RIPquote:
Net als de reden dat je allemaal kunstgras ziet.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:47 schreef Caland het volgende:
Maar we kunnen het dus doen maar struikelen over een paar ton?
Netto kan wel ff voorschietenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:47 schreef Caland het volgende:
Maar we kunnen het dus doen maar struikelen over een paar ton?
dan kunnen we beter gewoon het profvoetbal afschaffenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als de reden dat je allemaal kunstgras ziet.
Het is allemaal te duur, janken allemaal.
Bert van Marwijk ook al even niet gezien. Zal wel onthoofd zijnquote:
In het Nederlands elftal wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Caland het volgende:
Altijd gedacht dat Dries de eerste Marokkaan was.
En deze toppers allemaal onder de bezielende leiding van Tommie?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Willem Vissers
Bert van Marwijk
Khalid Sinouh
Tot straks allen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja kreeg ik net ook via mijn facebook breaking news, maar op sharen gedrukt, zet toch aan denken en alles
Je moet echt levensmoe zijn als je hier naar gaat kijken.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Willem Vissers
Bert van Marwijk
Khalid Sinouh
Gelukkig is hij al 72 jaar doodquote:
Goede spelfout in je username.quote:Op zondag 5 februari 2017 22:26 schreef ikwordtergekvan het volgende:
als je dit kijkt wil je gewoon dood toch
''5 punten is heel weinig maar ook wel weer heel veel''quote:Op zondag 5 februari 2017 22:30 schreef Vasion het volgende:
''Als we alles winnen dan komt het heel dichtbij.''
Wat een programma
Dat kan ik niet beloven..quote:Op zondag 5 februari 2017 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen me gaat zeiken, kan het leuk zijn.
Ah, kijk, dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit een leuk stukje in over Tom Egbers
Op welke minuut?quote:Op zondag 5 februari 2017 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit een leuk stukje in over Tom Egbers
quote:Op zondag 5 februari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch knap dat die Zwitser al de hele week alle Nederlandse media in zijn greep heeft. Die debiel moet je gewoon negeren, tenzij hij opeens antisemitische, racistische of wat voor dingen ook uitspookt.
Welnee, dit zijn prachtige soaps om te volgen zolang je ze niet serieus neemtquote:Op zondag 5 februari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch knap dat die Zwitser al de hele week alle Nederlandse media in zijn greep heeft. Die debiel moet je gewoon negeren, tenzij hij opeens antisemitische, racistische of wat voor dingen ook uitspookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |