quote:Op maandag 30 januari 2017 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Ik ken wel Spieker-Jozef
Eensquote:Op maandag 30 januari 2017 13:34 schreef Fogel het volgende:
Tevens: dialecten
Maken dingen alleen maar onnodig lastiger. Accenten, prima, doe je weinig tegen, maar woorden tot het onverkenbare buigen schiet gewoon niet op.
Davon werden die leute nicht klugerquote:Op maandag 30 januari 2017 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Herman Finkers. Die is erg voorstander van het Twentse dialect. Wilde ook dat het op scholen werd gegeven.... wat mij betreft: nee dankjewel!
Gaafquote:Op maandag 30 januari 2017 13:29 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat Sivert Høyem een nummer (Phoenix) van Satyricon zingt? Met een 55-koppig operakoor in de achtergrond...
Ik wist het niet tot het zojuist voorbij kwam in een random lijst op Spotify. Klinkt goed
jeans.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Ik ken wel Spieker-Jozef
quote:Op maandag 30 januari 2017 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg "moi" in Twente
[ afbeelding ]
TevensZulke kaartjes vind ik altijd wel interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis nog het populaire "laterrrrr" of zoiets als "tjo" of "jo". En ik ken ook wel een enkeling die "tjuus" zegt.
idd!quote:Op maandag 30 januari 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke kaartjes vind ik altijd wel interessant
Ik mis nog het populaire "laterrrrr" of zoiets als "tjo" of "jo". En ik ken ook wel een enkeling die "tjuus" zegt.
Drenten zeggen geen woord te veel. Als je graag korte, compacte gesprekken wilt voeren die to the point zijn, ga dan in Drenthe wonen.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het altijd heel handig in Drenthe, je zegt heel kortaf Moi, met een knikje erbij en dat was het dan. Altijd te gebruiken. Maar het meest bizarre daar vind ik nog wel dat sommigen je begroeten met Doeg. Dat gebruiken we in de rest van Nederland toch echt alleen bij het afscheid.
Ik ken de betreffende artiest niet. Had die in mijn N-shows moeten zitten?quote:Op maandag 30 januari 2017 13:29 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat Sivert Høyem een nummer (Phoenix) van Satyricon zingt? Met een 55-koppig operakoor in de achtergrond...
Ik wist het niet tot het zojuist voorbij kwam in een random lijst op Spotify. Klinkt goed
Dank voor het testen.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Helaas, nog hetzelfde, wel verbinding maar Gup draait gewoon verder.
quote:Op maandag 30 januari 2017 17:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Mhmmquote:Op maandag 30 januari 2017 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
Drenten zeggen geen woord te veel. Als je graag korte, compacte gesprekken wilt voeren die to the point zijn, ga dan in Drenthe wonen.
Ik heb wéér een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nog een uur om ding aan te zwengelen.
Ik herstart de streamserver evenquote:Op maandag 30 januari 2017 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wéér een berichtje gestuurd.
Sivert is de zanger van Madrugada en heeft ook een paar soloplaten. Volgens mij had je het nummer 'Lift me' samen met Ane Brun in een van je shows.quote:Op maandag 30 januari 2017 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken de betreffende artiest niet. Had die in mijn N-shows moeten zitten?
Bedankt voor het testenquote:Op maandag 30 januari 2017 17:41 schreef Stien_Struis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |