nee, maar zoals Europa doet is ook niet goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Dit soort waanzin (en nog heel veel meer!) krijg je dus als het nieuwe extreemrechts aan de macht is. Misschien dat de Europese tokkies door Trump eindelijk inzien dat deze richting toch niet de juiste is.
Maar goed, ik overschatte die sukkels wel vaker.
Oftewel mensen met een permanente verblijfsvergunning die op zakenreis of vakantie in het buitenland waren kunnen nu niet meer terug naar huis.quote:Within hours of President Trump’s executive order limiting immigration from Muslim countries, green card and visa holders were already being blocked from getting on flights to the U.S.
Alsjeblieft geen christelijk Europa... We zijn eindelijk bijna van die onzin af...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee, maar zoals Europa doet is ook niet goed.
Je mag en hoeft van Europa niet te verwachten dat een islamitische exodus de enige oplossing is voor een stabiel christelijk Europa.
Dit schreeuwt natuurlijk om een betrouwbare bron. En ook al zou het zo zijn, de VS heeft al jaren een immigratieprotocol die paupers buiten houdt, van nieuwe aanwas liggen de eisen dan ook hoger.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:25 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik idioten als jou nog duidelijk maken dat moslims in de VS bovengemiddeld presteren? Ze zijn hoger opgeleid en verdienen meer dan witte autochtone Amerikanen.
Lees je eens in voordat je allerlei nonsense over tafel gooit.
Dat zal ze leren, die terroristen!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:35 schreef Igen het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)ts-article-1.2957910
[..]
Oftewel mensen met een permanente verblijfsvergunning die op zakenreis of vakantie in het buitenland waren kunnen nu niet meer terug naar huis.
waarschijnlijk zal je er nooit vanaf komen en maar goed ook..quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen christelijk Europa... We zijn eindelijk bijna van die onzin af...
De VS hebben al jaren een bijzonder streng immigratieprotocol, wat dit decreet bij gaat dragen aan de veiligheid van de VS is me echt een raadselquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:36 schreef Toga het volgende:
[..]
Dit schreeuwt natuurlijk om een betrouwbare bron. En ook al zou het zo zijn, de VS heeft al jaren een immigratieprotocol die paupers buiten houdt, van nieuwe aanwas liggen de eisen dan ook hoger.
Mwoah, in Nederland zijn we er bijna. Landen als Polen en Italië hebben nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarschijnlijk zal je er nooit vanaf komen en maar goed ook..
jij begint daaroverquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, in Nederland zijn we er bijna. Landen als Polen en Italië hebben nog een lange weg te gaan.
Maar een discussie of we wel of geen geloof in bovennatuurlijke flauwekul nodig hebben vind ik zelf nogal onzinnig.
Ik denk dat Trump (terecht) het idee heeft dat de VS geen immigranten nodig heeft, laat staan immigranten (of hun offspring) die een risico ZOUDEN KUNNEN vormen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De VS hebben al jaren een bijzonder streng immigratieprotocol, wat dit decreet bij gaat dragen aan de veiligheid van de VS is me echt een raadsel
Daarom. Volgens mij doet die Trump maar wat. Beetje pesten en er van genieten.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De VS hebben al jaren een bijzonder streng immigratieprotocol, wat dit decreet bij gaat dragen aan de veiligheid van de VS is me echt een raadsel
Allemaal ? Het gaat hier vast om uitzonderingen hoor. En jij hebt t over nonsens over tafel gooien ? De Syriërs die hierheen kwamen waren zogenaamd ook allemaal hoogopgeleid.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:25 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik idioten als jou nog duidelijk maken dat moslims in de VS bovengemiddeld presteren? Ze zijn hoger opgeleid en verdienen meer dan witte autochtone Amerikanen.
Lees je eens in voordat je allerlei nonsense over tafel gooit.
ik zei alleen dat Europa over het algemeen Christelijk is.. jij begint gelijk dom te lullen over de waarde van christendomquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Over een christelijk Europa? Echt niet.
Maar oké, ik ging er inderdaad wel over door...
https://www.nytimes.com/2(...)WT.nav=top-news&_r=0quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal ze leren, die terroristen!
Het treft blijkbaar zelfs mensen die in opdracht van de Amerikaanse regering zelf naar het M-O waren uitgezonden om daar te helpen in de strijd tegen het terrorisme.quote:The lawyers said that one of the Iraqis detained at Kennedy Airport, Hameed Khalid Darweesh, had worked on behalf of the United States government in Iraq for 10 years.
O, de christenextremist flipt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zei alleen dat Europa over het algemeen Christelijk is.. jij begint gelijk dom te lullen over de waarde van christendom
haha.. heb je trouwens ondertussen je ouders al eens ontmoet?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, de christenextremist flipt.
Groetjes aan Jezus, freak.
quote:UPDATELuchtvaartmaatschappij KLM weigert passagiers uit de zeven moslimlanden op vluchten naar de Verenigde Staten mee te nemen. Daarmee geeft de vliegmaatschappij gehoor aan Trumps reisverbod uit zeven islamitische landen.
De zeven mensen die met KLM reisden, mochten niet mee in het vliegtuig omdat ze in Amerika niet door de douane zouden zijn gekomen. ,,Het heeft geen zin om ze mee te nemen. In Amerika mogen ze het vliegtuig niet eens uit’’, zegt KLM-woordvoerster Manel Vrijenhoek. Het gaat om mensen uit Iran, Irak, Libië, Somalië, Soedan, Syrië en Jemen.
Vrijenhoek zegt dat de door KLM geweigerde passagiers niet op Schiphol zijn. ,,We hebben ze niet eens meegenomen vanuit hun vertrekplaats omdat ze hun eindbestemming in de Verenigde Staten toch niet halen.’’
Eerder deze dag weigerde EgyptAir ook al vijf Irakezen en een man uit Jemen voor een vlucht van Caïro naar New York. De passagiers in Caïro kwamen aan via een transitvlucht en zouden doorreizen naar New York, maar werden teruggestuurd naar het land waar ze vandaan kwamen. Volgens de bronnen op de luchthaven van Caïro hadden de passagiers wel geldige visa voor de Verenigde Staten.
Twee Irakezen die vrijdag in de VS arriveerden werden aangehouden en mochten het land niet in. Zij hebben een aanklacht ingediend tegen de Verenigde Staten en president Trump.
Gestrand
Volgens een Amerikaanse-Arabisch comité dat strijd voert tegen discriminatie van moslims, zitten verscheidene mensen vast op Amerikaanse luchthavens. Woordvoerder Abed Ayoud zegt: ,,Sommigen kwamen de VS nog binnen nadat de president de beleidsmaatregel ondertekende. Anderen zijn nu gestrand in luchthavens overal in de Verenigde Staten.
Kort na de landing zullen gestrande reizigers wellicht naar hun land van herkomst moeten terugkeren. De New York Daily News geeft aan dat de Amerikaanse autoriteiten niet konden niet zeggen om hoeveel reizigers het gaat en of mensen reeds zijn teruggestuurd.
Qatar Airway heeft passagiers uit de zeven landen die naar de VS willen reizen vandaag gewaarschuwd. Zij moeten, volgens de luchtvaartmaatschappij, een permanente Amerikaanse verblijfsvergunning (een zogenoemde greencard) hebben of een diplomatenvisum.
Hahaha jij gaat nog zien, gehersenspoeld zich intellectueel wanend mannetje.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Dit soort waanzin (en nog heel veel meer!) krijg je dus als het nieuwe extreemrechts aan de macht is. Misschien dat de Europese tokkies door Trump eindelijk inzien dat deze richting toch niet de juiste is.
Maar goed, ik overschatte die sukkels wel vaker.
Belangenverstrengeling ligt op de loer.... Maar volgens Trumpsupporters zou hij dat nooit doen natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:38 schreef ulq het volgende:
En dat terwijl Mohammed Atta een Egyptisch/Saoedische achtergrond had...
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
Oh ja, als ze echt naar Usa willen kunnen ze altijd nog via Canada of Mexico.
Dan doen we de VS beter even zelf dicht, voor de komende vier jaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is dit nu zo erg? Riolputten hoor je dicht te houden.
Niet met een muur.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
Oh ja, als ze echt naar Usa willen kunnen ze altijd nog via Canada of Mexico.
Lees eens mijn tweede post.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan doen we de VS beter even zelf dicht, voor de komende vier jaar.
Nee, als je er echt even op een volwassen manier naar kijkt kan je niet anders dan concluderen dat dit verbod niet houdbaar is. Of je dat nou leuk vindt of niet.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha.. heb je trouwens ondertussen je ouders al eens ontmoet?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:51 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hahaha jij gaat nog zien, gehersenspoeld zich intellectueel wanend mannetje.
Gelezen..heb je weinig aan als je al vastzit op JFK of veel geld hebt besteed aan een vliegreis naar de VS met bijbehorend visum.quote:
Het is maar wat je onder gekkigheid verstaat. Een hoop Europeanen zouden willen dat we hier ook zo'n streng grens beleid zouden voeren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:46 schreef Strani het volgende:
De gekkigheid gaat wel direct in een stroomversnelling. Ik vond het al lang duren, ruim een week..
Wacht maar tot ik, Alexender de Grote, president wordt. Dan sluit ik jou op!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Nou, veel plezier met elkaar. Jullie vinden elkaar vast heel lief. Zelfde niveau en gestoorde wereldbeeld, in ieder geval.
Nee, dat zijn geen uitzonderingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Allemaal ? Het gaat hier vast om uitzonderingen hoor. En jij hebt t over nonsens over tafel gooien ? De Syriërs die hierheen kwamen waren zogenaamd ook allemaal hoogopgeleid.
Hoogopgeleid ? pfffff schiet toch op....
quote:The report also reveals that Muslim American women are one of the most highly educated female religious groups in the United States, second only to Jewish American women. In addition, as a group, Muslim Americans have the highest degree of economic gender parity at the high and low ends of the income spectrum.
Klopt, die zijn even kortzichtig. Niet dat ik een enorme fan ben van een grote influx van streng-religieuzen maar men moet wel logisch blijven denken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder gekkigheid verstaat. Een hoop Europeanen zouden willen dat we hier ook zo'n streng grens beleid zouden voeren.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:57 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, veel plezier met elkaar. Jullie vinden elkaar vast heel lief. Zelfde niveau en gestoorde wereldbeeld, in ieder geval.
Opnamestop.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, die zijn even kortzichtig. Niet dat ik een enorme fan ben van een grote influx van streng-religieuzen maar men moet wel logisch blijven denken.
Dit is natuurlijk niet alleen een opnamestop. Dit is een volledige buitensluiting.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Opnamestop.
Dan is het probleem zo opgelost.
Go Trump!
Moet ik daar nu van onder de indruk zijn ? Hoe representatief is dit ? Om welke mensen gaat het ? Iedereen ? Tis ook nog uit 2008.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen uitzonderingen.
[..]
Dat mag ie dan in een Executive order schrijven, maar discrimineren op basis van geloof is onwettelijk, dus zullen de immigratiediensten iedereen uit die landen gelijk behandelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Christelijke Syriërs mogen wel komen van Trump.
Die vent spoort echt niet.
Het is vooral ook een grandioze aantasting van de rechtszekerheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet alleen een opnamestop. Dit is een volledige buitensluiting.
Meer info dan uit jouw onderbuik komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moet ik daar nu van onder de indruk zijn ? Hoe representatief is dit ? Om welke mensen gaat het ? Iedereen ? Tis ook nog uit 2008.
Gezond verstand zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer info dan uit jouw onderbuik komt.
Tokkie gespotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gezond verstand zul je bedoelen.
Dat heb ik bij jou nog nooit kunnen vinden, met je aannames en gehuil over moslims.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Probeer eens een Green Card te bekomen, laat ons weten hoe het afloopt..quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moet ik daar nu van onder de indruk zijn ? Hoe representatief is dit ? Om welke mensen gaat het ? Iedereen ? Tis ook nog uit 2008.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zou ik ? Ik heb in de US niks te zoeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Probeer eens een Green Card te bekomen, laat ons weten hoe het afloopt..
En hoeveel Amerikanen gaan er elk jaar dood als moslims uit die 7 landen geen toegang tot de VS krijgen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trump moet volgens jou overigens ook een verbod op grasmaaiers in gaan stellen?
Daar gaat het niet om. Er gaat ook niemand dood als we het jou zouden verbieden om nog langer je poep op het internet uit te smeren. Maar dat is niet het juiste argument.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En hoeveel Amerikanen gaan er elk jaar dood als moslims uit die 7 landen geen toegang tot de VS krijgen?
Hoe haal jij uit die grafiek dat moslims bovengemiddeld presteren?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen uitzonderingen.
[..]
Nee, totaal verschillende grootheden met elkaar vergelijken is wel het juiste argument.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er gaat ook niemand dood als we het jou zouden verbieden om nog langer je poep op het internet uit te smeren. Maar dat is niet het juiste argument.
Jouw filosofie is eentje van verbieden-tenzij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, totaal verschillende grootheden met elkaar vergelijken is wel het juiste argument.
Poep uitsmeren op het internet. Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er gaat ook niemand dood als we het jou zouden verbieden om nog langer je poep op het internet uit te smeren. Maar dat is niet het juiste argument.
Hoeveel Nederlanders gaan er elk jaar dood door het veranderende klimaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Jouw filosofie is eentje van verbieden-tenzij.
Dat is gewoon principieel moreel fout. Klaar.
Wat kan mij Nederland nou voor een reet schelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders gaan er elk jaar dood door het veranderende klimaat?
Het lijkt me belangrijk om de wapenwetten voor kleuters eens bij te schaven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je ook een lijst van moslim landen waar geen ellende is maar iedereen fijn en verdraagzaam zonder geweld met elkaar samen woont ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als die grasmaaiers nog ooit zelfbewust worden en terroristische aanslagen gaan plegen wel ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Falling out of bed komt door moslims!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kan jou de VS nou schelen? Er zijn heel wat landen in de wereld waar Amerikanen niet hartelijk verwelkomd worden. Nooit is daar ophef over. Waarom de VS wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat kan mij Nederland nou voor een reet schelen?
Voor de bühne inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daarom. Volgens mij doet die Trump maar wat. Beetje pesten en er van genieten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat kan jou de VS nou schelen. Er zijn heel wat landen in de wereld waar Amerikanen niet hartelijk verwelkomd worden. Nooit is daar ophef over. Waarom de VS wel?
Veelal zakenlui uit de olie en gas-business. General Electric zal not amused zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:23 schreef crystal_meth het volgende:
Iran is het zwaarst getroffen, ruim 35000 visa's per jaar.
Zijn er landen die een immigratiestop per decreet hebbeb uitgevaardigd voor Amerikanen dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat kan jou de VS nou schelen? Er zijn heel wat landen in de wereld waar Amerikanen niet hartelijk verwelkomd worden. Nooit is daar ophef over. Waarom de VS wel?
OMG, De swartjes nemen de wereld over! Kijk dan, allemaal negers op die foto! White genocide! 14/88quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Italianen, Chinezen en Argentijnen zijn zwart?
Een probleem lijkt me dat al die Trump-fans sowieso ook schijt hebben aan grote bedrijven en 'hooggeleide' werknemers. Denken dat als GE geen slimme expats meer kan aantrekken, er meer werkgelegenheid voor de 'gewone man' komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Veelal zakenlui uit de olie en gas-business. General Electric zal not amused zijn.
Hahaha, neem het vooral letterlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Poep uitsmeren op het internet. Hoe doe je dat?
Weet ik niet. Andere landen gebruiken andere middelen. Zoals Iraanse leiders die hun bevolking laten roepen dat alle Amerikanen dood moeten. Het is niet hetzelfde als het weigeren op basis van papieren maar net zo effectief.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er landen die een immigratiestop per decreet hebbeb uitgevaardigd voor Amerikanen dan?
Zijn er regeringen die dat zeggen over de Amerikanen? Dat ze dood moeten?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Andere landen gebruiken andere middelen. Zoals Iraanse leiders die hun bevolking laten roepen dat alle Amerikanen dood moeten. Het is niet hetzelfde als het weigeren op basis van papieren maar net zo effectief.
Zelfs in de Islamitische Staat sluiten ze niet alle Amerikanen bij voorbaat uit, alleen debielen nemen zulke inteeltbesluiten die van potentiële bondgenoten vijanden maakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er landen die een immigratiestop per decreet hebbeb uitgevaardigd voor Amerikanen dan?
De Iraanse bevolking roept niet dat alle Amerikanen dood moeten hoor. Tis geen Noord Koreaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Andere landen gebruiken andere middelen. Zoals Iraanse leiders die hun bevolking laten roepen dat alle Amerikanen dood moeten. Het is niet hetzelfde als het weigeren op basis van papieren maar net zo effectief.
Nooit beelden gezien waar Iraniërs tijdens protesten Amerikanen dood verwensen? In dat soort landen doen ze dat niet uit hunzelf. Waarschijnlijk komt dat van bovenaf.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn er regeringen die dat zeggen over de Amerikanen? Dat ze dood moeten?
Mensen kunnen mij iets schelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat kan jou de VS nou schelen? Er zijn heel wat landen in de wereld waar Amerikanen niet hartelijk verwelkomd worden. Nooit is daar ophef over. Waarom de VS wel?
Eerder familieleden van Iraniërs die na de val van de Shah geëmigreerd zijn. Leven er meer dan een miljoen in de VS.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Veelal zakenlui uit de olie en gas-business. General Electric zal not amused zijn.
Recente youtubefilmpjes posten bittequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nooit beelden gezien waar Iraniërs tijdens protesten Amerikanen dood verwensen? In dat soort landen doen ze dat niet uit hunzelf. Waarschijnlijk komt dat van bovenaf.
En dat was ongeveer tijdens de Irak inval in 2003?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nooit beelden gezien waar Iraniërs tijdens protesten Amerikanen dood verwensen? In dat soort landen doen ze dat niet uit hunzelf. Waarschijnlijk komt dat van bovenaf.
Zoek het lekker zelf op. Jij leeft met je kop 10 meter in de grond. Jij zal het vast gemist hebben maar er zijn meerdere decennia geweest waar in nieuwsprogramma's zowat elk item over Iran gepaard ging met Iraniërs die opriepen Amerikanen te vermoorden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Recente youtubefilmpjes posten bitte
Er is zelfs een hele Wikipedia-pagina aan gewijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Recente youtubefilmpjes posten bitte
Maar ik begrijp het argument niet.... Dus Iran (of mensen die in Iran wonen, whatever welke definitie je aan wilt houden) vindt Amerika niet leuk, DUS mogen mensen uit Iran de VS niet meer in vanwege veiligheidsredenen? Is Iran niet Shiittish, ergo; een vijand van terroristen zoals IS?Hoeveel Iraniers hebben zich schuldig gemaakt aan Islamitisch terrorisme?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is zelfs een hele Wikipedia-pagina aan gewijd.Maar kan me voorstellen dat je het gemist hebt.
Ze doen het pas een jaartje of 40.
https://en.wikipedia.org/wiki/Death_to_America
Oh, die...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is zelfs een hele Wikipedia-pagina aan gewijd.Maar kan me voorstellen dat je het gemist hebt.
Ze doen het pas een jaartje of 40.
https://en.wikipedia.org/wiki/Death_to_America
quote:Regarding the words 'Death to America', we mean American politics, not the American people", says Hussein al Hamran, head of Foreign Relations for Ansar Allah (Houthis)
quote:In most official Iranian translations, the phrase is translated into English as the less offensive "Down with America".[4][5] The chant "Death to America" has come to be employed by various anti-American groups and protesters worldwide.[6] Another similar slogan formerly used in Iran was "Death to the Soviet Union".[3] In a speech to university students, Khamenei interpreted the slogan as "death to the U.S.'s policies, death to arrogance".
Dat klopt. Duitsers waren in 40-45 ook kut met peren, maar ook die zijn tegenwoordig bijgedraaid.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf op. Jij leeft met je kop 10 meter in de grond. Jij zal het vast gemist hebben maar er zijn meerdere decennia geweest waar in nieuwsprogramma's zowat elk item over Iran gepaard ging met Iraniërs die opriepen Amerikanen te vermoorden.
Nee, Iraniërs hebben hun eigen manieren om Amerikanen te weren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp het argument niet.... Dus Iran (of mensen die in Iran wonen, whatever welke definitie je aan wilt houden) vinnd Amerika niet leuk, DUS mogen mensen uit Iran de VS niet meer in vanwege veiligheidsredenen? Is Iran niet Shiittish, ergo; een vijand van terroristen zoals IS?Hoeveel Iraniers hebben zich schuldig gemaakt aan Islamitisch terrorisme?
Uit dezelfde link:quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat klopt. Duitsers waren in 40-45 ook kut met peren, maar ook die zijn tegenwoordig bijgedraaid.
Voor zover ik weet hebben Amerikanen gewoon toegang tot Iran, mits men over de juiste papieren beschikt. Dus nogmaals, ik begrijp niet waarom je dit aanhaalt als argument.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, Iraniërs hebben hun eigen manieren om Amerikanen te weren.
Dus als Trump ipv deze maatregelen elke dag roept dat alle moslims dood moeten dan komt hij ermee weg wat jou betreftquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben Amerikanen gewoon toegang tot Iran, mits men over de juiste papieren beschikt. Dus nogmaals, ik begrijp niet waarom je dit aanhaalt als argument.
Daar heb ik het toch helemaal niet over?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus als Trump ipv deze maatregelen elke dag roept dat alle moslims dood moeten dan komt hij ermee weg wat jou betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |