Wij hebben 2 extra wasmanden gekocht omdat Sjaak er altijd 1 of 2 claimt.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:15 schreef ingee het volgende:
R kan ook heel enthousiast schone gevouwen was weer terug in de wasmand met vieze was storten.
Nopequote:Op maandag 30 januari 2017 22:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben 2 extra wasmanden gekocht omdat Sjaak er altijd 1 of 2 claimt.
Phaidra, nog nooit naar de kapper geweest? Sjaak is echt al 5 keer geknipt, anders had hij echt een matje en heel lange bakkebaarden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Echt hè. Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2017 07:47 schreef Selvaria het volgende:
Poetsen: als ik de badkamer ga doen of stofzuigen of zo gaat ze eigenlijk altijd lief spelen. Zodra ze doorheeft dat ik mijn achterwerk weer op de bank geparkeerd heb is die functie ook ineens weer kapot.
Ah wat sneu! Mr.T vond die amoxi heel erg lekker. Doe je het met een cupje of met een spuitje? Door wat vla mengen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:12 schreef pinquit het volgende:
Alex heeft een flinke keelontsteking, we kregen amoxicilline. Maar hoe in godensnaam krijg ik dat spul er 3x per dag, een week lang in
Hij is al helemaal achterdochtig door het onderzoekwat een drama zeg
ik wil helemaal niet dwingen, zo hatelijk
Aahquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:12 schreef pinquit het volgende:
Alex heeft een flinke keelontsteking, we kregen amoxicilline. Maar hoe in godensnaam krijg ik dat spul er 3x per dag, een week lang in
Wel even opzoeken of navragen of je deze medicatie met melkproducten in mag laten nemen, dat mag namelijk niet met alle soorten medicatie. Appelmoes mag wel altijd.quote:
Hier ook een baby die het heel lekker spul vindt! Incl heen en weer wippen als ze het spuitje ziet en smakken tussendoorquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:12 schreef pinquit het volgende:
Zouden ze niet gewoon een pilletje mogen? Mini krijgt haar vit D ook gewoon in pil vorm en sinaspril mag ook al vanaf 3 maanden. Misschien vindt ie dat minder erg?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:12 schreef pinquit het volgende:
Arme Jquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:12 schreef Hupje het volgende:
Wij sluiten in het niet-fit rijtje aan. En bij het ophalen op het kdv kreeg ik te horen dat ze hem per ongeluk gewone melk hadden gegeven bjj de lunchdus dit zal me 't nachtje wel worden.
Oh bluh, dat is wel ontzettend balen zeg. Hoe kan dat nou gebeuren? Hopelijk niet al te veel last.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:12 schreef Hupje het volgende:
Wij sluiten in het niet-fit rijtje aan. En bij het ophalen op het kdv kreeg ik te horen dat ze hem per ongeluk gewone melk hadden gegeven bjj de lunchdus dit zal me 't nachtje wel worden.
Wij hadden hier van de week ook zoiets, omdat poes (de levende en niet een knuffel in dit geval) niet meeging in de auto.. "poesje mee! Poesje mee! Poesje mee!"quote:Op vrijdag 3 februari 2017 06:51 schreef Krisvc het volgende:
Ziek zijn hebben we hier net achter de rug. Nog 2 hoektanden wacht ik op.
Ik was gister een onmenselijke moeder volgens m'n dochter. Ze mocht d'r knuffelkonijn niet meenemen in de auto naar de opvang. Uitleg dat er op de opvang ook een komijn is was niet genoeg. De hele autorit, met dikke snikken: Nonijn? Ledsi (Zo noemt ze zichzelf, ze kan de k niet uitspreken) Nonijn? Nee Nonijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |