Ik weet alleen niet of het theoretisch mogelijk is.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je dit echt of is het puur hoop?
Schaars mag van mij nog wel anderhalve maand wegblijven. Odegaard was dus ook niet goed?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Groningen zo'n stevige bus ging parkeren. Verder liet het middenveld van Heerenveen het flink afweten vandaag. Ach, shit happens met zo'n jong elftal. Verder missen ze Schaars enorm.
Is het wel, maar dan moet Ajax de komende 6 potjes verliezen.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het theoretisch mogelijk is.
KOMAAAAN.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het wel, maar dan moet Ajax de komende 6 potjes verliezen.
Hij speelde als rechtermiddenvelder maar het ging vooral over links bij Heerenveen. Groningen schermde het middenveld prima af, maar in de opbouw ging het vaak naar een uitgezakte Zeneli of Larsson.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schaars mag van mij nog wel anderhalve maand wegblijven. Odegaard was dus ook niet goed?
Altijd jammer als zo'n wedstrijd in 0-0 eindigt.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelde als rechtermiddenvelder maar het ging vooral over links bij Heerenveen. Groningen schermde het middenveld prima af, maar in de opbouw ging het vaak naar een uitgezakte Zeneli of Larsson.
Ajax gaat Feyenoord pakkie gevenquote:Op zondag 29 januari 2017 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Enige puntverlies van Feyenoord gaat tegen Ajax zijn.
Dat wordt 2-2.
En verlies tegen excelsior als Feyenoord al kampioeni s.
KOMAAAAAN
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat Feyenoord pakkie geven
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je dit echt of is het puur hoop?
Ja, door de bus van Groningen helaas. Heerenveen mankeert ook nog genoeg aan in zo'n eerste jaar met een nieuwe trainer. Extra backs zijn nodig, betere back-ups centraal achterin. Al kan het zomaar zijn dat St. Juste de komende zomer wel weg is. Qua middenveld zit Heerenveen wel aardig, alleen voorin een groot probleempje bij vertrek Larsson/Zeneli.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd jammer als zo'n wedstrijd in 0-0 eindigt.
Als er wat weg gaat zijn ze meestal nog prima in staat aardige vervangers te halen.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, door de bus van Groningen helaas. Heerenveen mankeert ook nog genoeg aan in zo'n eerste jaar met een nieuwe trainer. Extra backs zijn nodig, betere back-ups centraal achterin. Al kan het zomaar zijn dat St. Juste de komende zomer wel weg is. Qua middenveld zit Heerenveen wel aardig, alleen voorin een groot probleempje bij vertrek Larsson/Zeneli.
Volgens mij is bij jou de wens nogal eens de vader van de gedachtequote:Op zondag 29 januari 2017 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er wat weg gaat zijn ze meestal nog prima in staat aardige vervangers te halen.
Ik ga voor volgende week een keer geen voorspelling doen. De afgelopen 2 keer heb ik gefaald.
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is bij jou de wens nogal eens de vader van de gedachte
Dat ga ik niet ontkennenquote:Op zondag 29 januari 2017 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is bij jou de wens nogal eens de vader van de gedachte
Ik baal nu extra hard.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]Weddenschappen nakomen
Dit was mijn Pingu keuze:
[ afbeelding ]
quote:ADO Den Haag en Go Ahead Eagles zijn met elkaar in gesprek over een spelersruil met gesloten beurzen. In de deal vertrekt Randy Wolters (26) naar ADO Den Haag en bewandelt Ludcinio Marengo (25) de omgekeerde weg: hij gaat dan naar Go Ahead Eagles.
Hij kan er alleen niks vanquote:Op maandag 30 januari 2017 12:43 schreef Grifte het volgende:
Wolters is wel een baas. Past qua karakter ook wel bij Den Haag
Allebei een speler over op de ene positie en een speler nodig op de andere positie?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck schiet je hier nou mee op als club
[..]
Het zijn allebei aanvallers en volgens mij heeft ADO niemand "over" momenteel. Pure droevigheid wat daar op de bank zit.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allebei een speler over op de ene positie en een speler nodig op de andere positie?
Ik denk dat ze Marengo willen lozen omdat hij altijd lastig is, als ik alles zo meepik. Marengo heeft daarentegen actief met Hans de Koning gewerkt bij FC Volendam.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn allebei aanvallers en volgens mij heeft ADO niemand "over" momenteel. Pure droevigheid wat daar op de bank zit.
Tete? Veltman? Deze kerel komt naar AZ. Of mis ik iets?quote:Op maandag 30 januari 2017 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoeveel dit zegt aangezien het de Noorse competitie is, maar betekent dit dat Tete wel afgeschreven is of wordt er alvast gespeculeerd op een vertrek van Veltman of iets dergelijks?
Ah niet wakker, ik dacht dat ik in het Ajax topic zatquote:Op maandag 30 januari 2017 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tete? Veltman? Deze kerel komt naar AZ. Of mis ik iets?
Zijn die getallen op de assen bij elke speler hetzelfde of zegt dit alleen iets over hoe zijn kwaliteiten zich ten opzichte van elkaar verhouden?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2017 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn die getallen op de assen bij elke speler hetzelfde of zegt dit alleen iets over hoe zijn kwaliteiten zich ten opzichte van elkaar verhouden?
Ah, mooie visualisatie.quote:
Klopt, ja. Ben benieuwd wat hij kan. Zal wel genoeg ruimte krijgen om dat te laten zien.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, mooie visualisatie.
Lijkt op het eerste gezicht een uitstekende versterking voor AZ. Al heeft ie die dingen wel in de Noorse competitie gedaan.
Zonde dat jullie het niet konden vasthouden tegen PSV. Ik vond het spel van Heracles tot aan de 16 erg verzorgd.quote:
Was natuurlijk een enorme mazzelgoal. Eigenlijk was er niks aan de hand, maar psv ontsnapt de laatste weken erg vaak.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonde dat jullie het niet konden vasthouden tegen PSV. Ik vond het spel van Heracles tot aan de 16 erg verzorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |