Het viel mij vorige week of deze week pas op, we zaten opeens op 99 luisteraars of zoquote:Op zondag 29 januari 2017 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Over de afgelopen weken zijn er wel vaker zulke hoge luisteraantallen gezien. En toen werkte alles wel prima, voor zover ik het heb kunnen beoordelen.
Het vreemde is dat met hetzelfde verschijnsel ik er daarna niet uitknalde.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn uitzending knalde er door die hoge luisteraantallen wel 2x uit.
welterusten dan en je moet maar denken, het busje komt zoquote:Op zondag 29 januari 2017 23:56 schreef d4v1d het volgende:
Meh ik moet gaan slapen
Morgenochtend alweer om 6:30 met de bus
Was dat echt door die luisteraantallen?quote:Op zondag 29 januari 2017 23:54 schreef ToT het volgende:
Mijn uitzending knalde er door die hoge luisteraantallen wel 2x uit.
Liever blijf ik gewoon liggenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
welterusten dan en je moet maar denken, het busje komt zo
het is wel heel erg vroegquote:
Ga er voorlopig van uit dat de server zelf oorzaak is.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was dat echt door die luisteraantallen?
Je hebt er mee verstand van dan ik, maar kan het geen andere oorzaak hebben? (ik ken jouw uitzendingen niet als spontaan eruit knallend, dus wat dat betreft kan het wel)
Begrijp me goed: ik ben 100% voor een leuk en fatsoenlijk radiostation en 100% tegen mensen die zitten te kutten. En als er mensen zijn die bewust zitten te kutten, dan mogen ze van mij idd aan de hoogste boom.
Laat ik het zo zeggen; dat met die luisteraantallen begon onder verdachte omstandigheden.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was dat echt door die luisteraantallen?
Je hebt er mee verstand van dan ik, maar kan het geen andere oorzaak hebben? (ik ken jouw uitzendingen niet als spontaan eruit knallend, dus wat dat betreft kan het wel)
Begrijp me goed: ik ben 100% voor een leuk en fatsoenlijk radiostation en 100% tegen mensen die zitten te kutten. En als er mensen zijn die bewust zitten te kutten, dan mogen ze van mij idd aan de hoogste boom.
Klopt. Het is dan ook zeker niet iets om te negeren.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:00 schreef ToT het volgende:
Laat ik het zo zeggen; dat met die luisteraantallen begon onder verdachte omstandigheden.
dank je, ik ga ook slapen na een vermoeiend maar prima weekendquote:Op maandag 30 januari 2017 00:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Het is dan ook zeker niet iets om te negeren.
Truste voor iedereen die plat gaat.
Bedankt voor het meedenken nogmaals. Welterustenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:56 schreef d4v1d het volgende:
Meh ik moet gaan slapen
Morgenochtend alweer om 6:30 met de bus
Hoe vaak komt zoiets voor dat de stream echt totaal finaal kapot gaat?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Er moet gewoon iemand met kennis en die actief is bij server kunnen voor bepaalde basic zaken .
Geen dankquote:Op maandag 30 januari 2017 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken nogmaals. Welterusten
Het kan natuurlijk best dat de server van slag is geraakt door het geklooi met luistercijfers.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga er voorlopig van uit dat de server zelf oorzaak is.
In de korte tijd van mijn DJ tijd hier toch al aantal keer.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:05 schreef d4v1d het volgende:
Hoe vaak komt zoiets voor dat de stream echt totaal finaal kapot gaat?
Dit ja.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk best dat de server van slag is geraakt door het geklooi met luistercijfers.
Nope. Getest met marathon uitzending.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:07 schreef d4v1d het volgende:
Server wordt zeker niet dagelijks op een bepaald tijdstip automatisch herstart?
Misschien iets om te overwegenquote:Op maandag 30 januari 2017 00:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nope. Getest met marathon uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |