abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2017 @ 12:23:50 #101
99295 perezoso
blankjoekel
pi_168511615
Ik heb ook bloed aan mijn handen, mijn destijds Afrikaanse overtuigd dat abortus de juiste keuze is.
Mokka-kinderen hebben immers identiteitsproblemen. Nee ik had gewoon geen zin om een kind op te voeden, jezus christ.
  zondag 29 januari 2017 @ 12:59:02 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168512509
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 10:40 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waarom heeft iedereen altijd "recht" op vanalles en nog wat? Je hebt helemaal nergens recht op. Een gehandicapt kind is heel bot gezegt "mislukt" tijdens productie. En als het zichzelf niet in leven kan houden heeft het dus ook geen recht op een leven.

Ik vind dat je geestelijk gestoorde babies moet kunnen laten euthanaseren zelfs bij geboorte. Dus abortus heb ik al helemaal niks op tegen.
:r :r

Heb je je politiek incorrecte target weer gehaald voor vandaag?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 januari 2017 @ 13:00:14 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168512551
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 10:54 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh daar gaan we weeer :')

De homo in vergelijking tot de pedofiel
De homo in vergelijking tot de geestelijk gehandicapte
De homo in vergelijking tot alles dat in de ogen van de mens afwijkt

Ik kan echter wel voor mezelf zorgen in tegenstelling tot een geestelijk gehandicapte.

Ik heb niemand anders nodig en ik overleef jou als het aankomt op de macht van de sterkste.

Simpele ziel.
Nee, geweldig wereldbeeld... alles wat zwak is uitroeien of laten creperen.

En maar zeiken op de 'barbaarse' islam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 januari 2017 @ 13:19:34 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168513344
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 10:43 schreef Moofasah het volgende:

[..]

En daarom moet een ouder maar haar eigen leven opofferen voor een geestelijk gehandicapt kind dat niet meer dan een last is?

Wie ben jij om dat te bepalen voor een ander?

Dat jij je tijd daaraan wilt verspillen moet je zelf weten maar ik liet zo'n kind zonder pardon weghalen of inslapen.
Jij bent óf aan het trollen in een topic waarin je dat écht niet moet doen of je mist een deel van je hart. Want zoals jij over mensen spreekt lijkt het alsof het dingen zijn. En dan klopt er toch echt iets niet.
  zondag 29 januari 2017 @ 13:21:53 #105
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168513406
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:11 schreef DoubleDip het volgende:
Hoe denk je er over als de moeder er later achter komt dat het kindje ernstige afwijkingen heeft? Mag het dan wel?
dan kan je laten zien wat je waard bent als mens en ouder:
pi_168514241
Ben benieuwd wat je standpunt zou zijn als je zelf vrouw was en moest zwangeren + bevallen. Ja, mensen kiezen ervoor seks te hebben, maar laten we nou niet doen alsof dat een behoefte is die je makkelijk aan de kant schuift want 'er is een kleine kans op zwangerschap'

Heel fijn dat abortus er is. En nee, je haalt dan geen kind weg. Net zoals masturbatie geen verspilling van potentiële kindjes is.
pi_168514441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:15 schreef GillesDelacroix het volgende:

Maar een afwijking zoals het syndroom van down hoeft echt geen reden te zijn om het kind te laten overlijden. Ook die mensen kunnen goed leven!
Mits onze maatschappij dan wel goed voor zo'n kindje wil zorgen. Er worden echt van allerlei dingen weg bezuinigd nu, ouders moeten alles maar zelf oplossen. Die ouders hebben dus een levenslange zorgtaak. En daarna?

Dan kan ik me voorstellen dat ouders sneller tot abortus over gaan. Dus als je abortus wilt terugdringen zou hier een kans liggen.

Maar goed, het is de Dag des Heren, dus TS zal vandaag niet meer reageren. :P
pi_168514565
Wat zijn mensen toch kut, zeiken over abortus want "het is leven", en vanavond weer aan de lamskoteletten. Hypocriete klootzakken.
<hr>
  zondag 29 januari 2017 @ 14:05:02 #109
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_168514768
ik ga geen downie opvoeden. Jij mag hem wel.

Alleen eckte alphas in mijn bloedlijn
graag op anoniem
pi_168514904
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat zijn mensen toch kut, zeiken over abortus want "het is leven", en vanavond weer aan de lamskoteletten. Hypocriete klootzakken.
Dit dus, en zodra er zo'n mooi kansenkindje geboren is trekken we er met zijn alle de handen ervan af :')
Twiddel
pi_168514953
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:21 schreef Manke het volgende:

[..]

dan kan je laten zien wat je waard bent als mens en ouder:
Dat kind lijd ook echt niet nee.
Ziet er inderdaad uit als een mooi bestaan voor dat kindje.
Twiddel
pi_168515370
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dit dus, en zodra er zo'n mooi kansenkindje geboren is trekken we er met zijn alle de handen ervan af
Inderdaad, dan ligt de zorgtaak bij de ouders en bezuinigen we alles weg, want al die gehandicapten kosten de belastingbetaler toch maar klauwen met geld :')
  zondag 29 januari 2017 @ 14:31:25 #113
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168515656
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat kind lijd ook echt niet nee.
Ziet er inderdaad uit als een mooi bestaan voor dat kindje.
(om maar een extreem voorbeeld te noemen)
weet niet of het kind leed, artsen hadden het dan wel gesuggereerd ws. maar moeder heeft zich met liefde ingezet voor een kind dat ws niks beleeft ipv weg laten halen.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:24:57 #114
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168517717
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 14:31 schreef Manke het volgende:

[..]

(om maar een extreem voorbeeld te noemen)
weet niet of het kind leed, artsen hadden het dan wel gesuggereerd ws. maar moeder heeft zich met liefde ingezet voor een kind dat ws niks beleeft ipv weg laten halen.
Het is de keuze van de moeder.

Het is vrijwel altijd de keuze van de moeder. Verbied legale abortus of ze verzinnen wel een andere manier om van het kind af te geraken, voor of na de geboorte. Baby's zijn zo kwetsbaar dat het niet zo heel moeilijk is om ze om zeep te helpen zonder dat het opvalt. En reken maar dat dat gedaan wordt in oorden waar abortus niet legaal of taboe is.
Weten we nog van de zaak met de babylijkjes in koffers op zolder? Of die in de tuin begraven waren? Of in de container waren gegooid? En dat waren nog verwarde moeders, degenen die het berekenend doen, bij hun volle verstand, zullen niet zo makkelijk gevonden worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 29-01-2017 15:29:59 ]
  zondag 29 januari 2017 @ 16:56:34 #115
242879 Onnoman
The On And Only
pi_168520608
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 10:54 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh daar gaan we weeer :')

De homo in vergelijking tot de pedofiel
De homo in vergelijking tot de geestelijk gehandicapte
De homo in vergelijking tot alles dat in de ogen van de mens afwijkt

Ik kan echter wel voor mezelf zorgen in tegenstelling tot een geestelijk gehandicapte.

Ik heb niemand anders nodig en ik overleef jou als het aankomt op de macht van de sterkste.

Simpele ziel.
:') :')

ik heb geen haat jegens homos als je dat soms denkt :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_168520740
Normalisering van Abortus. :N
Dit komt vooral door de media en BN'ers die een politiek correcte stelling innemen.
Meer aandacht voor dit onderwerp van de SGP graag. ^O^
paypal.me/taaladvies
  zondag 29 januari 2017 @ 17:26:40 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_168521369
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 17:01 schreef Taaladvies het volgende:
Normalisering van Abortus. :N
Dit komt vooral door de media en BN'ers die een politiek correcte stelling innemen.
Meer aandacht voor dit onderwerp van de SGP graag. ^O^
Keuzevrijheid in combinatie van beschikking over eigen lijf. Het is anno 2017 heel goed dat men zelf mag beslissen een foetus te laten verwijderen.
Dit, dus.
pi_168523118
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 17:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Keuzevrijheid in combinatie van beschikking over eigen lijf. Het is anno 2017 heel goed dat men zelf mag beslissen een foetus te laten verwijderen.
Anno 2017 stelselmatige massamoord goedpraten acht ik verre van goed.
http://www.numberofabortions.com/
paypal.me/taaladvies
  zondag 29 januari 2017 @ 18:49:29 #119
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168523722
Mee eens er zijn meer condooms en pillen varianten dan er boodschappen zijn bij de Lidl en ook nog eens morning after pillen maar wij moeten het normaal vinden dat zo'n onverantwoordelijk wijf maar lekker babymoord mag plegen :r

Vrouwen zijn ziek in hun hoofd ende helft is al aan antidepressiva dus laat ze maar lekker betalen voor abortus, NIET OP MIJN KOSTEN :(
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168523760
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:29 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Anno 2017 stelselmatige massamoord goedpraten acht ik verre van goed.
http://www.numberofabortions.com/
Nogmaals: het is geen moord want het gaat om een hoopje cellen. Dat is geen mens en dus is er geen sprake van moord.
pi_168523860
SGP, wat verwacht je anders :')
pi_168524268
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:50 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nogmaals: het is geen moord want het gaat om een hoopje cellen. Dat is geen mens en dus is er geen sprake van moord.
Dat is slechts een leugen om walgelijke daden goed te praten.

paypal.me/taaladvies
pi_168524340
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:03 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dat is slechts een leugen om walgelijke daden goed te praten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grens voor abortus ligt in NL niet voor niks bij levensvatbaarheid. Leuk is anders, maar zo'n hoopje cellen leeft feitelijk dus niet eens. Hoe kan het dan moord zijn?
pi_168525014
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:04 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Grens voor abortus ligt in NL niet voor niks bij levensvatbaarheid. Leuk is anders, maar zo'n hoopje cellen leeft feitelijk dus niet eens. Hoe kan het dan moord zijn?
Dat is niet waar. Abortus mag tot een kind voor de wet levensvatbaar is buiten het lichaam van de moeder. In principe is de foetus natuurlijk wel levensvatbaar als je hem laat ontwikkelen.

Door een foetus te marginaliseren tot slechts een hoopje cellen doe je de mens, de maatschappij en de wereld echt te kort.

Dit is een hoopje cellen:

Een plaatje van een 24 weken oude foetus zal ik maar niet delen....
paypal.me/taaladvies
pi_168525124
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:22 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Abortus mag tot een kind voor de wet levensvatbaar is buiten het lichaam van de moeder. In principe is de foetus natuurlijk wel levensvatbaar als je hem laat ontwikkelen.

Door een foetus te marginaliseren tot slechts een hoopje cellen doe je de mens, de maatschappij en de wereld echt te kort.

Dit is een hoopje cellen:
[ afbeelding ]

Een plaatje van een 24 weken oude foetus zal ik maar niet delen....
Maar wat vind je van abortus als een vrouw verkracht is? Of als het kind een leven als kasplantje tegemoet gaat? Mag het dan ook niet? Ook niet in een heel vroeg stadium?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')