Op mijn stream is het nog een kwartier rust, geldt dit dus ook voor mij?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is misschien wel even een goede, ja. De rust is alweer even voorbij
Dan heeft jouw stream 10 minuten stilgestaanquote:Op zondag 29 januari 2017 17:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op mijn stream is het nog een kwartier rust, geldt dit dus ook voor mij?
Op PSV in ieder geval wel, jaquote:Op zondag 29 januari 2017 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat de mod van dienst zich zo mee laat slepen.
Feyenoord zal wel weer uitlopen op doelsaldo op Ajax en PSV.
Moeten ze eerst nog een paar keer scorenquote:Op zondag 29 januari 2017 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
Het is er totaal de wedstrijd niet voor, dus dat zal wel gebeuren jaquote:Op zondag 29 januari 2017 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Gio Kramer zo nog in gaat brengen.
Maakt niet uit, we gaan ze wel voorbij qua punten.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:57 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind Gio helemaal niet zo'n goede trainer eigenlijk. Maar de resultaten zijn goed.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is er totaal de wedstrijd niet voor, dus dat zal wel gebeuren ja
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Wel is het heel doelgericht vaak, dat dan welquote:Op zondag 29 januari 2017 17:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Gio helemaal niet zo'n goede trainer eigenlijk. Maar de resultaten zijn goed.
Schrijf er een FrontPage-artikel over.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:59 schreef Vasion het volgende:
Weet je wat ik altijd zo'n onzin vind.. dat als je bovenaan staat, de clubs onder je op je gaan jagen.![]()
Zo van laten we deze maar winnen ipv gelijkspelen.
Jammer dat hij zo weinig jeugd durft in te brengen.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Gio helemaal niet zo'n goede trainer eigenlijk. Maar de resultaten zijn goed.
Wie zou hij moeten brengen dan?quote:Op zondag 29 januari 2017 18:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo weinig jeugd durft in te brengen.
Aan Petrovic kan hij een voorbeeld nemen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo weinig jeugd durft in te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |