Klopt, ik vind het alleen niet passen in de keuzes die ik Gio zie maken; over het algemeen op safe spelen, zo min mogelijk onrust veroorzaken. Als ik het me goed herinner was Kuyt ook vrij gekke dingen aan het doen toen hij inhet begin van het seizoen met enige regelmaat gewisseld werd, dat kun je nu ook weer verwachtenquote:Op zondag 29 januari 2017 18:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wel. Kuyt is enorm belangrijk, maar ook 36. Op een bepaald moment wordt het ook gewoon minder natuurlijk.
Ja, dat heeft Feyenoord ook jarenlang gedaan. Maar als je basiself heel sterk is + er gewoonweg niet een heel goede jeugdlichting onder zit zie ik weinig reden om al die jeugdspelers maar door te laten stromen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax is het ook al jaren matig, alhoewel we nog wel op regelmatige basis jeugdspelers in het eerste laten doorstromen.
Spelers van Liverpool zijn maar middelmaat, dat is niet het niveau waar de opleiding van Feyenoord naar moet streven.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:26 schreef Vasion het volgende:
Wijnaldum is een aardig spelertje die er weinig van kan en dus speelt hij bij een club in de sterkste competitie van Europa met allemaal kneuzen.
Got it.
Kongolo werd ook nog even de warming-up in gestuurdquote:
Feyenoord deed het toen er geen geld was ja, toen ze dat wel hadden gingen ze meteen allemaal middelmatige onzin kopen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Feyenoord ook jarenlang gedaan. Maar als je basiself heel sterk is + er gewoonweg niet een heel goede jeugdlichting onder zit zie ik weinig reden om al die jeugdspelers maar door te laten stromen.
Rot toch op johquote:Op zondag 29 januari 2017 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spelers van Liverpool zijn maar middelmaat, dat is niet het niveau waar de opleiding van Feyenoord naar moet streven.
quote:Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens de Twente fans zou hij het Fer schoppen
Je zet jezelf echt gigantisch voor aap.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:26 schreef Vasion het volgende:
Wijnaldum is een aardig spelertje die er weinig van kan en dus speelt hij bij een club in de sterkste competitie van Europa met allemaal kneuzen.
Got it.
Valt toch wel mee? Laatste tijd zijn Karsdorp en Kongolo gewoon doorgebroken.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord deed het toen er geen geld was ja, toen ze dat wel hadden gingen ze meteen allemaal middelmatige onzin kopen.
En je kan mij niet zeggen dat je geen spelers van niveau Vejinovic en Gustafson kan opleiden om in elk geval op de bank te zitten dan.
Kongolo speelt er alweer flink wat seizoenen natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Laatste tijd zijn Karsdorp en Kongolo gewoon doorgebroken.
Volgens de meeste mensen in het Feyenoord topic kon Wijnaldum er niets van toen hij naar PSV ging.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spelers van Liverpool zijn maar middelmaat, dat is niet het niveau waar de opleiding van Feyenoord naar moet streven.
Ik ook niet, maar we zullen zien.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk een beter middenveld vinden ja. Ik zie Gio alleen echt niet Kuyt voor een langere periode op de bank zetten
Ja, maar toen hadden ze ook al geldquote:Op zondag 29 januari 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kongolo speelt er alweer flink wat seizoenen natuurlijk.
Terwijl je toen nog niet eens dit account had. Spannend.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens de meeste mensen in het Feyenoord topic kon Wijnaldum er niets van toen hij naar PSV ging.
Conclusie: hij heeft bij PSV leren voetballen, niet in de jeugd van Feyenoord.
PSV was toen een stap hogerop. Dat doe je niet als je er niets van kan.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens de meeste mensen in het Feyenoord topic kon Wijnaldum er niets van toen hij naar PSV ging.
Conclusie: hij heeft bij PSV leren voetballen, niet in de jeugd van Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |