Weer proxies die verbinden?quote:
Zo jij bent er weer vroeg uit. Hoe was het gisterenavond? Ik hoorde dat Billy Joe Armstrong een flinke statement heeft gemaakt.quote:
Ach. Ik was kwart voor 1 thuis. Dus heb genoeg slaap gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo jij bent er weer vroeg uit. Hoe was het gisterenavond? Ik hoorde dat Billy Joe Armstrong een flinke statement heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach. Ik was kwart voor 1 thuis. Dus heb genoeg slaap gehad.
Okay!quote:En ach wat is flink. Hij heeft wel duidelijk aangegeven dat Trump een puppet is en dat Amerika niet het land is dat mensen wegstuurt op basis van geloof, huidskleur etc.
Hij deed het gelukkig op een manier die de boodschap overbrengt en niet zoals Bono er 2 uur lang over doorzeiken.
Was leuk concertsoms lastig te geloven dat die gasten ook al richting de 50 gaan.
2 en een half uur.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben nog ziek, dus ik mis de eerste dag van mijn cursus
werken met de naaimachine. Heb al jaren de naaimachine van mijn moeder staan, maar nog steeds nooit aangeraakt. Volgende week ben ik vast weer beter.quote:
Billie Joe is 44 (wordt dit jaar 45)quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Okay!
2 uur is ook wel erg lang.
Zijn ze echt al zo oud? Dat had ik niet gedacht.
Leuk! Is ook helemaal weer hip tegenwoordig!quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
werken met de naaimachine. Heb al jaren de naaimachine van mijn moeder staan, maar nog steeds nooit aangeraakt. Volgende week ben ik vast weer beter.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Billie Joe is 44 (wordt dit jaar 45)
Mike Dirnt 44 (wordt dit jaar 45)
Tre Cool ook 44, wordt ook 45)
Dus ok, de 50 is misschien nog ver weg.
Ach, je zit er zo hoorquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ze zijn allemaal een jaartje ouder dan ik. De 50 is dan echt nog ver weg.
Heb je mooi tijd een lijstje in te sturenquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben nog ziek, dus ik mis de eerste dag van mijn cursus
grapjas. Da's een serieuze aangelegenheid, dat lukt niet met een hoofd vol snot of tussen de niesbuien door.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd een lijstje in te sturen
De deadline van de lijstjes was toch al geweest?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd een lijstje in te sturen
We gaan nu stemmen op 20 nummers uit de grote lijst!quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De deadline van de lijstjes was toch al geweest?
* OscarMopperkont gaat lijst bekijkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan nu stemmen op 20 nummers uit de grote lijst!
Ik wil kijken of het me vanmiddag lukt.
Wat Diaan zegtquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan nu stemmen op 20 nummers uit de grote lijst!
quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
grapjas. Da's een serieuze aangelegenheid, dat lukt niet met een hoofd vol snot of tussen de niesbuien door.
Ik ga het niet vergeten hoor, maar mijn lijstje komt pas volgende week
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |