Je kan ook via het update topic terugquote:Op zondag 29 januari 2017 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Waarom kan ik het gesloten topic niet meer terugvinden. Ik heb de baby van selvaria gemist!
Wel nog mooi in t weekend gelukt!
hoe werkt datquote:Op zondag 29 januari 2017 21:12 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je kan ook via het update topic terug.
tuurlijk welquote:Op zondag 29 januari 2017 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe werkt dat?
Edit:gevonden![]()
Maar je kan tegenwoordig gesloten topics nergens meer vinden of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee druppels water d'r grote zus toen die net geboren was.![]()
N. vindt haar superinteressant en heeft "Jenne" al kusjes gegeven en wilde al samen boekjes lezen.![]()
die stonden bij mij dus uitquote:Op zondag 29 januari 2017 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk welonderaan het subforum staan alle gesloten topics en je kan ook met het pijltje onder de topictitel naar links
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:19 schreef Selvaria het volgende:
Dank allen.![]()
Betere foto's staan op de camera, maar deze krijgen jullie vast even van me te zien.ooh lekkere bolle toetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee druppels water d'r grote zus toen die net geboren was.![]()
N. vindt haar superinteressant en heeft "Jenne" al kusjes gegeven en wilde al samen boekjes lezen.
disclaimer
Alvast gefeliciteerd dan, Wup! En lekker chillen. Heb jij dus kans op 2 kids met dezelfde verjaardag?quote:Op maandag 30 januari 2017 09:00 schreef WupWup het volgende:
Wat een leukerd heb je daar, Selvaria![]()
Gisteren hebben we alvast de verjaardag van peuter gevierd en ondanks dat ik vooral heb gezeten, ben ik echt kapot. Vandaag maar een dagje niks dus
Hoe wist je dat ik een chill-maandag hebquote:Op maandag 30 januari 2017 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Chillmaandagboks met Tombo en Wup![]()
Ik ben gisteren meegenomen door mijn lieve vriendinnen voor een high tea in de staden heb een bon voor het beautycenter gekregen dus ik ga nu even een lekker arrangementje boeken met pedicure en massages enzo
![]()
oh ja ik bedoelde marelquote:Op maandag 30 januari 2017 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik een chill-maandag hebmaar idd
Hier ook nog vluchttas inpakken en babykamer iets fatsoeneren, en wat andere spullen uitzoeken (wat te groot is of wat uberhaupt weg moet)
Hahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2017 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja ik bedoelde mareldamn me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |