abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168573903
Oh beterschap allemaal!

Hier ook een warm bolletje dus net de temperatuur even gemeten, 38,7. Dus ook koorts. Verder wel gewoon goed eten enzo. Bedacht me dat het ook door de BMR prik kan komen misschien. Die heeft L vorige week woe gehad...
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:30:16 #27
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168575062
Wow, selvaria, alweer bevallen joh? Gefeliciteerd zeg! Ik hoop dat je een heerlijk relaxte babytijd krijgt! (ik lees niet mee in Z&G)

Hier een dag zonder middagdutje, zowel de bovenburen als die daarboven zijn aan het verbouwen. Duurt al 4 weken. :(
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_168575177
Beterschap aan alle zieken..en sterkte voor Mariposas.

T gooide net al z'n eten er ook uit. Inclusief de pasta met tomatensaus, over de nieuwe bank. Verder voelt hij zich kiplekker, dus denk dat er iets fout gevallen is...
pi_168578520
Hier sinds een nacht of twee ineens een dreumes van 1,5 jaar met gebroken nachten. Hell! :{
Geen idee waar het vandaan komt. Ineens midden in de nacht wakker en krijsen, onverklaarbaar wat er is en gewoon niet willen slapen. Zwaar vermoeiend.
Zonder wrijving geen glans
pi_168579209
Oi wat een hoop zieken! Veel beterschap voor alle kleintjes!
pi_168599149
Alex heeft een flinke keelontsteking, we kregen amoxicilline. Maar hoe in godensnaam krijg ik dat spul er 3x per dag, een week lang in ;(
Hij is al helemaal achterdochtig door het onderzoek :{ wat een drama zeg :'( ik wil helemaal niet dwingen, zo hatelijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168599919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:12 schreef pinquit het volgende:
Alex heeft een flinke keelontsteking, we kregen amoxicilline. Maar hoe in godensnaam krijg ik dat spul er 3x per dag, een week lang in ;(
Hij is al helemaal achterdochtig door het onderzoek :{ wat een drama zeg :'( ik wil helemaal niet dwingen, zo hatelijk
Ah wat sneu! Mr.T vond die amoxi heel erg lekker. Doe je het met een cupje of met een spuitje? Door wat vla mengen?
pi_168600096
quote:
Aah ;( Heel veel beterschap! :*

A vond de amoxiciline ook best lekker, die vond het zelfs jammer dat het op was en ze 's avonds alleen nog vitamines kreeg :P
Dus misschien valt het mee!
pi_168600990
Misschien kwam 't nu alleen door de achterdocht vanwege de onderzoeken, hij wilde 't nu pertinent niet. Ben alleen bang dat ik 't een beetje heb verpest door te dwingen ij de houdgreep ;( we zien 't morgen wel weer.
pi_168601022
Vla is wel slim!
pi_168605318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 21:01 schreef pinquit het volgende:
Vla is wel slim!
Wel even opzoeken of navragen of je deze medicatie met melkproducten in mag laten nemen, dat mag namelijk niet met alle soorten medicatie. Appelmoes mag wel altijd.

Beterschap :*
pi_168608036
quote:
Hier ook een baby die het heel lekker spul vindt! Incl heen en weer wippen als ze het spuitje ziet en smakken tussendoor :') O+ Hopelijk vindt Alex het ook lekker en anders idd door iets heen.. Beterschap!

*weer wegsluipt*
pi_168608397
quote:
Zouden ze niet gewoon een pilletje mogen? Mini krijgt haar vit D ook gewoon in pil vorm en sinaspril mag ook al vanaf 3 maanden. Misschien vindt ie dat minder erg?

Ik kwam hier alleen even kijken of ik de verjaardag van ono's mini had gemist, maar die moet nog minstens een paar weken O-)
pi_168609249
dreumes hier heeft 39 graden koorts...de duutser is thuis bij hem. Dit is de eerste keer dat ik niet bij hem ben als hij ziek is, voelt wel gek....
pi_168609272
Hij heeft papa wel duidelijk gemaakt wat hij wil doen vandaag, heeft de hele boekenkast naar de bank gebracht..

pi_168610944
Oh, Jagar. Zo verschrikkelijk hč, werken terwijl er een zieke thuis zit ;( gelukkig heeft hij het goed met papa!

Hier is dreumes nog steeds niet fit. Vanmorgen tot half 9 met mij in bed geslapen (we hadden het beide nodig) en nu alweer voor een dutje in bed. Normaal slaapt hij nooit zoveel. Ik vind het wel sneu hoor, al anderhalve week ziek/beter aan het worden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168623443
Wij sluiten in het niet-fit rijtje aan. En bij het ophalen op het kdv kreeg ik te horen dat ze hem per ongeluk gewone melk hadden gegeven bjj de lunch -O- dus dit zal me 't nachtje wel worden.
pi_168623938
Oh Hupje, dat is vervelend ;( ik hoop dat het toch meevalt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168624118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 20:12 schreef Hupje het volgende:
Wij sluiten in het niet-fit rijtje aan. En bij het ophalen op het kdv kreeg ik te horen dat ze hem per ongeluk gewone melk hadden gegeven bjj de lunch -O- dus dit zal me 't nachtje wel worden.
Arme J -O-
Gaat het tot nu toe wel goed met hem?
pi_168624464
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 20:12 schreef Hupje het volgende:
Oh bluh, dat is wel ontzettend balen zeg. Hoe kan dat nou gebeuren? Hopelijk niet al te veel last.
pi_168630365
Wat een zieken allemaal :o beterschap! Hoop dat de nacht niet al te slecht wordt Hupje, wat balen..

Leuke foto Jager! Naar dat je nu niet bij hem kan zijn :*

(Ik lees mee, maar reageren wil nog niet helemaal lukken)

Hier gelukkig niemand ziek. Vraag me alleen af wat er is gebeurd met dat jongetje dat je zo in bed kon leggen en dat dan (S avonds iig) braaf ging slapen, als het tussendoor wakker werd je hem even op schoot nam, weer teruglegde en het goed was? Hij wil ineens NIET naar bed, begint al snel nadat ik z'n kamer uit loop te huilen. Even troosten is ook niet goed. S nachts ook minstens 1x wakker, was eerst ook zo, maar dan viel hij na kort troosten zo weer in slaap. Nu zit ik langer met hem op schoot, als ik daarna weer bijna in slaap val begint het opnieuw. Even laten huilen doet niks, hij stopt steeds even tussendoor maar blijft doorbrullen. Wie zegt even dat dit een faaaase is? :P
pi_168633308
Ziek zijn hebben we hier net achter de rug. Nog 2 hoektanden wacht ik op.

Ik was gister een onmenselijke moeder volgens m'n dochter. Ze mocht d'r knuffelkonijn niet meenemen in de auto naar de opvang. Uitleg dat er op de opvang ook een komijn is was niet genoeg. De hele autorit, met dikke snikken: Nonijn? Ledsi (Zo noemt ze zichzelf, ze kan de k niet uitspreken) Nonijn? Nee Nonijn? :'(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168635612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 06:51 schreef Krisvc het volgende:
Ziek zijn hebben we hier net achter de rug. Nog 2 hoektanden wacht ik op.

Ik was gister een onmenselijke moeder volgens m'n dochter. Ze mocht d'r knuffelkonijn niet meenemen in de auto naar de opvang. Uitleg dat er op de opvang ook een komijn is was niet genoeg. De hele autorit, met dikke snikken: Nonijn? Ledsi (Zo noemt ze zichzelf, ze kan de k niet uitspreken) Nonijn? Nee Nonijn? :'(
Wij hadden hier van de week ook zoiets, omdat poes (de levende en niet een knuffel in dit geval) niet meeging in de auto.. "poesje mee! Poesje mee! Poesje mee!"
pi_168636393
Wij hebben een lelijke grote Bumba-knuffel dat uiteraard O's favoriet is. Zo'n formaat waarbij je denkt waar gaat die knuffel met dat jongetje naartoe. We zijn dan ook heel blij als we die stiekem terug in bed kunnen leggen en z'n girafje of hondje kunnen geven. Die mag hij dan ook wel meenemen de auto in eventueel. Alleen als we een weekend weg gaan mag Bumba mee. Voor de tweeling wil ik straks dus wel zelf een hopelijk vaste knuffel gaan kopen, van een paar maten kleiner.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168637094
Oh, verdrietige kindjes. ;( Ik kan daar slecht tegen, weet nog zķ goed hoe het voelde als ik als kind intens verdriet had, ook al was dat meestal van iets heel sufs. Kleine dingen voelen dan nog zo groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')