Is gewoon nieuw gekocht heurquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, dan moet het wel een vintage jas geweest zijn van toen vroeger mensen nog niet zo belachelijk lang werden.![]()
(Ik ben trouwens anderhalve centimeter kleiner maar ik zou echt niet anders willen!)
Kerstboom en een deel van een hutje. Allebei tijdelijke Winter Efteling-meuk, voorzien van lelijke nepsneeuw, dus ik vind het helemaal prima.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:26 schreef mjan het volgende:
He, mini, ik hoorde vanmiddag over een afgebrande boom in de Efteling? Wie, wat, waar? Bleef het bij de boom?
Oh sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik al, vandaar de
Elke boom is potentieel brandhoutquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:26 schreef mjan het volgende:
He, mini, ik hoorde vanmiddag over een afgebrande boom in de Efteling? Wie, wat, waar? Bleef het bij de boom?
Er is echt helemaal niks oubollig aan mijn jurken.quote:
Brandde lekker door vanwege die synthetische meuk erop inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Kerstboom en een deel van een hutje. Allebei tijdelijke Winter Efteling-meuk, voorzien van lelijke nepsneeuw, dus ik vind het helemaal prima.
Geintje joh.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niks oubollig aan mijn jurken.
Duitsers zijn dat wel vakerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:29 schreef minilot het volgende:
Ludolf is zélf een beetje oubollig. Maar dat vinden we wel verfrissend, meestal.
Van mij mag de rest van die rotzooi ogenblikkelijk mee ontvlammen! Ik ben niet zo'n fan van hoe mijn Efteling verandert in een soort kitscherige kerstmarkt wanneer de 'r' in de maand zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Brandde lekker door vanwege die synthetische meuk erop inderdaad
Sorry man!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:32 schreef Maarten het volgende:
Ik wil naar de Efteling. Het gaat er te vaak over. Nu wil ik het.
Nja, twintig jaar geleden was het ouderwetse troep. Nu heet het vintage en vragen ze er de hoofdprijs voor. Terwijl het nog steeds oude ontwerpen zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:29 schreef minilot het volgende:
Ludolf is zélf een beetje oubollig. Maar dat vinden we wel verfrissend, meestal.
Ik heb van die mooie rodenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Stoffen zakdoeken!
(Al wat gevonden?)
Ja, hoor eens, zulks hebben we tegenwoordig niet voor niks digitaal beschikbaar hè?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:33 schreef mjan het volgende:
Ik wil met mini naar de Efteling en dan vooral allerlei onnozele wetenswaardigheden aanhoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle weetjes die je nodig hebt. Gewoon open laten staan op je telefoon in je broekzak wanneer je in de Efteling bent.
Zo doe ik het ook als ik in een toko ben, met die site van RobinOok.Of nou ja, dééd ik, toen ik al die wazige ingrediënten zelf nog niet snapte.
Let me see you stripped down to the bone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |