Veldspeler, vanzelfsprekendquote:Op zondag 29 januari 2017 13:34 schreef Tchock het volgende:
Als Kruiswijk niet scoort in het eerste half uur van Vitesse - AZ is hij de speler met de meeste minuten in de Eredivisie zonder goal aller tijden (25.128 minuten of 276 wedstrijden)
Dat beschouw ik maar als complimentquote:Op zondag 29 januari 2017 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb bij iedere post van jou het idee dat het Caland is.
Dan zal ik hem wel scheef lezenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou nee, want hij scoort dus minder vaak dan elke veldspeler ooit in onze competitie.
Ik hoop Roda en Excelsior. En GAE dan want dat gebeurt sws wel. Maar zie ADO er ook wel uitvliegen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer, zou het wel leuk vinden als GAE gewoon een stabiele Eredivisieclub heeft. Hebben wel een fanbase in elk geval
Ik zag gisteren iemand bij de Per Seconde Wijzer app met jouw UIquote:Op zondag 29 januari 2017 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb bij iedere post van jou het idee dat het Caland is.
quote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand bij de Per Seconde Wijzer app met jouw UIvroeg me meteen af of jij het was
Roda en Excelsior eruit, en dan VVV (die sowieso wel) en NAC terug ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop Roda en Excelsior. En GAE dan want dat gebeurt sws wel. Maar zie ADO er ook wel uitvliegen.
er was een reden dat ik gisterenavond afwezig waquote:Op zondag 29 januari 2017 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je een leven hebt
De enige goal die ik mij van hem herinner is de eigen goal tegen Heracles in 2006/2007. Na 9 seconden gespeeld al een eigen doelpunt.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:34 schreef Tchock het volgende:
Als Kruiswijk niet scoort in het eerste half uur van Vitesse - AZ is hij de speler met de meeste minuten in de Eredivisie zonder goal aller tijden (25.128 minuten of 276 wedstrijden)
Heel apart, ditquote:Op zondag 29 januari 2017 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er was een reden dat ik gisterenavond afwezig wa
Niet meer. Is al een tijd geleden dat ik dat speelde.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je dat? Jij bent wel van de spelletjes (hier op FOK! altHans)
Vrevengod. MVV mag ook wel xquote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roda en Excelsior eruit, en dan VVV (die sowieso wel) en NAC terug ofzo.
Gewoon leugens... FOK!ers hebben geen leven & komen niet van hun zolderkamer af... Noch neuken ze...quote:
Zou mooi zijn. ADO eruit zou ik wel echt een gemis vinden.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roda en Excelsior eruit, en dan VVV (die sowieso wel) en NAC terug ofzo.
Gisteren pas geïnstalleerd, moest ik ineens de zangers van al die Nederlandse kutbands opnoemen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet meer. Is al een tijd geleden dat ik dat speelde.
Moet wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Zal ze toch wel hebben ergens, neem ik aan?
Volendam zou ik ook wel leuk vindenquote:
Weet er een hoop, lang niet allemaal. Zo lastig is die trouwens niet echt. Zitten wel veel ergere vragen tussen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren pas geïnstalleerd, moest ik ineens de zangers van al die Nederlandse kutbands opnoemen.
Ja dat weet ik nie jonguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |