`WTFquote:Op maandag 30 januari 2017 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik ooit zou gaan roken dan zou ik alleen maar camel roken denk ik
van sigaretten niet danquote:Op maandag 30 januari 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, beter ook.. krijg je van die smerige handen van
Ja niet meer dus...quote:
Geen ideequote:
Poeh. Ik dacht bijna dat je onze held een mes in de rug stak.quote:
Daar maakte ik ooit een grapje mee die in verkeerde aard viel.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Ik dacht bijna dat je onze held een mes in de rug stak.
Bij Jong Ajax speelt kennelijk een neger die Kankerlui heet.
quote:Op maandag 30 januari 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik waardig genoeg ben om dat te roken, dus neem ik genoegen met minderquote:Op maandag 30 januari 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Damil Kankerluiquote:Op maandag 30 januari 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
onlogodquote:
Google zegt dankerluiquote:Op maandag 30 januari 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wat lichtvoetigquote:Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bij dezen fan al betwijfel ik of hij ooit van meeverdedigen heeft gehoord
sorry het was to good to be truequote:Op maandag 30 januari 2017 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeej. Bedankt dat je mij dit inzicht geeft. Wat een leesfout van mijn kant
Ik heb The Expanse afgerond hoor en wat een kutserie. Weet je niet hoe zwaar werken is met 3 uur slaapquote:
ik vond het wel vermakelijkquote:Op maandag 30 januari 2017 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb The Expanse afgerond hoor en wat een kutserie. Weet je niet hoe zwaar werken is met 3 uur slaap
Ik ook hoor. Ik had de season final gewoon zeer slecht getimed, en tja, dan moet je wel doorkijken he.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vond het wel vermakelijk![]()
ga denk ik de boeken maar halen
oh gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2017 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik had de season final gewoon zeer slecht getimed, en tja, dan moet je wel doorkijken he.
quote:Op maandag 30 januari 2017 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh gelukkig
ik dacht even dat je echt mijn seriesmaak in twijfel trok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |