Of je vergeet de welbekende dll te installeren...quote:Op zondag 29 januari 2017 20:09 schreef Stien_Struis het volgende:
Instellingen kan niet zoveel fout aan, wachtwoord zal wel het probleem zijn, ergens een typo met doorgeven ofzo.
Ik verleng zo wel weer...quote:Op zondag 29 januari 2017 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet me even bezighouden met de avondmaaltijd. Hopelijk hoor ik een testuitzending als ik terug ben...
Neem aan dat die erop staat, melding daarvan is duidelijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je vergeet de welbekende dll te installeren...
Nee en ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Neem aan dat die erop staat, melding daarvan is duidelijk.
Recente MP3 's? Wie heeft die niet?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Stien, heb jij recente MP3's voor Peaceman?
Die van mij willen niet...
Wacht maar...quote:Op zondag 29 januari 2017 20:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Hernoemd naar lame_enc.dll ? Heb 'm zelf voor de zekerheid ook in Windows/ System 32 gezet.
Dll's bedoelde ik, maar ik weet denk ik al waar het probleem zit.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Recente MP3 's? Wie heeft die niet?
Ok, als die niet klopt dan werkt het niet idd.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, verkeerde naam van de dll waarschijnlijk.
Wordt nu aan gewerkt...
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nu even wat anders doen, ik heb 11 gevraagd de boel even over te nemen...
Oké.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
peaceman gaat pc nu even helemaal herstarten.
Ik heb verder ook niet zo veel meer ideeën meer over wat het probleem kan zijn. Echt alles is zo'n beetje gecheckt nu.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nu even wat anders doen, ik heb 11 gevraagd de boel even over te nemen...
Nope.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:47 schreef peaceman het volgende:
ik ga mixxx weer starten zo.. ik doe een nummer van Ray Lamontagne dus als je dat hoort...
moet ik misschien dat eerste bestand wat MM mij stuurde weer verwijderen? dat dat een stoorzender is?quote:
Nee. Die codec heb je nodig om te kunnen draaien.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet ik misschien dat eerste bestand wat MM mij stuurde weer verwijderen? dat dat een stoorzender is?
dat is die tweede toch? of allebei?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Die codec heb je nodig om te kunnen draaien.
Ik weet niet wat MadMaster je heeft gestuurd. Zie DM met instructie over het downloaden van de juiste codec.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is die tweede toch? of allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |