Klöptquote:Op maandag 30 januari 2017 18:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sivert is de zanger van Madrugada en heeft ook een paar soloplaten. Volgens mij had je het nummer 'Lift me' samen met Ane Brun in een van je shows.
we hebben hem meerdere keren aangedragenquote:Op maandag 30 januari 2017 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken de betreffende artiest niet. Had die in mijn N-shows moeten zitten?
Zal zo nog ff testen.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik herstart de streamserver even
Als minister Van der Steur een Drent was geweest, dan had hij tijdens dat kamerdebat vorige week alleen maar gezegd: "Hek nie doan". Klaar.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2017 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als minister Van der Steur een Drent was geweest, dan had hij tijdens dat kamerdebat vorige week alleen maar gezegd: "Hek nie doan". Klaar.
quote:Op maandag 30 januari 2017 18:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik herstart de streamserver even
Dank!!quote:
Misschien komt er ooit nog wel eens een vierde deel. Als ik nu een land bij de kop pak, is dat eerder Zweden of zo. Maar voorlopig heb ik eerst de nodige andere ideeën voor themashows.quote:Op maandag 30 januari 2017 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben hem meerdere keren aangedragen
[..]
Als minister Van der Steur een Drent was geweest, dan had hij tijdens dat kamerdebat vorige week alleen maar gezegd: "Hek nie doan". Klaar.
Ik heb de Gupdokter verzocht er naar te kijken.quote:
wel jammer maar niets aan te doen !quote:Op maandag 30 januari 2017 19:02 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, de 60's show staat klaar.
Zodra alles weer werkt draai ik hem alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |