SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
eerst het topic en daarna mijn huisquote:
Ik in principe ook nooit problemen, en 4,5 jaar is best oud voor een router.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb met Ziggo, Vodafone én KPN evenveel problemen.
Nauwelijks namelijk...
Geen storing is ook een utopie als het om automatisering gaat.
Als het maar binnen de perken blijft...
Telfort is ook gewoon KPNquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:42 schreef just me het volgende:
Mijn internet en huistelefoon gaan via KPN. Mobiel abo bij Telfort, geen noemenswaardige problemen gelukkig
Ik twijfelde daaraan maar je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:56 schreef MadMaster het volgende:
De natuur doet z'n werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:56 schreef MadMaster het volgende:
De natuur doet z'n werk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:10 schreef Diaan73 het volgende:
Nadat ik vorig jaar een keer ben uitgemaakt voor een "boomknuffelende hippie" op Facebook, wat ik eigenlijk een compliment vond, ben ik vandaag uitgemaakt voor "grote gore kutracist" of woorden van die strekking door iemand die het niet eens was met de afwijzing van zijn sollicitatie. Dat vind ik toch wel minder en zo niet terecht.
nou jaaaaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:10 schreef Diaan73 het volgende:
Nadat ik vorig jaar een keer ben uitgemaakt voor een "boomknuffelende hippie" op Facebook, wat ik eigenlijk een compliment vond, ben ik vandaag uitgemaakt voor "grote gore kutracist" of woorden van die strekking door iemand die het niet eens was met de afwijzing van zijn sollicitatie. Dat vind ik toch wel minder en zo niet terecht.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou jaaaa
Hier binnen ook een lekkage, morgen maar eens een loodgieter bellen
vochtschade in het toilet en in de gang. Nu moet daar op termijn toch verbouwd worden, maar liever niet nu, want het gaat om beide toiletten die helemaal gesloopt en vernieuwd moeten worden. Lekkage lijkt uit de toiletruimte boven te komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:51 schreef just me het volgende:
[..]hoop dat er geen schade is alleen "ongemak"
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vochtschade in het toilet en in de gang. Nu moet daar op termijn toch verbouwd worden, maar liever niet nu, want het gaat om beide toiletten die helemaal gesloopt en vernieuwd moeten worden. Lekkage lijkt uit de toiletruimte boven te komen.
quote:
ik ga zo de 50 meter rugslag oefenen in de Logeerkamerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:51 schreef just me het volgende:
[..]hoop dat er geen schade is alleen "ongemak"
Damn, wat balen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vochtschade in het toilet en in de gang. Nu moet daar op termijn toch verbouwd worden, maar liever niet nu, want het gaat om beide toiletten die helemaal gesloopt en vernieuwd moeten worden. Lekkage lijkt uit de toiletruimte boven te komen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga zo de 50 meter rugslag oefenen in de Logeerkamer
niet zo spetterenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga zo de 50 meter rugslag oefenen in de Logeerkamer
wij gaan morgen aan de mama Symph erwtensoepquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:22 schreef just me het volgende:
* just me gaat een soepballen draaien![]()
dan is het morgen overheerlijke tomatensoep eten
ik bedenk met net dat ik morgen bij de kabouters eetquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij gaan morgen aan de mama Symph erwtensoep
dan vanavond niet nadenken, verstand op nul !quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Met een hoofd vol snot en andere ellende is het beroerd nadenken
zeur niet, ik heb wel erger meegemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
6 euro voor een biertje in ziggo dome
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
zeur niet, ik heb wel erger meegemaakt
Vertel eens iets nieuws...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
aangelengde zooi....quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
zij dronk ranja met n rietje..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slechts iets van 5% alcohol, dus de rest is inderdaad water...
* Fogel hoest subtielquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee zo erg is het niet, maar vervelend is het zeker
Veel plezier! 🎶quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
verkouden? Heer Fogel ?quote:
Nee, ik wil ook zo'n lage prijzenquote:
Kan ik me voorstellenquote:
Vraag ook even naar de gemiddelde inkomsten daar...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
wat kost 'n "gewoon" biertje daar bij jou ?
Proost meid!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:59 schreef just me het volgende:
Oké dan
* just me neemt 'n biertje
*proost *
Ik dacht dat dat inkomen hoger lag, kennelijk niet dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:57 schreef Fogel het volgende:
Een normale pils kost 10-12 euro. Krijg je wel een halve liter.
Voor speciaalbier is 15 euro voor een fles niet ongewoon.
Modaal inkomen zal zo rond de 50.000 euro per jaar liggen.
Ik zit nu aan de 7 Up, Mojito uitvoering.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:07 schreef just me het volgende:
Wat voor drankjes drink jij tijdens deze vakantie Mad ? Iets speciaals ?
In welk exotisch oord ben je?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de 7 Up, Mojito uitvoering.
Dus met extra citroen en met mint...
klinkt goedquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de 7 Up, Mojito uitvoering.
Dus met extra citroen en met mint...
Verder heb ik een fles gin en tonic gehaald en pluk ik limoenen in de tuin...
Daar wil ik ook ooit een keer heen... komt nog wel.quote:
Met je Airmiles kom je er wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar wil ik ook ooit een keer heen... komt nog wel.
Ik wens je veel plezier daar
Oh, da's inderdaad geen probleem. Kan business class heen en weer vliegen van de miles die ik nog heb staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je Airmiles kom je er wel.
Merci!
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, da's inderdaad geen probleem. Kan business class heen en weer vliegen van de miles die ik nog heb staan.
Maar ik spaar nog even door, misschien neem ik wel iemand mee op een kerstdate naar Hongkong ofzo
2 biertjes waren 12 euro.quote:
Geen idee. Maar volgende keer mijn eigen broodtrommeltje meequote:
Mijn bedje ookquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Maar volgende keer mijn eigen broodtrommeltje mee
quote:
Naar Plopsaland?quote:
Weer proxies die verbinden?quote:
Zo jij bent er weer vroeg uit. Hoe was het gisterenavond? Ik hoorde dat Billy Joe Armstrong een flinke statement heeft gemaakt.quote:
Ach. Ik was kwart voor 1 thuis. Dus heb genoeg slaap gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo jij bent er weer vroeg uit. Hoe was het gisterenavond? Ik hoorde dat Billy Joe Armstrong een flinke statement heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach. Ik was kwart voor 1 thuis. Dus heb genoeg slaap gehad.
Okay!quote:En ach wat is flink. Hij heeft wel duidelijk aangegeven dat Trump een puppet is en dat Amerika niet het land is dat mensen wegstuurt op basis van geloof, huidskleur etc.
Hij deed het gelukkig op een manier die de boodschap overbrengt en niet zoals Bono er 2 uur lang over doorzeiken.
Was leuk concertsoms lastig te geloven dat die gasten ook al richting de 50 gaan.
2 en een half uur.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben nog ziek, dus ik mis de eerste dag van mijn cursus
werken met de naaimachine. Heb al jaren de naaimachine van mijn moeder staan, maar nog steeds nooit aangeraakt. Volgende week ben ik vast weer beter.quote:
Billie Joe is 44 (wordt dit jaar 45)quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Okay!
2 uur is ook wel erg lang.
Zijn ze echt al zo oud? Dat had ik niet gedacht.
Leuk! Is ook helemaal weer hip tegenwoordig!quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
werken met de naaimachine. Heb al jaren de naaimachine van mijn moeder staan, maar nog steeds nooit aangeraakt. Volgende week ben ik vast weer beter.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Billie Joe is 44 (wordt dit jaar 45)
Mike Dirnt 44 (wordt dit jaar 45)
Tre Cool ook 44, wordt ook 45)
Dus ok, de 50 is misschien nog ver weg.
Ach, je zit er zo hoorquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ze zijn allemaal een jaartje ouder dan ik. De 50 is dan echt nog ver weg.
Heb je mooi tijd een lijstje in te sturenquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben nog ziek, dus ik mis de eerste dag van mijn cursus
grapjas. Da's een serieuze aangelegenheid, dat lukt niet met een hoofd vol snot of tussen de niesbuien door.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd een lijstje in te sturen
De deadline van de lijstjes was toch al geweest?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd een lijstje in te sturen
We gaan nu stemmen op 20 nummers uit de grote lijst!quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De deadline van de lijstjes was toch al geweest?
* OscarMopperkont gaat lijst bekijkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan nu stemmen op 20 nummers uit de grote lijst!
Ik wil kijken of het me vanmiddag lukt.
Wat Diaan zegtquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan nu stemmen op 20 nummers uit de grote lijst!
quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
grapjas. Da's een serieuze aangelegenheid, dat lukt niet met een hoofd vol snot of tussen de niesbuien door.
Ik ga het niet vergeten hoor, maar mijn lijstje komt pas volgende week
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |