Was ook mijn eerste gedachte, ja.quote:
Ja de stank is heel lastig te omschrijven.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, ja.
Wat voor een soort stank is het? Wij hebben een keer zo'n dode rat gehad en het was een soort gaslucht.
quote:Op maandag 30 januari 2017 15:24 schreef Justinn het volgende:
Controleer voor de grap eens het ventilatierooster van de koelkast. Wij hebben daar ooit eens een dode muis achter gehad en iedere keer als de koelkast aan sloeg vergingen we van de stank. Duurde wel even voordat we erachter waren.
Ik heb het gecontroleerd en de achterkant voor een deel opengeschroefd.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:25 schreef Elvi het volgende:
De koelkast inderdaad checken. Ik ontdooide een keer vlees en toen is er bloed achter gevallen, op de moter. Dat ston ook zo.
Buurvrouw kwam toevallig thuis, dus heb het gelijk gevraagd.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:38 schreef Justinn het volgende:
Loop eerst eens langs de buren of hun het ook ruiken, zo niet dan is de oorzaak zeer waarschijnlijk in jouw eigen woning te vinden.
Aangezien de stank niet constant is, zou je eens kunnen kijken of het begint te stinken wanneer je apparaten aan zet: verwarming, koelkast, afzuigkap, mechanische ventilatie etc...
Paar aanvullende vragen.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gecontroleerd en de achterkant voor een deel opengeschroefd.
Hier komen geen rare luchtjes uit en het ziet er allemaal goed uit.
[..]
Buurvrouw kwam toevallig thuis, dus heb het gelijk gevraagd.
Hun hebben nergens last van.
Andere buren zijn momenteel niet thuis.
Bij de verwarming hebben we het al gecontroleerd, als die koud is of niet aan staat ruiken we niets, koelkast en afzuigkap komt het ook niet vandaan.
De stank bevind zich nu alleen in de kamer, in de rest van het huis ruiken we niets.
Zou het probleem dan ergens in de kamer kunnen zitten?
CVquote:Op maandag 30 januari 2017 16:02 schreef halfway het volgende:
[..]
Paar aanvullende vragen.
Cv of kachel?
hout of betonvloer?
huisdieren?
planten?
Ik zou het toch onder de vloer zoeken, ruik daar eens.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:04 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
CV
Hout
Ja, een poes en nee die heeft zijn behoefte niet in huis gedaan, dat ruikt anders
Ja, een paar orchideeën.
De man van de woningbouw is ook al onder de vloer geweest en had niets kunnen vinden en niets geroken.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:06 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik zou het toch onder de vloer zoeken, ruik daar eens.
We hebben de planten al jaren, maar ik zal ze eens boven zetten.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:19 schreef verita het volgende:
Het kunnen de orchideeen zijn. Raar maar waar. Niet iedereen ruikt die geur trouwens. Zet de orchideeen een paar dagen bij iemand anders?
Zie aub dit topic:
F&F / orchideën onderhouden...HELP
Er word hier elke week geboend en gestofzuigd met de banken van z'n plaats af, en er ligt niets onderquote:Op maandag 30 januari 2017 16:26 schreef krijtlijk het volgende:
Heeft de kat misschien een muis mee naar binnen genomen en tijdens het spelen onder de bank getikt? Dat verklaarde hier een keer de stank in de huiskamer
Dat inderdaad:quote:Op maandag 30 januari 2017 15:38 schreef Justinn het volgende:
[...] kijken of het begint te stinken wanneer je apparaten aan zet: verwarming, koelkast, afzuigkap, mechanische ventilatie etc...
Idd maar na een maandje is de stank wel weg.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:09 schreef Sigaartje het volgende:
Klinkt inderdaad als een dood dier.
Genoeg ervarinng er mee. Muis of rat.
Succes met de zoektocht, dat zul je nodig hebben.
Ooit meerdere katten gehad?quote:Op maandag 30 januari 2017 16:04 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
CV
Hout
Ja, een poes en nee die heeft zijn behoefte niet in huis gedaan, dat ruikt anders
Ja, een paar orchideeën.
De lucht begint in de kamer daar zijn we achter gekomen.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:05 schreef GwaddYr het volgende:
[..]
Dat inderdaad:
Overzichtje bijhouden met tijdstip(pen) wanneer een apparaat/lamp/o.i.d. aangaat en tijdstip(pen) wanneer het begint te meuren. Mogelijk kun je dan op gegeven moment een patroon ontdekken en de oorzaak achterhalen.
Haha nee, altijd maar eentje gehad.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:02 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ooit meerdere katten gehad?
http://nos.nl/artikel/489134-gezin-zit-jaar-op-dode-kat.html
Jazeker daar is niets mis mee.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:26 schreef GwaddYr het volgende:
Is poes gezond ? Al eens bij (aan) haar geroken wanneer die meur er was ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |