Laten we het er maar op houden dat technische tegenslagen ook bij radio maken horenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend idd. Jammer dat het nét samenkomt.
Aan de andere kant, het probleem blijkt nu niet bij peaceman te liggen, dus het is niet zijn schuld, en hij heeft misschien iets geleerd. Dus een totale mislukking is het ook niet. Om er maar even een positieve draai aan te geven.
Ik ken je niet en kan je opmerking niet goed inschatten, hoe bedoel je dit ? Het komt op mij ironisch over maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Radio49 gaat ten onder aan z'n eigen populariteit..
Volgens het rooster heeft Piet afgelopen nacht nog uitgezonden.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dus les voor de volgende test uitzending : eerst kijken of alles werkt bij "zittende" dj's en dan beginnen met test uitzending.
Het aparte is dat ik gisteren toen het al speelde nog gewoon kon draaien.quote:
Ja dat had ik gezien. Maar misschien kort van tevoren...quote:Op zondag 29 januari 2017 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens het rooster heeft Piet afgelopen nacht nog uitgezonden.
Het was als grapje bedoeld gewoon..quote:Op zondag 29 januari 2017 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken je niet en kan je opmerking niet goed inschatten, hoe bedoel je dit ? Het komt op mij ironisch over maar ik kan me vergissen.
Beter laat dan nooit!quote:Op zondag 29 januari 2017 23:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het aparte is dat ik gisteren toen het al speelde nog gewoon kon draaien.
Met geluid uit de speakers en verbonden ging me pas lampje branden.
Ja idd.quote:
Het is gewoon balen dat de server niet meer werkt. Ik snap de lol niet van mensen die willens en wetens de boel verzieken voor andere mensen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoeld gewoon..
Niet dat het grappig is dat op deze manier de server niet meer werkt.. Maar hey, we zijn tenminste populair bij iemand
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
De voorbije uitzending was overigens mijn kortste uitzending ooit.
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en peaceman had de langste test uitzending ooit.
Het één hoeft niks met het ander te maken te hebben hè? Laten we nog niet meteen mensen aan de hoogste boom hangen.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef just me het volgende:
Het is gewoon balen dat de server niet meer werkt. Ik snap de lol niet van mensen die willens en wetens de boel verzieken voor andere mensen.
Nee, dat is al tijdje over. Er is iets anders mis met het ding.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja idd.
Dit ligt iig niet aan het aantal luisteraars. 7.
Inderdaad, lijkt me sterk dat iemand zo lang gaat kloten.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het één hoeft niks met het ander te maken te hebben hè? Laten we nog niet meteen mensen aan de hoogste boom hangen.
ik ben van nature achterdochtigquote:Op zondag 29 januari 2017 23:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me sterk dat iemand zo lang gaat kloten.
Hij is wel erg van slag nu.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee, dat is al tijdje over. Er is iets anders mis met het ding.
Daar ga ik wel vanuit. In de logs kun je het zien maar.......quote:Op zondag 29 januari 2017 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben van nature achterdochtig
de server is zo brak als maar zijn kan dat is gewoon een feit
Mijn uitzending knalde er door die hoge luisteraantallen wel 2x uit.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Over de afgelopen weken zijn er wel vaker zulke hoge luisteraantallen gezien. En toen werkte alles wel prima, voor zover ik het heb kunnen beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |