquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:31 schreef Caland het volgende:
Andries Smit na 5 dagen ontslagen als E-sporter van ADO Den Haag.
Andries bleek supporter te zijn van Ajax.
Prei.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:31 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik voor bospaddestoelen, rode ui, rood pepertje en nog wat andere groentes in mijn curry
suggesties?
Gele paprika en een paar stronkjes broccoli..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:31 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik voor bospaddestoelen, rode ui, rood pepertje en nog wat andere groentes in mijn curry
suggesties?
Dat hopen we althans.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
goed dat je het zegt
liverpool chelsea is wel leuk
Normale uien , geen rode.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:31 schreef Typisch het volgende:
suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |