Is veel makkelijker ook daar zonder dat het publiek verwachtingsvol toekijktquote:Op vrijdag 10 februari 2017 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Dat wel. Het blijft knap natuurlijk, maar absoluut geen vergelijk met de twee 9-darters van Phil in de premier league finale.
quote:
Het is maar een vloertoernooi, waar geen hond naar keek.. 9-darters gooien zonder druk.quote:
I DO NOT BELIEVE MY GODLIN BINS!quote:
Haha loser.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 19:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lukt me in pubdarts niet eens
Oops, ik keek niet meer op FOK!, maar voor de volgende keer: af en toe refreshen, pagina vertalen en kijk of je bekende dartnamen zietquote:
Ik heb hem gevondenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Polderturk post in het verkeerde topic.
Hoe eenzijdiger hoe beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:12 schreef F.M.D. het volgende:
die anderson heeft wat finales verloren van mvg afgelopen tijd. moet niet te lang gaan duren anders wordt ook deze tweestrijd saai en voorspelbaar.
waarom? ik kan niet wachten tot er een nieuweling opstaat die mvg het vuur aan de schenen legt. des te leuker voor darts.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:22 schreef wimderon het volgende:
Kirk Shepherd 6-4 Jeffrey De Graaf
Callum Loose 6-2 Vincent Kamphuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |