Nee joh, ik was hier keurig om 08.15 uurquote:
heel verstandig van je!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 09:02 schreef Karzai het volgende:
mogge, blijf maar een dagje thuis pootje heeft rust nodig
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, het valt helemaal niet op dat de dame die het artikel schreef pas 1minuut voor de pauze binnen kwam. Dat was de dame met de enorme wenkbrauwen die naast Symph kwam zitten http://3voor12.vpro.nl/lo(...)7/Unsung-Heroes.html
nope, echt snipverkouden en ik loop de hele dag te rillen. Nu even naar de fysio en dan weer onder het dekentjequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, echt snipverkouden en ik loop de hele dag te rillen. Nu even naar de fysio en dan weer onder het dekentje
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
'
Ik zit in het buitenland, en dan ben ik niet zo vroeg online.
Goedemorgen allemaal.
en daar hebben we iemand met tijdverschilquote:
En een lichte jetlag...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef just me het volgende:
[..]
en daar hebben we iemand met tijdverschil![]()
vandaag rustig aan of vol gas ?quote:
Zo de auto oppikken, wat boodschappen doen en dan even rustig aan.quote:
neem nog een kopquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo de auto oppikken, wat boodschappen doen en dan even rustig aan.
Ben nog niet helemaal wakker, geloof ik...
Fijn dat je internet het weer doetquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef Rafeiro het volgende:
Vorige was ook al 4,5 jaar oud, dus op zich niet zo raar dat er wat kuren kwamen
Net ontbeten, muziek aan, kop koffie no. 8 gaat er zo in.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
neem nog een kopen lekker rustig aan, je hebt vakantie
![]()
Pff echt irritant, TV en internet via de zelfde router.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat je internet het weer doet
Ik hou de boel gesplitst, die alles in één oplossingen zijn me te fataal...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pff echt irritant, TV en internet via de zelfde router.
Kan je geen internet gebruiken, dan maar TV, maar dat kon dus ook niet
Mja, kijk vrijwel geen TV, want internet...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou de boel gesplitst, die alles in één oplossingen zijn me te fataal...
Die hangt wel aan de router, maar daar heb ik zo nodig genoeg alternatieven voor...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:33 schreef Rafeiro het volgende:
Heb geen vaste telefoon, dus echt alles in 1 heb ik niet
Je hebt geen Vodafone en Ziggo hoop ik dan voor jequote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hangt wel aan de router, maar daar heb ik zo nodig genoeg alternatieven voor...
Ik heb Ziggo, Vodafone én KPN...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je hebt geen Vodafone en Ziggo hoop ik dan voor je
Maar Ziggo en Vodafone gaan samenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo, Vodafone én KPN...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |