quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:33 schreef Ice2015 het volgende:
Ik vind je moeder van ongeveer 44 tot en met 70 erg aantrekkelijk, zeker als ze flinke borsten hebben, ik fantaseer er regelmatig over en kijk ook graag naar foto's van je moeder in bikini of topjes
Ga op vakantie naar Thailand en pak er een paar.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:33 schreef Ice2015 het volgende:
Ik vind meiden van ongeveer 14 tot en met 20 erg aantrekkelijk, zeker als ze flinke borsten hebben, ik fantaseer er regelmatig over en kijk ook graag naar foto's van meiden in bikini of topjes
oke...maar wat is dan eigenlijk jouw leeftijd?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:33 schreef Ice2015 het volgende:
Ik vind meiden van ongeveer 14 tot en met 20 erg aantrekkelijk, zeker als ze flinke borsten hebben, ik fantaseer er regelmatig over en kijk ook graag naar foto's van meiden in bikini of topjes
En het probleem / de afwijking is...?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:33 schreef Ice2015 het volgende:
TS heeft het niet op kinderen maar op rijpe vrouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:50 schreef VAS het volgende:
Partij voor pedofielen in de verdediging in 3, 2, 1...![]()
![]()
![]()
Als je mocht kiezen... 14 jarige of 20 jarige, welke kies je dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:33 schreef Ice2015 het volgende:
48quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
oke...maar wat is dan eigenlijk jouw leeftijd?
Ligt er aan maar ik denk de 14 jarigequote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen... 14 jarige of 20 jarige, welke kies je dan?
Geslacht rijp is ready to go zo gaat dat bij elke soort in de natuur behalve bij de mens wij gaan liever tegen onze natuur in.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:04 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
14 jaar is wel erg jong...vind je ook niet?
Pedo gespotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geslacht rijp is ready to go zo gaat dat bij elke soort in de natuur behalve bij de mens wij gaan liever tegen onze natuur in.
hoe bedoel je tegen de natuur! TS is bijna 50 en dan is een meisje van 14 echt veeeeeelste jong!!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geslacht rijp is ready to go zo gaat dat bij elke soort in de natuur behalve bij de mens wij gaan liever tegen onze natuur in.
Pedos vallen niet op 14 jarigen met grote tieten volgens mij.quote:
Alsof een 14 jarige vormen heeft manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Pedos vallen niet op 14 jarigen met grote tieten volgens mij.
Kom jij wel eens buiten? Damn, sommige 14 jarigen zouden zo voor 20 jarigen door kunnen gaan. En dat is geen grapje.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof een 14 jarige vormen heeft man
Je hebt ervaring?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten? Damn, sommige 14 jarigen zouden zo voor 20 jarigen door kunnen gaan. En dat is geen grapje.
Ik ken een aantal 14 jarigen (familie, kennissen) en die kunnen echt wel voor 18 of zelfs 20 door qua hoe ze eruit zien.quote:
Heb jij wel eens een loopse hond gehad ? Een hond van twintig duikt echt wel op een hond van drie hoor rijp is rijp in het dierenrijk behalve bij de mens.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:07 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je tegen de natuur! TS is bijna 50 en dan is een meisje van 14 echt veeeeeelste jong!!
zou je ook niet denken?
Pedo much?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten? Damn, sommige 14 jarigen zouden zo voor 20 jarigen door kunnen gaan. En dat is geen grapje.
Ik zou nooit iets doen met 14 jarigen nee.quote:
Deze manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen met 14 jarigen nee.
Maar al doe je dat wel dan val je nog niet onder 'pedo' aangezien die vallen op meisjes of jongens zonder secundaire geslachtskenmerken.
14 jarigen hebben die wel en kunnen gewoon zwanger worden dus daar is niks pedo aan.
omfg, zoek zelf eens de definitie van pedo op man tjezus.quote:
Jongens hebben geen secundaire geslachtskenmerken. Daarnaast een 14 jarige zal wel enigszins borsten, of wat het voor borsten moet doorgaan, hebben maar dat maakt het niet gelijk een vrouw.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets doen met 14 jarigen nee.
Maar al doe je dat wel dan val je nog niet onder 'pedo' aangezien die vallen op meisjes of jongens zonder secundaire geslachtskenmerken.
14 jarigen hebben die wel en kunnen gewoon zwanger worden dus daar is niks pedo aan.
Met al die hormonen in het water en eten wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:24 schreef Jo-Jos het volgende:
De mens kun je niet vergelijken met andere dieren. Mensen neuken toch niet op straat voor anderen. Het gaat om principes. Zonder onze principes zijn we daadwerkelijk gewoon dieren.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:32 schreef loni55 het volgende:
[..]
Jongens hebben geen secundaire geslachtskenmerken. Daarnaast een 14 jarige zal wel enigszins borsten, of wat het voor borsten moet doorgaan, hebben maar dat maakt het niet gelijk een vrouw.
Ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:22 schreef TNA het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan meisjes van 14 en 18 echt niet altijd uit elkaar houden.
Speciaal voor jou danquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:24 schreef Craptacular het volgende:
Ik vind zeugen van ongeveer 3 tot en met 6 erg aantrekkelijk, zeker als ze flinke tepels hebben, ik fantaseer er regelmatig over en kijk ook graag naar foto's van zeugen in bikini of topjes
Meisjes van 14 kunnen best al flinke hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik krijg het er niet uitquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:09 schreef Anthonie24 het volgende:
ik wil TS nog niet meteen een pedo noemen....maar ik vind dit wel echt heel erg fout!
Precies. Vroeger was het gewoon normaal om dan te trouwen en kinderen te krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:51 schreef Eleiko het volgende:
Verder: mensen die vrouwen van 14-18 jaar niet lekker vinden, ga hier eens langs.
Meisjes van 14 kunnen een lekker lichaam hebben maar hebben in 99,9% van de gevallen ondanks dat lichaam iets kinderlijks over zich. Logisch, het zijn immers kinderen. En dat vind ik niet lekker. Dat geldt ook voor 15, 16, 17 en vaak ook 18 jarigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:51 schreef Eleiko het volgende:
Verder: mensen die vrouwen van 14-18 jaar niet lekker vinden, ga hier eens langs.
Moet je maar eens professionele hulp zoeken voor jouw pedofieliteit. Maar je hebt duidelijk een heel afwijkende sexuele gevoel omdat je echt op zeer jonge vrouwen valt, echter is het ook heel erg fout dat je gevoelens voor 14 jarige meiden hebt, Maar echter 14-jarige meiden kunenn best wel seksueel aantrekkelijk zijn, vooral dat ze in puberiteit zijn, in praktijk is het ook geval dat deze meiden van 14 al seksueel actief zijn met leeftijdsgenoten(jongens of meisjes).quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:34 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik krijg het er niet uit
Bedanktquote:
Dat het vroeger normaal was voor mensen om op hun 13e als volwassen beschouwd te worden wil niet zeggen dat het een goed idee is om meisjes op die leeftijd uit te huwelijken aan volwassen mannen (met een baard).quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Vroeger was het gewoon normaal om dan te trouwen en kinderen te krijgen.
gelukkig hebben we internetquote:Op zondag 29 januari 2017 09:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat is dit voor ranzig topic? Allemaal mannen die schaamteloos op 14-jarige meisjes zitten te geilen?
Als je ouder bent dan 16 moet je echt ver ver ver bij meiden van die leeftijd uit de buurt blijven.
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op zondag 29 januari 2017 09:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat is dit voor ranzig topic? Allemaal mannen die schaamteloos op 14-jarige meisjes zitten te geilen?
Als je ouder bent dan 16 moet je echt ver ver ver bij meiden van die leeftijd uit de buurt blijven.
Zolang je niks uitprobeert en geen vunzige plaatjes van 14jarige meisjes op je pc hebt is er niks mis mee.quote:
Hulp zoeken wil ik ook best wel maar ik vind het ook moeilijk, waar kan je terecht?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Moet je maar eens professionele hulp zoeken voor jouw pedofieliteit. Maar je hebt duidelijk een heel afwijkende sexuele gevoel omdat je echt op zeer jonge vrouwen valt, echter is het ook heel erg fout dat je gevoelens voor 14 jarige meiden hebt, Maar echter 14-jarige meiden kunenn best wel seksueel aantrekkelijk zijn, vooral dat ze in puberiteit zijn, in praktijk is het ook geval dat deze meiden van 14 al seksueel actief zijn met leeftijdsgenoten(jongens of meisjes).
Ja, schijnt ook een hele goede manier om als volwassen vent met meiden van 14 in contact te komen.quote:
meisjes van 14 zijn erg kwetsbaar. daar moet je eigenlijk niks mee willen beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:34 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik krijg het er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile pedos.
Alleen homos en overduidelijke pedos die hard schreeuwen naar anderen dat ze het zijn omdat ze zelf in de ontkennende fase zitten, zouden er niet over heen willen gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile pedos.
Alleen homos en overduidelijke pedos die hard schreeuwen naar anderen dat ze het zijn omdat ze zelf in de ontkennende fase zitten, zouden er niet over heen willen gaan.
Vroeger had je blowhan...quote:
Alsof bij jou het vocht niet langs je benen loopt als er een 14-jarige knul met forse vleesbuks voor je staat.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, schijnt ook een hele goede manier om als volwassen vent met meiden van 14 in contact te komen.
Kun je achteraf zeggen dat zeggen dat 'ze er tegenwoordig allemaal uitzien als 20', dan is het in elk geval gewoon de schuld van dat meisje toch.
Mensen die echt vallen (verliefd worden / seksueel aangetrokken zijn tot) kinderen die nog geen 16 zijn hebben wel een beetje een maatschappelijk probleem. Lees een willekeurig Fok!topic over een leraar die zijn handjes niet thuis kon houden bij een sexy leerlinge en de "ballen moeten er af van die vieze pedo". Het is, zeker op leeftijden dat de seksuele gevoelens ook wederzijds kunnen zijn), best lastig om tegen je natuur in te gaan. Het is wel belangrijk dat je het doet. Kinderen en jonge tieners zijn best kwetsbare wezentjes die hun hele leven nog voor zich hebben en behoorlijk geruineerd kunnen raken als er tot in de lengte der dagen naaktfoto's van hen zweven op internet. Ik denk dat het beste wat je kunt doen is je inleven in zo iemand, door te denken hoe je het zelf zou vinden als je op je 12e door de leraar (of een andere man) iets in je reet geduwd werd. Ik denk dat bijna alle mannen misselijk worden bij het idee alleen al. Doe dat dan ook geen meisjes aan die misschien onweerstaanbaar mooi, knap en lief zijn, maar ook onvoorstelbaar kwetsbaar. En nogmaals, misschien is dat makkelijk praten vanaf de zijlijn. Ik ken ook tienermeisjes in mijn omgeving waarvan ik denk: wow zij is mooi - maar ik heb niet echt de behoefte om ze ook te bespringen...quote:Op zondag 29 januari 2017 09:46 schreef summer2bird het volgende:
Mocht TS wel dingen willen uitproberen met 14 jarige meisjes, heb ik een leuk linkje voor je om te lezen:
http://www.psychforums.com/sexual-addiction/topic90990.html
Jij hebt wel een lichtelijke obsessie met fallusvormige objecten he.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof bij jou het vocht niet langs je benen loopt als er een 14-jarige knul met forse vleesbuks voor je staat.
Absoluut niet.. Integendeel!quote:Op zondag 29 januari 2017 15:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof bij jou het vocht niet langs je benen loopt als er een 14-jarige knul met forse vleesbuks voor je staat.
Jou generalisatie doet pijn..quote:
Je hebt gelijk, sorryquote:Op zondag 29 januari 2017 22:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Jou generalisatie doet pijn..
Zo'n 3.750.000.000 mannen uitkotsen vanwege 1 fok user
Even voor de duidelijkheid: Formeel gesproken mag dat ook niet, jongens en meisjes onder de 16 mogen geen seks hebben met elkaar. Het wordt (vanaf 12 jaar) wel gedoogd als er sprake is van een respectvolle relatie met tedere affectie en binnen een huwelijk (buiten Nederland gesloten, want in NL staat het huwelijk niet open voor onvolwassenen). Een eventueel problematisch leeftijdsverschil is ter beoordeling aan de rechter. Die kan heel streng oordelen, maar er zijn ook wel voorbeelden waarin de man met een voorwaardelijke werkstraf of helemaal niets weg is gekomen.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Absoluut niet.. Integendeel!
Van jeugd op die leeftijd blijf je af! Hoe ze er ook uit zien.
De enige die met een meisje van 14 mag gaan is een jongen van 15 of max 16. Niet ouder. En al helemaal geen 48!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |