Oordoppen in, dus wordt niet meer mad van het publiekquote:
Zolang je geen first love hebt kun je ook geen second love hebbenquote:
Ik denk ook niet dat het voor mij ooit relevant zal worden, maar ik vind het principe en met name die reclame echt heel erg walgelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Zolang je geen first love hebt kun je ook geen second love hebben
Eensquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het voor mij ooit relevant zal worden, maar ik vind het principe en met name die reclame echt heel erg walgelijk
Die eerste twee potjes zou ik eens goed voor willen zitten, dat wordt multitaskenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgenmiddag 13.45
Taylor - Wright
Gando - Raybar
Thornton - Lewis
MvG - Suljovic
Coolcoolquote:Op zondag 29 januari 2017 14:04 schreef Tagliano het volgende:
http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.html
Niet gevreesd
Die borden worden met de vloertoernooien vaak wel weer gebruikt, al zal dat niet voor de ondertekende geldenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:49 schreef bechirti het volgende:
Bullbullgenot.
Waarom zelfs in de middag die walgelijkesigneer act . Dartbord heeft mog maar een pot te verduren gehad. Ik gooi al een jaar opdezelfde en de pijlen blijven er nog inhangen.
Phil zou dartssport willen promoten, daarom tekent ie elke keer een bord en geeft het weg in het publiekquote:Op zondag 29 januari 2017 14:49 schreef bechirti het volgende:
Bullbullgenot.
Waarom zelfs in de middag die walgelijkesigneer act . Dartbord heeft mog maar een pot te verduren gehad. Ik gooi al een jaar opdezelfde en de pijlen blijven er nog inhangen.
Barney wint al zijn legs met 170 finishes, kun je niks van zeggenquote:
Alsjeblieft niet, maar Lewis vind ik ook niks aan.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom op Thornton!Nog een rondje verder nou
Ik mag hopen dat je een grapje maakt...quote:Op zondag 29 januari 2017 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom op Thornton!Nog een rondje verder nou
Beter dan 1 brok negativiteit aan de oche, die kwalitatief ook nog een heel stuk minder is dan Spekpot.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zweetspeklap door. Ben er maar blij mee
Unibet.comquote:Op zondag 29 januari 2017 16:42 schreef Szura het volgende:
Iemand een fatsoenlijke stream? Niet die vipleague-aids.
Vipleaugequote:Op zondag 29 januari 2017 16:42 schreef Szura het volgende:
Nouja zegquote:Op zondag 29 januari 2017 16:42 schreef Szura het volgende:
Voor mij goed genoeg hoorquote:Op zondag 29 januari 2017 16:42 schreef Szura het volgende:
Gewoon:quote:Op zondag 29 januari 2017 16:42 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Mij niet gezien. Mooi even de samenvattinkjes van het voetbal meepakkenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie straks om 18:00 dit allemaal nog een keer kijken?
Man. Utd. blieken sowieso.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie straks om 18:00 dit allemaal nog een keer kijken?
Ga ik ook doen. Dan gauw naar 3 op Reis zappen en rond 20:30 weer naar de dartsquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Mooi even de samenvattinkjes van het voetbal meepakken
Afrika Cup genot live nuquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Mooi even de samenvattinkjes van het voetbal meepakken
Ik heb geen Foxie 2/4 en geen zin om naast Feyenoord en darts nog iets te kijkenquote:
Aja Feyenoord geloof ik welquote:Op zondag 29 januari 2017 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen Foxie 2/4 en geen zin om naast Feyenoord en darts nog iets te kijken
Genotquote:Op zondag 29 januari 2017 17:02 schreef tja77 het volgende:
En natuurlijk world indoor Bowls championship
Hoe moet RTL dit zien om te draaien?quote:Op zondag 29 januari 2017 18:05 schreef tja77 het volgende:
Kroket, koos, en de malloot...
Godver wat een top line-up heeft RTL7 weer.
Koertgodquote:Op zondag 29 januari 2017 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe moet RTL dit zien om te draaien?
In hoeverre is dat niet al even geleden?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:26 schreef Szura het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk-Taylor?
Die hadden we gisteren al afgevinktquote:
Inb4 reclame over vaginale schimmelbestrijdingszeepquote:Op zondag 29 januari 2017 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo inlegkruisjesreclame op een mannenzender
Ik las gisteren hier nog een post dat iemand vond dat hij er opvallend fit uitziet.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Taylor de afgelopen weken na de roast door Barney iedere dag bij de snackbar gezeten in Stoke?
Dit is de eckte eckte Tagliano. Zelfde figuur als mijn allereerste UIquote:
Nou ik vind het niet erg bijzonder nee.quote:
PannenzegelsGenot bij de AH.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:43 schreef tja77 het volgende:
Net maandverbandreclame nu puistjesreclame, die kutzeep tegen vaginale schimmel komt er nog echt wel.
HUH.gifquote:Op zondag 29 januari 2017 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gaat die seniele ouwe gek zich weer als een kleuter gedragen...
Vraag me wel af waarom ie 'FOE' roeptquote:Op zondag 29 januari 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat hij zelf ook geen flauw idee heeft en maar met de meute meedoetquote:Op zondag 29 januari 2017 20:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom ie 'FOE' roept
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Een break in het zicht van de haven weggooienquote:Op zondag 29 januari 2017 21:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verliezen in 5 sets van iemand die NOG ouder is?
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit geheel in tegenstelling tot
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, Goed gespeeld. Maar had liever Taylor in de finale gezien
Welke klapjosti heeft dit vreselijke gifje gemaakt?quote:
Wie denk je?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke klapjosti heeft dit vreselijke gifje gemaakt?
Ja ok.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit geheel in tegenstelling tot
[ afbeelding ]
Vooral het subtiele uitzoomen en de verwachtingen verlagen kan ik waarderenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat we deze jongen pas weer bij PDC WK 2018 gaan zien
[ afbeelding ]
Die sturen ze toch niet voor ieder fluttoernooitje naar Engeland. Dat wij nou zo gek zijn om te kijkenquote:
Vraag me wel af van wie dat silhouet isquote:Op zondag 29 januari 2017 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is trouwens een relatief ondebiel shirt imo
Nou. Over mentale achterstand gesprokenquote:Op zondag 29 januari 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat we deze jongen pas weer bij PDC WK 2018 gaan zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. Over mentale achterstand gesproken
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. Over mentale achterstand gesproken
quote:Op zondag 29 januari 2017 21:26 schreef F.M.D. het volgende:
je gaat gewoon bijna hopen dat van gerwen op z'n bek gaat alleen maar om die gasten in de studio de mond te snoeren.
Jankerd Lewis weer. Zullen we Peter Manley bellen?quote:
Draait wel om met die 9darter dalekquote:Op zondag 29 januari 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer is wel bijzonder kut in dat zaaltje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |