quote:Op zondag 29 januari 2017 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je scoort een dikke onvoldoende. Doe er mee wat je wilt.
quote:Op zondag 29 januari 2017 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij compensatiemogelijkheden om het gemiddelde omhoog te krikken?
Je bent niet grappig met je ONZ-plaatjes. Flikker gewoon op.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is ook erg grappig om de commentator van R1 te horen over hem...
Ga je geen Feyenoord kijken?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks meteen door naar Espanyol v Sevilla. Wat gezellig.
quote:Op zondag 29 januari 2017 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent niet grappig met je ONZ-plaatjes. Flikker gewoon op.
Houtkamp?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Andy nogwat, uit m'n hoofd... Waar Stijn net ff over van leer trok
bingo, als je hem hoort lijkt het alsof de nieuwe Cruijff of Messi speelt... Erg vermakelijk commentaar. Alleen jammer dat het een ajacied is, maar okquote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 15:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
Rood voor natrappen. Staatsmongool.
En dat zonder auto.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:34 schreef Kopsterk het volgende:
De Kluif heeft de hoogste topsnelheid gehaald
Zeer terechte kaart dus, de idiootquote:Op zondag 29 januari 2017 15:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:FCUpdate_nl twitterde op zondag 29-01-2017 om 15:35:20Jurgen Streppel stelde dat FC Groningen 'de groene muur' had neergezet in de Noordelijke derby… https://t.co/sXxPbqOROl reageer retweet
Doe eens niet zo boos joh, Hans.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik kan prima 2 dingen tegelijkertijdquote:Op zondag 29 januari 2017 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet je koffiekopje leegdrinken?
Ja dom.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij dat had laten merken had Holla waarschijnlijk geel gekregen. Nu heeft hij zelf rood.
niet strafbaarquote:Op zondag 29 januari 2017 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Even een biertje gepakt voor de tweede helft
Echt? Had mijn vader dus toch gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Echte mannen schijnen niet te kunnen multitasken.
Proostquote:Op zondag 29 januari 2017 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Even een biertje gepakt voor de tweede helft
Gewoon zo snel schakelen dat het parallel lijktquote:Op zondag 29 januari 2017 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Echte mannen schijnen niet te kunnen multitasken.
Allebei hadden bestraft moeten wordenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat Holla doet is ook niet netjes en gewoon opzettelijk. Ik weet eigenlijk niet wat ik erger moet vinden. Vol met je gewicht op een teen staan kan een blessure als resultaat hebben, het trapje van celina is natuurlijk zonder enig resultaat maar onsportief.
Dat zonder twijfel.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allebei hadden bestraft moeten worden
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De één of andere Twente speler... Is het werkelijk relevant welke?
Het is een naaistreek van Holla. De reactie van Celina is vooral heel dom, niet gevaarlijk. Maar iedereen weet dat natrappen rood is.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat Holla doet is ook niet netjes en gewoon opzettelijk. Ik weet eigenlijk niet wat ik erger moet vinden. Vol met je gewicht op een teen staan kan een blessure als resultaat hebben, het trapje van celina is natuurlijk zonder enig resultaat maar onsportief.
Handisbig.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo drink je hemquote:Op zondag 29 januari 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is nog een slecht biertje ook.
Jij bent een varken. Ja leukquote:Op zondag 29 januari 2017 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zpällingquote:Op zondag 29 januari 2017 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Maar als je dan toch een poging waagt om het goed te spellen, dan wel correct graag.
Jij, dik varken.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur heywoodu een DM zou ik zeggen, als die het niet weet kan die je wel verder helpenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe word je redactie sport.
Dat zou wel wat voor mijn zijn
quote:Op zondag 29 januari 2017 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Kluivert rijdt ook maar steeds blind door.
Dat zagen we inderdaad bij die kans voor Dolberg aan het begin van de wedstrijdquote:Op zondag 29 januari 2017 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Kluivert geeft ook maar steeds blind voor.
Ja, Dolberg vraagt bij elke voorzet "Hey ben jij blind ofzo?"quote:Op zondag 29 januari 2017 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Kluivert geeft ook maar steeds blind voor.
Dan kijk ikquote:Op zondag 29 januari 2017 15:42 schreef Pascalus het volgende:
Nelom staat zo meteen in de basis.
Dit feitje wilde ik u niet ontnemen.
Ja leuk, 1x goed en 7x fout.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zagen we inderdaad bij die kans voor Dolberg aan het begin van de wedstrijd
B. KingFloplandquote:Op zondag 29 januari 2017 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je vier jaar geleden zou zeggen dat Viergever en Van der Heijden bij Ajax en Feyenoord zeer solide zouden spelen, dan..
A. Was je een dik varken
What the ffffffffffffffffffffffuckquote:Op zondag 29 januari 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
What the fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck ?
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De user die dit zei zette zichzelf wel enorm voor lul hè.
D. KingFloplandquote:Op zondag 29 januari 2017 15:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Want;
A. Niet helemaal fit
B. Geen wedstrijd ritme.
C. Man minder, dus verdediger erin.
Als Ajacied klagen om de scheidsquote:
Ga eens slapenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Ajacied klagen om de scheids![]()
Beetje hetzelfde om als pastoor te klagen over kindermisbruik
Of als jij klaagt over domme posts.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vaker de scheids mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sowquote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of als jij klaagt over domme posts.
Doe je getroll maar gewoon ergens anders. Mvg, bvd.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zagen we vorige week jaquote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vaker de scheids mee.
Die hebben zelfs een plaatsje voor em in de bus.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft vaker de scheids mee.
Bij Pizzageit heb ik op de een of andere manier altijd het idee dat hij echt zo dom is.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe je getroll maar gewoon ergens anders. Mvg, bvd.
Nijhuis is gewoon een zak. Denkt dat hij de man is omdat hij in de Arena tegen Ajax durft te fluiten.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Beetje PSVCL niveauquote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij Pizzageit heb ik op de een of andere manier altijd het idee dat hij echt zo dom is.
Sow koekoekquote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of als jij klaagt over domme posts.
Aldus de man die vorige week nergens in dit topic te vinden was omdat hij het getroll niet aankon.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat jullie nog steeds in de posts van PizzaGeit trappen. Dan ben ik toch trotser op mijn Ziyech.Komt.Niet.Naar.Ajax post.
Je was toen echt;quote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat jullie nog steeds in de posts van PizzaGeit trappen. Dan ben ik toch trotser op mijn Ziyech.Komt.Niet.Naar.Ajax post.
Intrappen is wanneer je mad wordt.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heeft heel heel soms nog een normale postquote:
Serieus? Normale posts? Heb ik nog nooit gezien... Maar goedquote:Op zondag 29 januari 2017 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft heel heel soms nog een normale post
PizzaGeit is gewoon een troll/totaalidioot
Stijn heeft ook altijd veel aanknopingspunten.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:48 schreef Brammess het volgende:
Er waren best wat aanknopingspunten voor dat hele Ziyech.Komt.Niet. gebeuren. Daar niet van.
En? Het gaat vaak 9 van de 10 keer nergens over bij lastige wedstrijden van Ajax, dan hoef ik geen posts te lezen van debielen als er gelukkig ook andere mods aanwezig zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aldus de man die vorige week nergens in dit topic te vinden was omdat hij het getroll niet aankon.
Voor zijn doen hequote:Op zondag 29 januari 2017 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Serieus? Normale posts? Heb ik nog nooit gezien... Maar goed
Afrika Cup post hij normaal over.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Serieus? Normale posts? Heb ik nog nooit gezien... Maar goed
Goed opgevoed, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig probeert PSVCL over de boeg van inhoud te gaan, gelukkig.
Ah... Verwachtingen temperen, duidelijkquote:
Tja, moet kunnenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afrika Cup post hij normaal over.
Zitten jullie elkaar nou veren in de reet te steken?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed opgevoed, zullen we maar zeggen
Hij postte al veel inhoudelijker voordat ik mod werd, dus die verdienste ga ik vanzelfsprekend niet naar mezelf toe trekkenquote:Op zondag 29 januari 2017 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zitten jullie elkaar nou veren in de reet te steken?
Stelletje engnekken.
Helaas ben je er niet op vooruit gegaan.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:50 schreef Brammess het volgende:
Mijn eerste paar posts waren ook redelijk beschamend. Ik noemde PSV Penalty Sport Vereniging.
Gelukkig ben jij geen mod meer.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zitten jullie elkaar nou veren in de reet te steken?
Stelletje engnekken.
Ik dacht te lezen dat hier net 'SNIK' stond, maar ik twijfel nu of je het geëdit hebt of ik verkeerd gelezen heb.quote:
Buitenaards goedquote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
marsman keept de laatste tijd wel goed hoor.
In penalties zijn ze er goed.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:50 schreef Brammess het volgende:
Mijn eerste paar posts waren ook redelijk beschamend. Ik noemde PSV Penalty Sport Vereniging.
Marsman in Oranje.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
marsman keept de laatste tijd wel goed hoor.
Zet je Calimerogejank lekker ergens anders verderquote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen mod meer.
Gebanned worden als Ajax een penalty krijgt![]()
Ik zei ook niet dat je jezelf een veer in de reet stak.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij postte al veel inhoudelijker voordat ik mod werd, dus die verdienste ga ik vanzelfsprekend niet naar mezelf toe trekken
Is gewoon terecht. Elke keer als Ajax een penalty krijgt horen er 3 Feyenoorders gebannend te worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen mod meer.
Gebanned worden als Ajax een penalty krijgt![]()
Okayquote:Op zondag 29 januari 2017 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet je Calimerogejank lekker ergens anders verder
Geen pingel maar wel rood.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:54 schreef Pascalus het volgende:
ik heb het niet gezien
was het nou wel of geen pingel?
in je eentje een holocaust opvoeren lijkt me lastigquote:Op zondag 29 januari 2017 15:54 schreef Brammess het volgende:
Beugelsdijk kan de holocaust geheel in zijn eentje opvoeren op het veld en Nijhuis zal hem een waarschuwing geven.
Welke strafschop?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Weer een makkelijk gegeven strafschop voor Ajax.
?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Weer een makkelijk gegeven strafschop voor Ajax.
Toen met die ene knakker in de goal bij Ado omdat keeper rood kreeg. Hoe heet die nou? Kreeg die net een goal tegen in de laatste paar minuten.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt het nu echt zoveel uit of ADO met 10 of met 11 speelt ?
van den Berghquote:Op zondag 29 januari 2017 15:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Toen met die ene knakker in de goal bij Ado omdat keeper rood kreeg. Hoe heet die nou? Kreeg die net een goal tegen in de laatste paar minuten.
Vd Bergh?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Toen met die ene knakker in de goal bij Ado omdat keeper rood kreeg. Hoe heet die nou? Kreeg die net een goal tegen in de laatste paar minuten.
Sjaak Polak ?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd was genieten.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Die keepte toen best leuk. Tot de onhoudbare tegengoal.
Ga jij nou maar van een berg af skiën.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:57 schreef Saekerhett het volgende:
Sinkgraven faalt echt hopeloos als linksback.
Hele week nog te gaanquote:Op zondag 29 januari 2017 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar van een berg af skiën.
Als onlogisch er nu nog was had je nu een rake moedergrap om je oren gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:58 schreef WethouderHekking het volgende:
Beugelsdijk zit er niet zo lekker in.
Ik moest even denken aan die journalist. Die kan waarschijnlijk even goed voetballen.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als onlogisch er nu nog was had je nu een rake moedergrap om je oren gekregen.
Deze grap is zó slecht dat ik een TR heb gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef Wave103 het volgende:
Dit kan echt niet door de beugelsdijk ha ha
GGMM vindt dit niet grappig.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef Wave103 het volgende:
Dit kan echt niet door de beugelsdijk ha ha
Vitesse uit werd gewonnenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende wedstrijd lekker thuis tegen Vitesse. Heerlijk!
Waarom denk je dat ik nu op de bank Ajax kijkquote:Op zondag 29 januari 2017 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok. Wel voorzichtig doen hè. Je bent ook geen 20 meer.
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Beugelsdijk had allang rood moeten krijgen.
Goed zo.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nu op de bank Ajax kijk
We hebben het inmiddels niet meer in eigen hand.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen dachten we nog dat we kampioen werden.
Het kan nog steeds.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We hebben het inmiddels niet meer in eigen hand.
4givaquote:Op zondag 29 januari 2017 16:03 schreef Smoofie het volgende:
4giva en sink stonden niet helemaal verkeerd. Maarja.
Dat was écht genant ja. Ik snap het wel een beetje hoor waar het vandaan kwam, Leicester was net kampioen geworden, maar kom op zeg.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen dachten we nog dat we kampioen werden.
Als we alle clubs rangschikken op alfabetische volgorde dan is Ado kampioen.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was écht genant ja. Ik snap het wel een beetje hoor waar het vandaan kwam, Leicester was net kampioen geworden, maar kom op zeg.Een beetje realiteitsbesef had wel gemogen.
Klaar voor de Europese top.quote:
Hoi Stuart.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een hele vreemde afkorting.
Ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het een hele vreemde afkorting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |