Dat is altijd zo geweest '99 hadden we ook geen jong elftal. 1993 ook niet. Elftal dat de UEFA-cup won was voor zover ik het me kan herinneren ook niet piepjong (op V Persie na)quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onze succeselftallen (voor zover die er de laatste decennia waren) zijn altijd gemiddeld vrij oud geweest. Nu hebben we weer zo'n elftal waarvan we weten dat meer dan de helft geen toppers gaan worden, blijkbaar is dat de Feyenoord manier om succes te halen.
Ligt er aan waar je prioriteiten liggen. Die toppers kun je hier toch niet meer houden. Talenten zijn nou eenmaal wisselvallig en dat is nou juist iets dat je niet kan gebruiken als je voor het kampioenschap speelt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onze succeselftallen (voor zover die er de laatste decennia waren) zijn altijd gemiddeld vrij oud geweest. Nu hebben we weer zo'n elftal waarvan we weten dat meer dan de helft geen toppers gaan worden, blijkbaar is dat de Feyenoord manier om succes te halen.
Zo vergroot je je reputatie in het buitenland niet. Als je dan een keer een talent hebt dat uit kan groeien tot een ster ga je er nooit veel geld voor vangen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:28 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je prioriteiten liggen. Die toppers kun je hier toch niet meer houden. Talenten zijn nou eenmaal wisselvallig en dat is nou juist iets dat je niet kan gebruiken als je voor het kampioenschap speelt.
Niet aanvallend genoeg voor Kuyt, maar zeker geschikt als opvolger voor Vilhena imoquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Ayoub niet iets voor Feyenoord om Kuyt op termijn te vervangen? Is nog maar 22.
Wat zou Ayoub moeten kosten eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Ayoub niet iets voor Feyenoord om Kuyt op termijn te vervangen? Is nog maar 22.
Je kunt natuurlijk altijd een beetje schommelen tussen meer talent en meer ervaren spelers, maar wij hebben die stabiliteit van de oudere spelers wel nodig om iets te kunnen presenteren.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo vergroot je je reputatie in het buitenland niet. Als je dan een keer een talent hebt dat uit kan groeien tot een ster ga je er nooit veel geld voor vangen.
Bovendien zorgen die oudere spelers voor een probleem op de lange termijn omdat ze geen doorverkoopwaarde hebben.
Als ik een peiling houd in Rotterdam is het altijd: "Minder, minder, minder, maar jij pleit nu voor: "Meer, meer en meer, begrijp ik dat goed?quote:Op woensdag 1 februari 2017 06:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat zou Ayoub moeten kosten eigenlijk?
Meer dan de helft van Rotterdam is al van niet-nederlandse afkomst geloof ik, dus ik waag die peiling te betwijfelenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik een peiling houd in Rotterdam is het altijd: "Minder, minder, minder, maar jij pleit nu voor: "Meer, meer en meer, begrijp ik dat goed?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik een peiling houd in Rotterdam is het altijd: "Minder, minder, minder, maar jij pleit nu voor: "Meer, meer en meer, begrijp ik dat goed?
Bijnaquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meer dan de helft van Rotterdam is al van niet-nederlandse afkomst geloof ik, dus ik waag die peiling te betwijfelen
Ik vraag me af hoeveel van die autochtonen 3de generatie zijn, dus technisch gezien neit meer allochtoon maar volgens mensen die minder minder minder roepen even onwelkom zijnquote:
Ja, das waarquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die autochtonen 3de generatie zijn, dus technisch gezien neit meer allochtoon maar volgens mensen die minder minder minder roepen even onwelkom zijn
Prima tijdelijke oplossing om sommige talenten wat meer weerstand te bieden, zolang we zelf nog niet mee doen in de befaamde voetbalpiramidequote:FARIS HAMMOUTI VERHUURD AAN ALMERE CITY FC
Faris Hammouti speelt de rest van dit seizoen voor Almere City FC. De 20-jarige verdediger wordt door Feyenoord verhuurd aan de huidige nummer acht van de Jupiler League.
Hammouti tekende afgelopen zomer zijn eerste profcontract bij Feyenoord, dat loopt tot medio 2018. De eerstejaars senior heeft bijna de volledige jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen, nadat hij als E-pupil de overstap maakte van IJFC uit IJsselstein. Hammouti begon op Varkenoord als rechtsbuiten, speelde daarna enige tijd als middenvelder, maar is de laatste jaren een verdediger die zowel centraal als op rechts uit de voeten kan.
Dit seizoen maakte Hammouti vooral speelminuten in Feyenoord 2. Tot een debuut in het eerste elftal kwam het nog niet voor de verdediger.
Een volledige focus op een Feyenoord Academy is lekker goedkoop, en het is mijn inziens best wel mooi als je spelers die hun hele leven op Varkenoord hebben gestaan nu in de Kuip kunt bewonderen, je wordt er alleen geen kampioen mee. Feyenoord is niet bij machte om internationaal talentjes te verzamelen, die moeten uit de regio komen en die gaan Feyenoord zelden verder helpen. Je hebt gelijk dat Feyenoords noodbeleid (van; alles op de jeugd) heeft geleid tot de doorbraak van meer jeugdspelers. Dat is ook logisch. Het leidt echter ook tot grote wisselvalligheid en een zekere kansloosheid wat betreft het kampioenschap.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel jammer dat zo'n clubcultuur vanzelf weer komt bovendrijven. We deden het met eigen talenten en jonge aankopen eigenlijk ook al heel goed, alleen nog te slecht in de breedte en te wisselvallig. In plaats van een paar échte sterkhouders en voor de rest talenten zijn we weer teruggevallen op een paar échte sterkhouders, veel degelijke spelers van 25 tot 28 en een paar talenten. Zo gaat die Feyenoord Academy nooit z'n vruchten afwerpen.
Ik peil alleen mensen die het land niet naar de klote willen helpen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meer dan de helft van Rotterdam is al van niet-nederlandse afkomst geloof ik, dus ik waag die peiling te betwijfelen
Daar lijkt me dit niet helemaal het topic voor pikquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik peil alleen mensen die het land niet naar de klote willen helpen.
Doe eens normaal joh. Hou je issues lekker in het daarvoor bestemde topic.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik peil alleen mensen die het land niet naar de klote willen helpen.
Altijd grappig om te zien hoe bepaald volk talloze topics infiltreert en naar de klote helpt met de mededeling dat bepaald volk de samenleving infiltreert en naar de klote helpt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar lijkt me dit niet helemaal het topic voor pik
Ik weet dat sarcasme soms slecht overkomt en soms ken je elkaar niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen, maar om deze teksten te horen van iemand die gemiddeld 40-45 bans per jaar heeft..daar zakt mijn broek wel van af.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Hou je issues lekker in het daarvoor bestemde topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |