Nou ja, het zou natuurlijk kunnen dat ze allebei los van elkaar daar een aanslag wilden plegen, en dat ze stom toevallig op hetzelfde moment binnen kwamen lopen. Ieder met z'n eigen motief.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is de discussie die nu op social media bezig is over of de daders nou extreem-rechts of moslim waren nog steeds niet afgelopen.
Dat was wel handiger geweest ja.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:58 schreef recursief het volgende:
Oh wacht dit zou een reeks moeten zijn. Toch?
Ik heb de knop "Open nieuw deel" gebruikt. Dan verwacht je dat dit een nieuw deel is. Of is dat gek?quote:Op maandag 30 januari 2017 15:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat was wel handiger geweest ja.
Nee dat doe ik ook altijd. Maar kijk er is nog een topic : NWS / Schietpartij moskee Quebec: Meerdere gewonden/doden dageïdenquote:Op maandag 30 januari 2017 16:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb de knop "Open nieuw deel" gebruikt. Dan verwacht je dat dit een nieuw deel is. Of is dat gek?
[ afbeelding ]
De politie is wrs niet voor niks zo terughoudend met het geven van info. Ben nu wel zeer benieuwd wat deze 2 idioten bezielde om die moordpartij aan te richten.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Doet me denken aan die schietpartij in Duitsland vorig jaar. De helft van de mensen op social media schreeuwde dat het vast om een extreemrechtse schutter ging, de andere helft schreeuwde dat het vast om een immigrant/moslim ging. Blijkt het een Iraanse Duitser te zijn die zich heeft laten inspireren door Breivik. En ook nog eens 'verward' was.
Ik heb ook op open nieuw deel geklikt. Wat is het doel van die knop dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 16:06 schreef Greys het volgende:
Deze was eerder.
Dat het bij allebei geen reeks werd is wel onhandig idd.
Bij het eerste deel moet je invullen aan welk topic je het wil koppelen. Als het topic al in een reeks zit, dan gaat dat automagischquote:Op maandag 30 januari 2017 16:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb de knop "Open nieuw deel" gebruikt. Dan verwacht je dat dit een nieuw deel is. Of is dat gek?
[ afbeelding ]
Op mobiel heb je die mogelijkheid niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Bij het eerste deel moet je invullen aan welk topic je het wil koppelen. Als het topic al in een reeks zit, dan gaat dat automagisch
[ afbeelding ]
Volgende x ff wachten of degene die het topic dicht gooit niet zelf een nieuw deel opend. Dat is namelijk wel de gewoonte en voorkomt dat er meerdere vervolg topics geopend worden.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:08 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb ook op open nieuw deel geklikt. Wat is het doel van die knop dan?
Foto's zijn jammer genoeg niet erg duidelijk. En binnen de politie wordt natuurlijk gelekt naar de pers. Doe je niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:09 schreef Greys het volgende:
Foto's bij de twee namen die nu veelvuldig genoemd worden als dader
https://twitter.com/edjedepetje/status/826074768852078593
Al vraag ik me af waar die namen dan vandaan komen aangezien ze in de persconferentie netbtoch niet genoemd werden?
Waarom "jammer genoeg" ? Ik begrijp dat er al twee verdachten zijn opgepakt en dat er vermoedelijk niet meer schutters waren, dus dan moet je volgens mij als politie uiterst spaarzaam zijn met het naar buiten brengen van allerlei details. Als het geen onderzoeksdoel dient: niet doen. Voor je het weet geef je daderkennis weg en moet je verdachten laten lopen omdat je de bewijsvoering niet meer rondkrijgt.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Foto's zijn jammer genoeg niet erg duidelijk. En binnen de politie wordt natuurlijk gelekt naar de pers. Doe je niks aan.
Klote voor die mensen die op de foto staan en niks hiermee te maken hebben.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Foto's zijn jammer genoeg niet erg duidelijk. En binnen de politie wordt natuurlijk gelekt naar de pers. Doe je niks aan.
Daar heb je gelijk in. Zou niet de 1ste x zijn dat een foto van iemand die er niks mee te maken heeft online komt.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:25 schreef kipknots het volgende:
Er schijnen sowieso meerdere Alexandre Bisonettes in Quebec te wonen, dus is het beter om wat voorzichtiger te zijn met links naar foto's en profielen.
Ja, daar zal iedereen benieuwd naar zijn. Een van de mannen zou zich al binnen enkele minuten zelf hebben aangegeven omdat hij spijt zou hebben..quote:Op maandag 30 januari 2017 16:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De politie is wrs niet voor niks zo terughoudend met het geven van info. Ben nu wel zeer benieuwd wat deze 2 idioten bezielde om die moordpartij aan te richten.
Ga je nou LinkedIn linkjes posten van iemand die dezelfde naam heeft of weet je zeker dat dit de verdachte is?quote:Op maandag 30 januari 2017 17:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
26 connecties. Dus geen lonewolf
Student in Quebec. En verder geen namen in Canada, Frankrijk of welk ander Franstalig land ook. Dus... volgens mij is 't 'm.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ga je nou LinkedIn linkjes posten van iemand die dezelfde naam heeft of weet je zeker dat dit de verdachte is?
Oh ja want alle studenten in Quebec hebben een LinkedInprofielquote:Op maandag 30 januari 2017 17:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Student in Quebec. En verder geen namen in Canada, Frankrijk of welk ander Franstalig land ook. Dus... volgens mij is 't 'm.
De redenatie dat iemand die 26 connecties op Linkedin heeft ook geen lone wolf is ook.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ga je nou LinkedIn linkjes posten van iemand die dezelfde naam heeft of weet je zeker dat dit de verdachte is?
Ik weet niet wat volgens jou verstandig rechts is, maar als je alt-right bedoelt, of extreem rechts: die framen zichzelf wel.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:53 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vermoed extreem-links en een moslim in een poging verstandig rechts te framen.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:53 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vermoed extreem-links en een moslim in een poging verstandig rechts te framen.
Net zoals die Afro-Amerikaanse man in de VS die zijn eigen zwarte kerk besmeurde met nazi/KKK-uitspraken.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:53 schreef LelijKnap het volgende:
Door een broodje ham op de stoep van een moskee te leggen?quote:Op maandag 30 januari 2017 17:55 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik weet niet wat volgens jou verstandig rechts is, maar als je alt-right bedoelt, of extreem rechts: die framen zichzelf wel.
Of zo'n BLM wijf dat zichzelf een bericht stuurde dat er bij de demo die ze organiseerde een bom gegooid zou worden door neo-nazis.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Net zoals die Afro-Amerikaanse man in de VS die zijn eigen zwarte kerk besmeurde met nazi/KKK-uitspraken.
Ik begrijp dat je hoopt dat je natte droom uitkomt, maar het lijkt me een beetje vergezocht.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Door een broodje ham op de stoep van een moskee te leggen?
Bv, of net zoals die tal van andere (door veelal islamitische meisjes) verzonnen verhalen over hatecrimes vanuit rechts.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Net zoals die Afro-Amerikaanse man in de VS die zijn eigen zwarte kerk besmeurde met nazi/KKK-uitspraken.
Oh wordt het zo een topic. Over framen gesproken.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bv, of net zoals die tal van andere (door veelal islamitische meisjes) verzonnen verhalen over hatecrimes vanuit rechts.
S'il vous plaît? Wat s er mis met aub?quote:Op maandag 30 januari 2017 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Geen profiel gegevens posten svp
NPO radio geluisterd, werd heel snel overheen gesproken.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
NOS-Journaal: niets over de daders. Opmerkelijk.
Niet als je afgaat op het recente (agressieve) gedrag van de linkse mens (in Noord-Amerika) en de moslim (overal ter wereld).quote:Op maandag 30 januari 2017 18:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je hoopt dat je natte droom uitkomt, maar het lijkt me een beetje vergezocht.
Op radio 1 hoorde ik - eindelijk - een keurig newsbulletin met de feiten. Maar kijk voor de grap het NOS-journaal van zonet na. Je gelooft je ogen en oren niet. Men verzint een bruggetje naar New York en zo valt het niet al te veel op, maar toch valt het enorm op.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
NPO radio geluisterd, werd heel snel overheen gesproken.
Lijkt net of de MSM wereldwijd 1 kliekje is.
Viel mij ook op ja. Beetje dom, want het vertrouwen in NOS is al dalende.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
NOS-Journaal: niets over de daders. Opmerkelijk.
Wat dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 18:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Op radio 1 hoorde ik - eindelijk - een keurig newsbulletin met de feiten. Maar kijk voor de grap het NOS-journaal van zonet na. Je gelooft je ogen en oren niet. Men verzint een bruggetje naar New York en zo valt het niet al te veel op, maar toch valt het enorm op.
Vreemd inderdaad, een discussieprogramma hierover op de radio leent zich toch perfect voor enige speculatie.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
NPO radio geluisterd, werd heel snel overheen gesproken.
Lijkt net of de MSM wereldwijd 1 kliekje is.
Niets. DWDD is verworden tot een amusementenkliekje waar op niveau discussieren over actualiteit er niet meer bij is.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:13 schreef hunter2011 het volgende:
Tja, wat moeten ze hierover zeggen bij DWDD?
Niet zo raar toch, als er nog niets officieel bevestigd is?quote:Op maandag 30 januari 2017 18:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja. Beetje dom, want het vertrouwen in NOS is al dalende.
Staat we op hun website : http://nos.nl/artikel/215(...)-aanslag-moskee.htmlquote:Op maandag 30 januari 2017 18:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niet zo raar toch, als er nog niets officieel bevestigd is?
Of is dat inmiddels wel het geval?
Het lijkt wel een stilzwijgende afspraak van de media wereldwijd,quote:Op maandag 30 januari 2017 18:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Staat we op hun website : http://nos.nl/artikel/215(...)-aanslag-moskee.html
Maar helemaal niets er over in het zes uur journaal.
Als het NOS Journaal je enige bron is denk je dat dit een hatecrime is van moslimhaters. Je ziet moskeeën in Nederland die beveiligd worden en er wordt een vergelijking getrokken met joden die bedreigd worden. Best ziek, we moeten denken dat moslims alleen de slachtoffers zijn in deze.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Staat we op hun website : http://nos.nl/artikel/215(...)-aanslag-moskee.html
Maar helemaal niets er over in het zes uur journaal.
Ze willen Trump niet in de kaart spelen...quote:Op maandag 30 januari 2017 18:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een stilzwijgende afspraak van de media wereldwijd,
Bron?quote:Op maandag 30 januari 2017 18:33 schreef Kloon7 het volgende:
Eén van de twee gearresteerden zou een getuige zijn.
Gelukkig hebben de oude media geen monopoly meer op het nieuws, op internet kom je een hoop meer te weten. Apart dat ze bij de NOS niet snappen dat ze zo hun eigen geloofwaardigheid om zeep helpen.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als het NOS Journaal je enige bron is denk je dat dit een hatecrime is van moslimhaters. Je ziet moskeeën in Nederland die beveiligd worden en er wordt een vergelijking getrokken met joden die bedreigd worden. Best ziek, we moeten denken dat moslims alleen de slachtoffers zijn in deze.
Of ze spelen het zo, nu ze gepakt zijn. Dan is Mo plots een getuige en verklaart de Canadees zich tot extreem-rechtse terrorist.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou verklaren waarom die Mohamed(?) nabij de moskee is opgepakt, terwijl de dader die politie gebeld heeft een eind verderop is opgepakt.
Het is voor de NOS natuurlijk anders, zij verdienen hun geld ermee. Ze zijn gewoon bang om iets verkeerds te zeggen, terwijl iemand op internet zo een wordpress site kan maken of een tweet de wereld in kan slingeren zonder hun eten, kleding of huis kwijt te raken, zij hebben ervoor gestudeerd maar tegelijk kan iedereen er wat over roepen.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de oude media geen monopoly meer op het nieuws, op internet kom je een hoop meer te weten. Apart dat ze bij de NOS niet snappen dat ze zo hun eigen geloofwaardigheid om zeep helpen.
quote:Op maandag 30 januari 2017 18:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bron?
Dat zou verklaren waarom die Mohamed(?) nabij de moskee is opgepakt, terwijl de dader die politie gebeld heeft een eind verderop is opgepakt.
twitter:sureteduquebec twitterde op maandag 30-01-2017 om 18:06:41#Attentat de #Quebec Suite à l’enquête, l’autre individu est maintenant considéré comme témoin. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |