Dat dus...quote:Op maandag 30 januari 2017 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh bij GreenChoice kan het gelukkig heel makkelijk. Daar vonden ze het ook wel logisch.
Na de 1e maandnota maar gelijk bedrag weer aanpassen.
Ik ben ook al heel lang bij GreenChoice, ooit via mijn werk, ik vind het prima en ik switch nietquote:Op maandag 30 januari 2017 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus...![]()
Ik ben heel tevreden over GreenChoice. We zijn sinds we hier wonen nog nooit geswitcht van leverancier.
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 30 januari 2017 20:30 schreef just me het volgende:
Ik had eigenlijk wel de hele avond liedjes over Londen verwacht
Waar we hiervoor woonden, hadden we stadsverwarming. En dan moet je verplicht bij Essent (in Enschede). Dat is pas een k*tbedrijf. Veel gedoe mee gehad.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang bij GreenChoice, ooit via mijn werk, ik vind het prima en ik switch niet
Deze had ik vorige week niet aangevraagd, maar vooruit dan maarquote:
quote:Op maandag 30 januari 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
London
Best tof, 5 sterren hotel met uitzicht op Tower Bridge
Wow.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
London
Best tof, 5 sterren hotel met uitzicht op Tower Bridge
Uiteraardquote:Op maandag 30 januari 2017 20:38 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
maar was het het geld ook waard ?
Weet jij nog welke ik vorige week had aangevraagd?quote:Op maandag 30 januari 2017 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Deze had ik vorige week niet aangevraagd, maar vooruit dan maar
streets of london had IK aangevraagd maar die aanvraag werd gewoon genegeerdquote:Op maandag 30 januari 2017 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet jij nog welke ik vorige week had aangevraagd?
is dat een hotelquote:Op maandag 30 januari 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Hier volgende keer maar eens kijken. 72e etage
Jeetje dat is hoog....quote:Op maandag 30 januari 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Hier volgende keer maar eens kijken. 72e etage![]()
[ afbeelding ]
Dat is niet lief.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
streets of london had ik aangevraagd maar die aanvraag werd gewoon genegeerd
Ach het went, Vout had mijn verzoekje ook genegeerd.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet lief.![]()
En hij had geen zin om mijn verzoekje te zoeken.
thanksquote:
Geen idee. De Pet Shop Boys hebben ook nog wel een "London". Zeker geen verkeerd liedje. Ironisch genoeg alleen in Duitsland een single geweest.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
thanks
Zal het door London komen?
Ik heb even snel terug gezocht maar niets kunnen vinden. Het komt wel weer goed. Ooit.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ach het went, Vout had mijn verzoekje ook genegeerd.
Dan ga je het dan des te meer waarderenquote:Op maandag 30 januari 2017 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb even snel terug gezocht maar niets kunnen vinden. Het komt wel weer goed. Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |